Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26

Vierailija
10.09.2026 |

Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (5758)

Vierailija
5301/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa joku, jonka syliin voisi nyt käpertyä viltin alla. 

Vierailija
5302/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mandela efekti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5303/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ajatukseni, hänelle. 

Olen todellakin nyt aivan varma että kiinnostuksesi on aivan muualla, aivan lopullisesti ja loppu elämän ajan. Silloin tällöin silti palaat vielä mieleeni ja uniini. Vaikka kiinnostuksesiosoitus ehkä saattaisi palatakin mua kohtaan, niin luottamus siihen on aina silti miinus merkkinen.

(irl)

Jes Jes 👏

Vierailija
5304/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oisin sun Käpy, niin oisitko mun Papu?

En tahdo käpyä perseeseen. Arto

tai ainakaan pois sieltä ehkä

sivu

Vierailija
5305/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä, joka sait wa-viestin 8. ja 9. syyskuuta sekä torstaina, laita viestiä tai soita.

Joo

👍

Vierailija
5306/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oispa joku, jonka syliin voisi nyt käpertyä viltin alla. 

Oispa. Juuri nyt sille olisi tarvetta.

Vierailija
5307/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäille naisille kehutaan heidän upeaa vartaloaan, ja hoteille naisille kehutaan heidän upeaa persoonallisuuttaan ja älyään. Ujoille naisille kehutaan, kuinka tilannetajuisia ja hyvin ymmärtäviä he ovat, ulospäinsuuntautuville naisille kehutaan, miten energisiä he ovat jne. Ei tämä nyt ole mitään rakettitiedettä. Pitää vain sanoa ihmiselle se, mitä hän haluaa kuulla eikä sitä, mitä kaikki muut sanovat ja mikä ensimmäisenä tulee mieleen.

Vierailija
5308/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noihin pelimiesten perävalotakuulupauksiin, siirappisiin ylistyspuheisiin lankeaa moni nainen. Onhan se mannaa kuulla miten upea on, mutta pelkkää sanahelinää ja siinä kaikki.

Mulle ei ole tuollaisia puheita miehet harrastaneet. 
Ainoastaan yhden kaverin pikkuveli oli antanut minusta siirappiset ylistyspuheet, mutta kuulin nämä siltä kaveriltani enkä suoraan mieheltä :D 

Vierailija
5309/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vaan käpy polkusi varrella 

Vierailija
5310/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on täynnä kaikkea oksettavaa. Mikä ihmisiä vaivaa? Eikö tämä kuvotus lopu koskaan?

Vierailija
5312/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noihin pelimiesten perävalotakuulupauksiin, siirappisiin ylistyspuheisiin lankeaa moni nainen. Onhan se mannaa kuulla miten upea on, mutta pelkkää sanahelinää ja siinä kaikki.

Onneks oon ruma niin ei pelkoa siitä. 

Vierailija
5313/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät esimerkit. Ruma päivä.

Vierailija
5314/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväni murmelina😂

Vierailija
5315/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta on täynnä kaikkea oksettavaa. Mikä ihmisiä vaivaa? Eikö tämä kuvotus lopu koskaan?

Täällä pyörii esim. mt-syistä syrjäytyneitä tai muutoin luonnevammaisia, yksinäisiä tyyppejä jonkin verran. 
Jos näkisit heidät livenä, et edes odottaisi muuta. 
Niuvanniemen vankimielisairaalastakin pääsee vapaasti palstailemaan. 

Vierailija
5316/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkäille naisille kehutaan heidän upeaa vartaloaan, ja hoteille naisille kehutaan heidän upeaa persoonallisuuttaan ja älyään. Ujoille naisille kehutaan, kuinka tilannetajuisia ja hyvin ymmärtäviä he ovat, ulospäinsuuntautuville naisille kehutaan, miten energisiä he ovat jne. Ei tämä nyt ole mitään rakettitiedettä. Pitää vain sanoa ihmiselle se, mitä hän haluaa kuulla eikä sitä, mitä kaikki muut sanovat ja mikä ensimmäisenä tulee mieleen.

Ei se tosiaan aina noin mene. Minä ainakin kehun naisia rehellisesti heidän ominaisuuksiensa mukaan, eikä se tarkoita että olisin pillun perässä, voin kehua ihan muutenkin jos on aihetta.

Vierailija
5317/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päiväni murmelina😂

Terävät hampaat sietää varoa murmelia 

Vierailija
5318/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noihin siirappisiin lauseisiin jää lisäksi vieläpä nk. koukkuun, vaikka mitään minkään vallan maailman merkitystä ei niillä koskaan olisikaan ollut. Ja niistä onkin sitten oma tiensä että pääsee pois. sivulisäys

Mitä tapahtui naisten huikealle intuitiolle ja kuudennelle aistille hyvien miesten suhteen? 

Vierailija
5319/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneks oon ruma niin ei pelkoa siitä. 

Tuskin olet, vain huono itsetunto. Toivottavasti joku auttaa korjaamaan sen.

Vierailija
5320/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noihin siirappisiin lauseisiin jää lisäksi vieläpä nk. koukkuun, vaikka mitään minkään vallan maailman merkitystä ei niillä koskaan olisikaan ollut. Ja niistä onkin sitten oma tiensä että pääsee pois. sivulisäys

Ette te nyt mihinkään SANOIHIN kiinnity. 

Teoista sitä nautitaan, sanat voi niitä tietysti kauniisti säestää 🎶

Minä naisena nautin siitä miten minua kohdellaan ja mitä kaikkea vuokseni tehdään, sanat ei itsessään lämmitä.