Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (5948)
Vierailija kirjoitti:
K sä tiedät että mä en voi.
Elää ilman mua?
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes tiedä miksi olen saanut kaivatustani pakkomielteen, auttakaa mut pois harhoistani!
Aloitetaan. Olen naimisissa ja minulla on lapsia.
Kaivattuni on varattu perheellinen myös.
Kaivattuni ei ole klassisen komea, pitkä, varakas, tms. jonka takia ulkonäkö vetäisi puoleensa.
Silti pidän kaivattuni todella haluttavana ja pienikin kosketus saa sukat pyörimään jaloissa..
En voi valitettavasti auttaa, koska kaikki tuossa sopii meihin molemminpuolisesti. Kaivatun ulkonäössä tms. ei ole mitään objektiivisesti erityislaatuisen ihmeellistä, mutta koen vain häneen tosi isosti vetoa ja himoa ja kaikkea sellaista mistä viisaat varoittelee. Minulle hän on jotain aivan erityistä kissanminttua.
Kaivatulle rauhallista yötä ja kauniita unia.
Myönnän, säälittävää lässyttää täällä.
Liikkakerhon vetäjä? Ootkos täällä? Sinä, jolle pistin eilen viestin 18:14 ja vastasit 18:16.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet jotenkin aivan liian hyvä hänelle. Hän sai kultaa ja ei osaa sitä arvostaa. Vaikea katsoa.
Ei saa tehdä ihmisistä tuomioita puutteellisin tiedoin kun elämä on monimutkaista. Hän on osoittanut enemmän välittämistä kuin olisi kohtuullista odottaa. Eli todellakin plussan puolella. Tän enempää ei tätä tarvi avatakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes tiedä miksi olen saanut kaivatustani pakkomielteen, auttakaa mut pois harhoistani!
Kaivattuni ei ole klassisen komea, pitkä, varakas, tms. jonka takia ulkonäkö vetäisi puoleensa.
Silti pidän kaivattuni todella haluttavana ja pienikin kosketus saa sukat pyörimään jaloissa..
En voi valitettavasti auttaa, koska kaikki tuossa sopii meihin molemminpuolisesti. Kaivatun ulkonäössä tms. ei ole mitään objektiivisesti erityislaatuisen ihmeellistä, mutta koen vain häneen tosi isosti vetoa ja himoa ja kaikkea sellaista mistä viisaat varoittelee. Minulle hän on jotain aivan erityistä kissanminttua.
Mulla oli limerenssiä josta pääsin yli. Mutta kauan se kesti. On myös pakko-oireinenhäiriö joten liittynee siihenkin nuo olleet pakkoajatukset kaivatusta. Nykyään vaan lueskelen näitä..kaipaus meni lopulta ohi. Emme edes oikeastaan tunteneet. Muutaman kerran nähty muutaman minuutin ajan muissa merkeissä. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kuulla etten ole ainoa seonnut. En edes ole varma haluanko/uskallanko toivoa kaivattuni kanssa etenemistä. Tiedän että hänkin on asiaa ajattelut.
Laittaisin hyvät yöt, mut et ole täällä..
Vierailija kirjoitti:
Myönnän, säälittävää lässyttää täällä.
Haluatko mieluummin lässyttää jossain muualla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli limerenssiä josta pääsin yli. Mutta kauan se kesti. On myös pakko-oireinenhäiriö joten liittynee siihenkin nuo olleet pakkoajatukset kaivatusta. Nykyään vaan lueskelen näitä..kaipaus meni lopulta ohi. Emme edes oikeastaan tunteneet. Muutaman kerran nähty muutaman minuutin ajan muissa merkeissä. Sivusta.
Minä olen tekemisissä jokaisena arkipäivänä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet jotenkin aivan liian hyvä hänelle. Hän sai kultaa ja ei osaa sitä arvostaa. Vaikea katsoa.
Ei saa tehdä ihmisistä tuomioita puutteellisin tiedoin kun elämä on monimutkaista. Hän on osoittanut enemmän välittämistä kuin olisi kohtuullista odottaa. Eli todellakin plussan puolella. Tän enempää ei tätä tarvi avatakaan.
Miksi sitten oletat että on sinulle ja miksi kaipaat täällä jotain toista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A, haluaisin sua niin kovasti. Ja tiedän että sinäkin minua!
Niin haluankin. -A😘
Millähän kirjaimella kaivattusi alkaa?
A-kirjaimella. 😘
Sitten ohi
Tämä tekee mieli omia, ehkä olen se kaivattu A, toivon niin. 😘, ja haluan!
Otahan yhteyttä. t. A 😘
Oonkohan se "oikea".😅😘.
Se selviää yhteydenotolla A 😘
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin hyvät yöt, mut et ole täällä..
En niin. Jos olisin, mitä olisit sanonut?
En kerro. Mun salarakas.😘😘😘😘😘