Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (5957)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen haluan vain yhden lapsen, ja lapsettoman miehen kanssa 💕
Tule luokseni, niin tehdän se heti. 💕
Jo vain
Taisit mennä vahingossa naapuriin. :(
Kiusaamista se on kun haukkuu muita harhaiseksi ja aliarvioimista. En kuuntelisi tuollaista palstan ulkopuolellakaan.
Jos pitäisi etsiä tinderistä korvaaja kaivatullesi, niin mitä ominaisuuksia vaatisit?
Vierailija kirjoitti:
Jos pitäisi etsiä tinderistä korvaaja kaivatullesi, niin mitä ominaisuuksia vaatisit?
Ei kukaan voi korvata häntä. Hänessä on liian monta koukuttavaa ominaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Aion silti luultavasti toimittaa hänen lähistölle symbolisia viestejä irl myös, vaikka ei olisi ketjussa.
Toimita ne suoraan hänelle, niin jotain voi tapahtua. :)
En usko että saisit mua mitenkään suututettua. Eleistäsi päätellen sinäkin pidät minusta. Meidän pitäisi joku päivä jutella kunnolla, miksi se vaan tuntuu niin vaikealta ottaa ensimmäinen askel?
Kai mun vain pitäis luovuttaa sun suhteen mies, mutta eihän tuo mun sydänparka vain usko järjenääntä. 💔😥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se Emilia ollutkaa varattu?
Se mun Emilia voi olla varattu. Ei mitään hajua, eikä kiinnosta onko vai ei. Olen itsekin varattu.
Tulepa jutuille rohkeasti. Sinkku olen.
Mahdoton löytää Tinderistä tällaista samaa aallonpituutta ja vuosien muovaamaa tarinaa
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin huomaan nimenomaan siitä, että ei kannata selata ja, kun yrittäisin etsiä jotain hiilikopiota hänestä. Vallannut sen verran tilaa minusta etten oikein voi muuta tehdä kuin ihmetellä asiaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olla ikinä oltu näin kaukana toisistamme.
Mitenkä pääsisimme lähestymään etäisyyksiltämme, mietin.
Helposti. Kas suunnitelma minulla on, se kuuluu niin että sinä voisit muuttaa tänne päin
Kyllähän voisinkin, olisit lähempänä ja pidän seudun kauneudesta
Muuttaisitpa oikeasti. Täällä olisi sitten ihan kaikki mitä ihminen tarvii, sinäkin.
Voisi toteutuakin vielä, ellei matkalle osu liikaa kiemuroita. En tarvitse paljoutta, kunhan on kaivattu. Pannaan asia hautumaan.
Olitko tänään siellä ja toivoit että ilmestyisin paikalle?
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tulisi korvaajaa vastaan, tai onhan hänkin siellä.
Vierailija kirjoitti:
K sä tiedät että mä en voi.
Nii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A, haluaisin sua niin kovasti. Ja tiedän että sinäkin minua!
Niin haluankin. -A😘
Millähän kirjaimella kaivattusi alkaa?
A-kirjaimella. 😘
Sitten ohi
Tämä tekee mieli omia, ehkä olen se kaivattu A, toivon niin. 😘, ja haluan!
Otahan yhteyttä. t. A 😘
Oonkohan se "oikea".😅😘.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäreiluja kiusaamisviestejä kun mitään ei kuitenkaan tapahdu irl
Ei, vaan palstaharha
Sitäkin.
Pelkästään sitä.
Annoin jo vaikka mitä vihjeitä aiemmin. Olen avautunut paljon. Minulla on myös yhdet tunnukset joiden viestiosan kautta hän olisi voinut. Oikeasti hän ei halua tai hän ei ole täällä.
Aion silti luultavasti toimittaa hänen lähistölle symbolisia viestejä irl myös, vaikka ei olisi ketjussa.