Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (5957)
Vierailija kirjoitti:
Annoin jo vaikka mitä vihjeitä aiemmin. Olen avautunut paljon. Minulla on myös yhdet tunnukset joiden viestiosan kautta hän olisi voinut. Oikeasti hän ei halua tai hän ei ole täällä.
Jos et laita suoraan nimeä ja valokuvaa viereen niin en minä ainakaan uskalla oikeasti toivoa että täällä joku hieno viesti olisi minulle
Suoraan puhelimeen jos haluat tavoittaa.
Mä tiedän tosi hyvin mitä haluan. Kun johonkin lähden niin teen sen sitten kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän tosi hyvin mitä haluan. Kun johonkin lähden niin teen sen sitten kunnolla.
Olisi kiva jos joku päivä mulle myös kertoisit
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat minulta
Terveisiä helenakoivulle, elä ajele ihmisten päälle!
Hänessä on liian monta koukuttavaa ominaisuutta.
Millaiset ominaisuudet koukuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva jos joku päivä mulle myös kertoisit
Jos juteltaisiin voisin vahvasti vihjata tästä.
Sinä olet jotenkin aivan liian hyvä hänelle. Hän sai kultaa ja ei osaa sitä arvostaa. Vaikea katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan tarkistaa ensin, mihin lähtee
Vierailija kirjoitti:
A😘A
A:n liekki palaa A:lle🔥.
Mä en edes tiedä miksi olen saanut kaivatustani pakkomielteen, auttakaa mut pois harhoistani!
Aloitetaan. Olen naimisissa ja minulla on lapsia.
Kaivattuni on varattu perheellinen myös.
Kaivattuni ei ole klassisen komea, pitkä, varakas, tms. jonka takia ulkonäkö vetäisi puoleensa.
Silti pidän kaivattuni todella haluttavana ja pienikin kosketus saa sukat pyörimään jaloissa..
Vierailija kirjoitti:
Tergut toiselle Koivulle. Aja säkin vähä hiljempaa 🤗
Vierailija kirjoitti:
Leppoisaa pe-iltaa ja alkanutta viikonloppua.
🧡🤗
Kiitos! 😘
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tergut toiselle Koivulle. Aja säkin vähä hiljempaa 🤗
Ketä toinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annoin jo vaikka mitä vihjeitä aiemmin. Olen avautunut paljon. Minulla on myös yhdet tunnukset joiden viestiosan kautta hän olisi voinut. Oikeasti hän ei halua tai hän ei ole täällä.
Jos et laita suoraan nimeä ja valokuvaa viereen niin en minä ainakaan uskalla oikeasti toivoa että täällä joku hieno viesti olisi minulle
Suoraan puhelimeen jos haluat tavoittaa.
Olen nainen. Meillä ei ole oikeata yhteyttä ja viimeksi tapahtui jotain, josta en halua tuntemattomille puhua. En tiedä oliko hän koskaan täällä, joten en voi. Se ei olisi soveliasta.
Vierailija kirjoitti:
Akp säälittävää 😘
Mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Gallup: kaivattusi ikä?
34
Tapahtumat eivät liity romanttiseen lähestymiseen vaan johonkin muuhun.
"ei tainnutkaan olla .. poika"
-tuleeko kohta perheelle ero kun riitoja muille häirinnästä.