Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (5858)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"asiattomuudet eivät kuulu ketjuun"
Ketjussa on sairaspäisiä.
Väri imeytyy ilmeisesti aivoihin saakka
Vierailija kirjoitti:
Punaisen väri päässä ei säily kauaa värjäyksen jälkeen. Nopeasti se muuttuukin semmoseks ruskeen punahtavaks
Säilyy, jos ostat niitä värishamppoita jne. Niillä pystyy jopa vähän saamaan uutta sävyä hiuksiin.
Itse kun värjäilin ja laitoin itse hiuksia niin kyllä siinä meni N. 100e kk. Itse laitettuna ja hoidettuna tuli halvemmaksi kun parturissa käynti. Plus se aika mikä meni, helposti saattoi mennä 2h jos halusin tehdä muillakin sävyillä, kuin vaan yhdellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit pitää kamelinvarpaita esillä useammin.
Liian pienet farkut. Nolotti, kun huomasin.
Ihan kamalan näköstä.
Olet sivusta. Eihän sen kauniimpaa näkyä olekaan kuin pimpin viiva housujen korostamana. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kamalan näköstä.
Olet sivusta. Eihän sen kauniimpaa näkyä olekaan kuin pimpin viiva housujen korostamana. Ap.
Olet lapsellinen T
Vierailija kirjoitti:
Huomenta mies! Tuliko sitä naista saatua? Tuliko edes snäppi? 😘
Mies. Snäppi. Valitse toinen.
Bäänis kaivetu lämpimän viivaa
T miheltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kamalan näköstä.
Olet lapsellinen T
Olet harhainen.
Mä en oo ikinä värjänny hiuksia, paitsi jollai vappuväril
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta, tänään pohdin pitäisikö palata takaisin punapääksi?
Jos ne sopii sinulle, niin suosittelen. Punapäät kääntää aina pään. 😍
Kääntää pään, jos miehen partakin/sänkikin on aidosti punertava 👍 muuten voi näyttää hassulta, en värjäis
Kuka haluaa näyttää joltain puutarhatontulta 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta mies! Tuliko sitä naista saatua? Tuliko edes snäppi? 😘
Mies. Snäppi. Valitse toinen.
Ihan perus nykyään yli 30 vuotiaissa, että kysytään ig:tä tai snäppiä jos kiinnostaa. Ei kyllä omalla kohdalla ole kertaakaan käynyt, kun en ole KÖH, KIINNOSTAVA mies, mutta tiedän näin tapahtuvan, jos on niitä KIINNOSTAVIA ominaisuuksia.
Mitä vikaa puutarhatontuissa🤨😄
Nyt kun on taas lukenu nää aamun kommentit, niin mietin koko ajan, et miksi mä edes vaivaudun lukee tätä. Ei täällä käy sellaisia ihmisiä joita kaipaan, ei todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun on taas lukenu nää aamun kommentit, niin mietin koko ajan, et miksi mä edes vaivaudun lukee tätä. Ei täällä käy sellaisia ihmisiä joita kaipaan, ei todellakaan.
Ketjussa on ehkä kourallinen aktiivisia kirjoittajia, ja useimmat heistä eivät kaipaa ketään. Yrittävät vain epätoivoisesti pitää ketjua aktiivisena, jotta heillä olisi juttuseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punaisen väri päässä ei säily kauaa värjäyksen jälkeen. Nopeasti se muuttuukin semmoseks ruskeen punahtavaks
Säilyy, jos ostat niitä värishamppoita jne. Niillä pystyy jopa vähän saamaan uutta sävyä hiuksiin.
Itse kun värjäilin ja laitoin itse hiuksia niin kyllä siinä meni N. 100e kk. Itse laitettuna ja hoidettuna tuli halvemmaksi kun parturissa käynti. Plus se aika mikä meni, helposti saattoi mennä 2h jos halusin tehdä muillakin sävyillä, kuin vaan yhdellä.
Tämä on lauantain tärkeimpiä "ulostuloja" ja uutisia kaipaus-ketjussa! -on tärkeää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa on ehkä kourallinen aktiivisia kirjoittajia, ja useimmat heistä eivät kaipaa ketään. Yrittävät vain epätoivoisesti pitää ketjua aktiivisena, jotta heillä olisi juttuseuraa.
Tästä esimerkkinä kaksi yllä lainauksissa näkyvää viestiä ^
Sivu
Tiedän yhden hyvin kauniin punapään. Sekin on siis mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos he eivät suhtautuisi kaikkeen niin negatiivisesti, niin ehkä heidän ei tarvitsisi hakea seuraa pelkästään täältä. Se on ihan sama mitä tänne kirjoittaa, niin siinä on vikaa heidän mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä esimerkkinä kaksi yllä lainauksissa näkyvää viestiä ^
Sivu
^Tästä esimerkkinä kolme ylintä. Puuttuu vain pätijä-selostaja-juontajan anallyysi.
rakkautta molemmilla on toista kuin vain asiat.
kun molemmat pitää toisistaan, älä aja pois kun tulee.
Onko mini jo värjätty punaseks