Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (5819)
Vierailija kirjoitti:
haluaako joku päätyä ketjuihin tosielämän kohtaamisista muiden kiusattavaksi?
Osalla ihmisistä ei ole mitään menetettävää, näettehän itse. Mutta me joilla on, meidän kannattaa varmaan pysyä ketjuista niin kaukana kuin mahdollista ja käyttää se aika kaiken hyvän ja todellisen rakentamiseen. Parempaan tulevaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen. Kamelinvarvas muka ei saa näkyä ja se on noloa mutta miehen pullotus on vaan hienoa?
Kyllä. Kaivatulla on magee muna.
Vierailija kirjoitti:
Aika pimeä pitää olla jos tekee kiusaa jälkeen päin sen jälkeen kun on kohdannut tosielämässä
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun on taas lukenu nää aamun kommentit, niin mietin koko ajan, et miksi mä edes vaivaudun lukee tätä. Ei täällä käy sellaisia ihmisiä joita kaipaan, ei todellakaan.
Äkkiä poies sanon minäkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta, tänään pohdin pitäisikö palata takaisin punapääksi?
Ainakin erottuisit muista miehistä. 😄
Minulla on ollut joskus punaiset pitkät hiukset ponnarilla ja toisinaan polkka hiukset.Tosin siitä on aikaa n 30-v.
Mites se kamelinvarvas? Onnistuuko häppäreilläsi?
Olen mies.😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos tapaa oikeasti jonkun ja roinen meneekin sitten johonkin seiranhakusovellukseen, se kertoo ihan riittävästi.
Ei se mitään kerro, jos homma on siinä vaiheessa et keskustelu käydään täällä.
Ketjutradition mukaisesti jos kaipaaja kirjoittaa täällä, on hän käytännössä merkannut kaivattunsa ja tämän pitää nyt lähestyä, tehdä aloite. Jos tämä kiinnostuksesta ("minä katsoin häntä just silleen, kyllä hän tietää!!") täysin tietämätön kaivattu vaikka tapailee muita, on se suoraan pettämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit pitää kamelinvarpaita esillä useammin.
Liian pienet farkut. Nolotti, kun huomasin.
Ihan kamalan näköstä.
Niinpä.
Ehkä naisten mielestä. Miehelle vielä kiihottavampaa kuin vaatteiden läpi näkyvät nännit.
Riippuu tilanteesta. Ei ne pelkät nännit tai kamelinvarpaat saa minua kiihottumaan. Mut pidän söpönä sitä kun nainen koittaa hieman punastellen peitellä niitä.
En peittele yhtään. Eipä miehetkään meissseliään ole peitelleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos tapaa oikeasti jonkun ja roinen meneekin sitten johonkin seiranhakusovellukseen, se kertoo ihan riittävästi.
Ketjutradition mukaisesti jos kaipaaja kirjoittaa täällä, on hän käytännössä merkannut kaivattunsa ja tämän pitää nyt lähestyä, tehdä aloite. Jos tämä kiinnostuksesta ("minä katsoin häntä just silleen, kyllä hän tietää!!") täysin tietämätön kaivattu vaikka tapailee muita, on se suoraan pettämistä.
Kyllä. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta, tänään pohdin pitäisikö palata takaisin punapääksi?
Ainakin erottuisit muista miehistä. 😄
Minulla on ollut joskus punaiset pitkät hiukset ponnarilla ja toisinaan polkka hiukset.Tosin siitä on aikaa n 30-v.
Mites se kamelinvarvas? Onnistuuko häppäreilläsi?
Olen mies.😁
Turha selittää. Ei miehet värjää tai pidä polkkatukkaa. Ehkä trans korkeintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen. Kamelinvarvas muka ei saa näkyä ja se on noloa mutta miehen pullotus on vaan hienoa?
Kyllä. Kaivatulla on magee muna.
Mikä kuorrutus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertois siitä, että keskustelua ei kannata jatkaa yhtään missään. 😅 Olisin silloin arvioinut ihmisen todella pahasti metsään. (Ja niin itseasiassa kävikin...)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun on taas lukenu nää aamun kommentit, niin mietin koko ajan, et miksi mä edes vaivaudun lukee tätä. Ei täällä käy sellaisia ihmisiä joita kaipaan, ei todellakaan.
Äkkiä poies sanon minäkin
No ala vetää jo, Niina asiaan olla rauhassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kamalan näköstä.
Niinpä.
Ehkä naisten mielestä. Miehelle vielä kiihottavampaa kuin vaatteiden läpi näkyvät nännit.
No ei kyllä todellakaan ole. Tulee myötähäpeä naisen puolesta. Ei nyt ihan mitä vaan kannata nuolla, jotta lohkeaisi. Ei edes netissä ja virtuaalisesti.
Sivumies
Kyllä piniä kannattaa nuolla aina. Sivusta oikea mies.
Oikea mies ei mainosta sellaista internetissä. Sellainen mainostaa, joka ei ole ikinä tehnyt sellaista tai on muuten lapsen tasolla.
Mikä sua asiassa ahdistaa? Oletko salaa homoseksuaali?
Kyllä minä uskallan ilolla ja ylpeydellä kertoa nuolevani mielellään. Siitä pitää kumpikin osapuoli.
Pojankoltiaiset ei tiedä ja kaappijengi ei siedä. Haaveilkaa te homppelit ryppyreiästä vaan. Tosimies rakastaa pillua.
Tosimies on naisen kanssa avoin kaikkeen mistä nainen pitää, eikä yhteisiä mielihaluja tarvitse muille huudella. :)
Mä oon ollu kaipaus ketjussa jo yli 10 vuotta 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pimeä pitää olla jos tekee kiusaa jälkeen päin sen jälkeen kun on kohdannut tosielämässä
Kiusaajat eivät voi itse hyvin. Kiusaamisen lopettamiseksi pitää olla järeät keinot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kamalan näköstä.
Niinpä.
No ei kyllä todellakaan ole. Tulee myötähäpeä naisen puolesta. Ei nyt ihan mitä vaan kannata nuolla, jotta lohkeaisi. Ei edes netissä ja virtuaalisesti.
Sivumies
Kyllä piniä kannattaa nuolla aina. Sivusta oikea mies.
Oikea mies ei mainosta sellaista internetissä. Sellainen mainostaa, joka ei ole ikinä tehnyt sellaista tai on muuten lapsen tasolla.
Mikä sua asiassa ahdistaa? Oletko salaa homoseksuaali?
Kyllä minä uskallan ilolla ja ylpeydellä kertoa nuolevani mielellään. Siitä pitää kumpikin osapuoli.
Pojankoltiaiset ei tiedä ja kaappijengi ei siedä. Haaveilkaa te homppelit ryppyreiästä vaan. Tosimies rakastaa pillua.
Joku syy sulla on, että pitää mainostaa sitä ikävälangassa. Et sä sillä pillua saa, vai onko siitä vaan fantsua kirjoittaa kuten 16 vuotiaat puhuu. Triggeröidyit syystä. Puutteesta, veikkaan. Kaukana on tosimies kun peiliin katselet.
En peittele yhtään. Eipä miehetkään meissseliään ole peitelleet.
Missä piireissä te ihmiset liikuttekaan.... Melkoset kulttuurierot saman maan sisälläkin näköjään seurasta riippuen...