Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (6134)
Ilkeydestä. Olenko ilkeä, jos antaisin joistakin rikoksista kuolemantuomion Suomessakin? Olenko huono ihminen silloin? Olisiko kaivattusi?
Vierailija kirjoitti:
Voiain olla sun uusi ja mahtava rahareikä ;)
Pieni reikä, kiitos.
jos ilkeä tehdään asiat hieman toisin.
Minulle ei ainakaan tänään kukaan flirtannut. Parin tutun naisen kanssa moikattiin puolin ja toisin ja siinäpä se.
Viikko vielä, sitten syysloma ihana opettajarouva 😚
Vierailija kirjoitti:
Mies. Mitä haluat kaivatustasi? Ei ympäripyöreitä vastauksia vaan konkretiaa,kiitos.
Seksiseuraa, peliseuraa, ystävän kenestä tulee partneri. Ennemmin kysyisin mitä nainen toivoo? Olen helpommin muovautuva kuin aktivoija.
Vierailija kirjoitti:
Ilkeydestä. Olenko ilkeä, jos antaisin joistakin rikoksista kuolemantuomion Suomessakin? Olenko huono ihminen silloin? Olisiko kaivattusi?
Etiikkaan liittyvät keskustelut kannattaa käydä sen henkilön kanssa suoraan.
Niissä ei ole sinänsä kyse siitä onko joku ”ilkeä ihminen”, vaan arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Viikko vielä, sitten syysloma ihana opettajarouva 😚
Ei nähdä kahteen viikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies. Mitä haluat kaivatustasi? Ei ympäripyöreitä vastauksia vaan konkretiaa,kiitos.
Seksiseuraa, peliseuraa, ystävän kenestä tulee partneri. Ennemmin kysyisin mitä nainen toivoo? Olen helpommin muovautuva kuin aktivoija.
Peliseuraa? Lautapelit, liikunta, jokin?
Gallup: mitä teitte kun olitte kaivatun kanssa viimeksi tekemisissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä lauantai-iltaan yksi tunnisteellinen: minusta tuli syksyihminen, kun kohtasin sinut. Sitä ennen se ei oikein ollu mun juttu.
Tämäkin voisi sopia minuiun, mut tuskin... Olisi kiva omia jotain joskus.
oli nn ;)
Onko meidän molempien nimessä 5 kirjainta?
-nn
Vierailija kirjoitti:
Voiain olla sun uusi ja mahtava rahareikä ;)
Se onkin mun pahimpia pelkoja.
Mieskaivattuni,
Pyrin kanssasi jonkilaiseen suhteeseen.Aika näyttää millaiseen.Siihen tarvitaan kuitenkin kaksi.Voisitko mitenkään tulla hieman vastaan?Jaettaisiin rakkautta,hellyyttä,huumoria ja ihan vaan arkeakin.Hyppäisitkö,kun minä ottaisin kopin🥶😁?
Kauniita unia,pus,pus
Vierailija kirjoitti:
Gallup: mitä teitte kun olitte kaivatun kanssa viimeksi tekemisissä?
Hän seisoi toisessa päässä huonetta ja kysyin uimareissusta. Juteltiin hetki, kunnes minulla tuli kiire lähteä lasta hakemaan.
Liikaa ilkiöitä tänään. Rauhaa on hyvää vaalia olemalla hyvin hiljaa.