Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (6423)
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa trollaus!
Antaa trollata. Tuo on niin läpinäkyvää touhua että ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa olee etelässä aika nätti ruska. Olisi kiva lähteä ulkoilemaan kanssasi.
Ruska pakkasella joo.
Ymmärrän miksi sinua ei kukaan kaipaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihanaa sun kanssa, ja on tosiaan kauniin värisiä lehtiä vähän kaikkialla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin kaivannut villiä seksiä, rajojen rikkomista ja muuta, just sun kanssa. Kun näitä lukee, niin eipä ole näköpiipiirissä. Jään odottamaan, jos niin haluat, mutta elän elämääni, niinkuin haluan. Seksi on melkoisen tärkeä osa siinä. T. Villi nainen
En vain tänne viitti niitä kirjoitella.
No minne sitten? Elämä on kohta ohi.
niitä trolleja on kovasti kun vielä jakaa tuntemattomien kanssa sitä mitä oikeasti toisilla on. talojen pihoille en lähde ilman sovittua.
ja jos on vaikka jotkut vakiintunut niin miksi silloin pyörii näissä ketjuissa?
eikä oikeasta elämästä ei halua päätyä luulemaan onko ketjun sisältö toiselta vai trolleilta.
kesällä lähti kulkemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruska pakkasella joo.
Ymmärrän miksi sinua ei kukaan kaipaa. :)
Tiedätkö passiivisaggre-trolli että ei hirveästi kiinnosta sinun juorukerhon jäsenyydet ja pilkkakirveet, joten ruska pakkasella, siinä sulle life goal ja dream come true!
Taidan olla aika lähellä.
Vastaantuleminen mukavaa, kiitos.
-Hannu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jo ihana mies, mitä mä haikailen?
Siinäpä sulle pohdittavaa. Eikö mikään riitä?
Sydän ei tottele käskyjä
Vierailija kirjoitti:
niitä trolleja on kovasti kun vielä jakaa tuntemattomien kanssa sitä mitä oikeasti toisilla on. talojen pihoille en lähde ilman sovittua.
ja jos on vaikka jotkut vakiintunut niin miksi silloin pyörii näissä ketjuissa?
eikä oikeasta elämästä ei halua päätyä luulemaan onko ketjun sisältö toiselta vai trolleilta.
kesällä lähti kulkemaan.
Tiedätkö kun itse ei tartte olla edes täällä, kun jotkut nettipeelot hoitaa sen sun puolesta! Tämmönenkin näkökulma!
Vierailija kirjoitti:
Miten tehdään aloite tyypille, jota näkee 1-2 kuukauden välein ihmisjoukossa puolisonsa kanssa?
Hitto miten sairaita ihmisiä tällä palstalla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihanaa sun kanssa, ja on tosiaan kauniin värisiä lehtiä vähän kaikkialla
Mihin mennään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut ihanaa seksiä sun kanssa, mut se taisi mennä ohi. Et oo täällä. Tyydytäään nykyiseen tilanteeseen siis. Adios armaani.
Jos soitat niin toiveesi toteutuu varmemmin kuin täällä.
En todellakaan aijo soittaa. Sulle passiiviselle empijälle. Mieluummin tyydyn nykyiseen osaani. Heipat vaan sulle!
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa trollaus!
Älä höpötä hölmö. Tää on vakavinta koskaan.
villin naisen kannattaa mennä sitten sosiaalisesti lähemmäs.
toiset jo käyttää toistensa etunimiä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin kaivannut villiä seksiä, rajojen rikkomista ja muuta, just sun kanssa. Kun näitä lukee, niin eipä ole näköpiipiirissä. Jään odottamaan, jos niin haluat, mutta elän elämääni, niinkuin haluan. Seksi on melkoisen tärkeä osa siinä. T. Villi nainen
Olen aivan liian kuuma tuollaiseen. Sinä tulet tai ei tule mitään. Minä en odottele mitään, mutta saatan antaa mahdollisuuden, kun tulet.
Susta ei mitään kuulu – joten antaa olla. Et ole todellinen. Kaipaan tässä ja myt.
Et ymmärtänyt. Minusta ei tule kuulumaankaan, saat yrittää itse jos niin haluat. En minä juokse perässä, ei ole mitään tarvetta. Jos joku sellaista odottaa, hän saa tehdä kahta enemmän itse, eikä mitään takuuta anneta. Seksiä piisaa pyytämättäkin, syvempään etsin sellaista, jota et ole todistanut olevasi.
Tämä sinun asenne oli se miksi en lähtenyt perääsi, jos siihen nyt edes selitystä kaipaat. Hyvää syksyä.
Mutta sinun perääsi olisi pitänyt lähteä, joten miten asenteesi eroaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tehdään aloite tyypille, jota näkee 1-2 kuukauden välein ihmisjoukossa puolisonsa kanssa?
Hitto miten sairaita ihmisiä tällä palstalla on.
No tyhmyys ja aloitekyvyttömyys ei ole sairaus. Ja ap:lle: viestit ja puhelut ovat hyvä keino tavoittaa ja tutustua. Sivusta.
Oon vaan tulannut aikaani täällä, mutta en enää. Tulin just järkiini. Se on moro!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut ihanaa seksiä sun kanssa, mut se taisi mennä ohi. Et oo täällä. Tyydytäään nykyiseen tilanteeseen siis. Adios armaani.
Jos soitat niin toiveesi toteutuu varmemmin kuin täällä.
En todellakaan aijo soittaa. Sulle passiiviselle empijälle. Mieluummin tyydyn nykyiseen osaani. Heipat vaan sulle!
Mulla A I N A E tai x perässä. E
Villi nainen jatkaa matkaa, menee eteenpäin
Minä en maininnut mitään tekoälystä.