Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26

Vierailija
10.09.2026 |

Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (5948)

Vierailija
4741/5948 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä helenakoivulle, elä ajele ihmisten päälle!

Tergut toiselle Koivulle. Aja säkin vähä hiljempaa 🤗

Ketä toinen?

En kerro. Mun salarakas.😘😘😘😘😘

Vierailija
4742/5948 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K sä tiedät että mä en voi.

Elää ilman mua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4743/5948 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa ei enää mitään tänne.

Vierailija
4744/5948 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes tiedä miksi olen saanut kaivatustani pakkomielteen, auttakaa mut pois harhoistani!

Aloitetaan. Olen naimisissa ja minulla on lapsia. 

Kaivattuni on varattu perheellinen myös.

Kaivattuni ei ole klassisen komea, pitkä, varakas, tms. jonka takia ulkonäkö vetäisi puoleensa.

Silti pidän kaivattuni todella haluttavana ja pienikin kosketus saa sukat pyörimään jaloissa.. 

En voi valitettavasti auttaa, koska kaikki tuossa sopii meihin molemminpuolisesti. Kaivatun ulkonäössä tms. ei ole mitään objektiivisesti erityislaatuisen ihmeellistä, mutta koen vain häneen tosi isosti vetoa ja himoa ja kaikkea sellaista mistä viisaat varoittelee. Minulle hän on jotain aivan erityistä kissanminttua.

Vierailija
4745/5948 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevalle miehelle 🤗 

Vierailija
4746/5948 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivatulle rauhallista yötä ja kauniita unia.

Vierailija
4747/5948 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän, säälittävää lässyttää täällä. 

Vierailija
4748/5948 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita unia, kulta pieni. 

Vierailija
4749/5948 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkakerhon vetäjä? Ootkos täällä? Sinä, jolle pistin eilen viestin 18:14 ja vastasit 18:16.

Vierailija
4750/5948 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet jotenkin aivan liian hyvä hänelle. Hän sai kultaa ja ei osaa sitä arvostaa. Vaikea katsoa.

Ei saa tehdä ihmisistä tuomioita puutteellisin tiedoin kun elämä on monimutkaista. Hän on osoittanut enemmän välittämistä kuin olisi kohtuullista odottaa. Eli todellakin plussan puolella. Tän enempää ei tätä tarvi avatakaan.

Vierailija
4751/5948 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes tiedä miksi olen saanut kaivatustani pakkomielteen, auttakaa mut pois harhoistani!

Kaivattuni ei ole klassisen komea, pitkä, varakas, tms. jonka takia ulkonäkö vetäisi puoleensa.

Silti pidän kaivattuni todella haluttavana ja pienikin kosketus saa sukat pyörimään jaloissa.. 

En voi valitettavasti auttaa, koska kaikki tuossa sopii meihin molemminpuolisesti. Kaivatun ulkonäössä tms. ei ole mitään objektiivisesti erityislaatuisen ihmeellistä, mutta koen vain häneen tosi isosti vetoa ja himoa ja kaikkea sellaista mistä viisaat varoittelee. Minulle hän on jotain aivan erityistä kissanminttua.

Mulla oli limerenssiä josta pääsin yli. Mutta kauan se kesti. On myös pakko-oireinenhäiriö joten liittynee siihenkin nuo olleet pakkoajatukset kaivatusta. Nykyään vaan lueskelen näitä..kaipaus meni lopulta ohi. Emme edes oikeastaan tunteneet. Muutaman kerran  nähty muutaman minuutin ajan muissa merkeissä. Sivusta.

Vierailija
4752/5948 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kuulla etten ole ainoa seonnut. En edes ole varma haluanko/uskallanko toivoa kaivattuni kanssa etenemistä. Tiedän että hänkin on asiaa ajattelut.

Vierailija
4753/5948 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin hyvät yöt, mut et ole täällä..

Vierailija
4754/5948 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myönnän, säälittävää lässyttää täällä. 

Haluatko mieluummin lässyttää jossain muualla?

Vierailija
4755/5948 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli limerenssiä josta pääsin yli. Mutta kauan se kesti. On myös pakko-oireinenhäiriö joten liittynee siihenkin nuo olleet pakkoajatukset kaivatusta. Nykyään vaan lueskelen näitä..kaipaus meni lopulta ohi. Emme edes oikeastaan tunteneet. Muutaman kerran  nähty muutaman minuutin ajan muissa merkeissä. Sivusta.

Minä olen tekemisissä jokaisena arkipäivänä...

Vierailija
4756/5948 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet jotenkin aivan liian hyvä hänelle. Hän sai kultaa ja ei osaa sitä arvostaa. Vaikea katsoa.

Ei saa tehdä ihmisistä tuomioita puutteellisin tiedoin kun elämä on monimutkaista. Hän on osoittanut enemmän välittämistä kuin olisi kohtuullista odottaa. Eli todellakin plussan puolella. Tän enempää ei tätä tarvi avatakaan.

Miksi sitten oletat että on sinulle ja miksi kaipaat täällä jotain toista 

Vierailija
4757/5948 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A, haluaisin sua niin kovasti. Ja tiedän että sinäkin minua!

Niin haluankin. -A😘

Millähän kirjaimella kaivattusi alkaa?

A-kirjaimella. 😘

Sitten ohi

Tämä tekee mieli omia, ehkä olen se kaivattu A, toivon niin. 😘, ja haluan!

Otahan yhteyttä. t. A 😘

Oonkohan se "oikea".😅😘.

Se selviää yhteydenotolla A 😘

Vierailija
4758/5948 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaisin hyvät yöt, mut et ole täällä..

En niin. Jos olisin, mitä olisit sanonut?

Vierailija
4759/5948 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lässyttäisin irl. 

Vierailija
4760/5948 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko tänään tekemisissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi