Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26

Vierailija
10.09.2026 |

Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (6423)

Vierailija
4301/6423 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ollut arvaamista, tietämistä tyttölapsen: yksin jään yötä vasten, yksin kuljen kuolon teitä. Veri vaatii verta uutta, velat maksetaan maassa. Olimme me kaksi kerran, vaan sut näin varjon takaa. Taakka on jo liian paksu, liian raskas kannettavaksi. Olit mulle elon ehto, vaan on elo armotonkin. Olinko mä hullu huono, kun sut otin omakseni? Annoinko mä kaiken kalliin, katsoiko sen silmät muutkin, että lankesin valheeseen, petollisen penkeille? Et sä ollut puolellani, seisonut et seurassani. Kerran petyin, petyin toistekin, tuotko kuolon, tuotko onnen? Et sä nää mun kyyneleitä, itkuani et sä katso. Ei ole aikaa kuolla, ei aikaa täältä eritä.

Annoin tulta, annoin sauhua, kaiken annoin maahan palaa. Et sä ole huolenani, et sä mieltä enää paina. Menneet kasvot nousevat, vanhat haamut heräävät. Vielä oppi otettava, viimeinen on läksy mulla. Että lankesin valheeseen, petollisen penkeille? Et sä ollut puolellani, seisonut et seurassani. Kerran petyin, petyin toistekin, tuotko kuolon, tuotko onnen? Et sä nää mun kyyneleitä, itkuani et sä katso. Ei ole aikaa kuolla, ei aikaa täältä eritä. Ei ole aikaa kuolla, ei aikaa täältä eritä. Kerran petyin, petyin toistekin, tuotko kuolon, tuotko onnen? Et sä nää mun kyyneleitä, itkuani et sä katso. Ei ole aikaa kuolla, ei aikaa täältä eritä.

Kerran petyin, petyin toistekin, tuotko kuolon, tuotko onnen? Et sä nää mun kyyneleitä, itkuani et sä katso. Ei ole aikaa kuolla, ei aikaa täältä eritä.

Voisi olla multa, mutta eipä ole.

Vierailija
4302/6423 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot selkeesti heikompi kaveri, jäät rannalle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4303/6423 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin sulle aidon mahdollisuuden, se meni ohi

Vierailija
4304/6423 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähden nyt, hyvästi

Vierailija
4305/6423 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää vastaa sun toivotuksiin, oon kuuma tyyppi, mutta en varmaan sulle – vaikka niin olisin toivonut

Vierailija
4306/6423 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla annoit? Ohimennen huikattu päivänselvyys ei ole mahdollisuuden antamista vaan kuuluu tavallisiin käytöstapoihin kaikkien ihmisten kesken. Jos joku tervehtii, en kuvittele, että hän haluaa naimisiin kanssani.

Vierailija
4307/6423 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipur, moikut

Vierailija
4308/6423 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikää. Älä mee. Mitä ikinä voisimmekaan tehdä, että jäisit??? Älä lähde pliis.

Vierailija
4309/6423 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoin sulle aidon mahdollisuuden, se meni ohi

Ja minä sinulle, mutta sinusta ei ollut siihen tarttumaan.

Vierailija
4310/6423 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta trollaus!

Vierailija
4311/6423 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kaivannut villiä seksiä, rajojen rikkomista ja muuta, just sun kanssa. Kun näitä lukee, niin eipä ole näköpiipiirissä. Jään odottamaan, jos niin haluat, mutta elän elämääni, niinkuin haluan. Seksi on melkoisen tärkeä osa siinä. T. Villi nainen

Vierailija
4312/6423 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Ei nähty tänään. Odotin näkeväni ihanan miehen kivassa neuleessa.

Vierailija
4313/6423 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastin sua, mutta nyt lähden. Hei vaan!

Ei E. Eikä nuo synkät runot.

Antakaa minun olla. 

Ettekö nyt ymmärrä miten

kaikki päivät läpi koko viikon

jatkunut todella korkea

desibelitaso minua Asperger-ihmistä

kuormitti. 😑 Täällä taasen on joka

suunnalla raskas vibraatio, koko

ajan k0stonmakuinen idän 

kaasuvalotus/joukkokiûsanteko.

OgE

Vierailija
4314/6423 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois mielenkiintoista tietää, miten niitä suuria mahdollisuuksia on annettu. Jos asian tekee niin, että se ei avaudu kohteelle riittävän selvästi, mitään mahdollisuutta ei ole tullutkaan. 

Vierailija
4315/6423 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

👍+👍

Vierailija
4316/6423 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin kaivannut villiä seksiä, rajojen rikkomista ja muuta, just sun kanssa. Kun näitä lukee, niin eipä ole näköpiipiirissä. Jään odottamaan, jos niin haluat, mutta elän elämääni, niinkuin haluan. Seksi on melkoisen tärkeä osa siinä. T. Villi nainen

Olen aivan liian kuuma tuollaiseen. Sinä tulet tai ei tule mitään. Minä en odottele mitään, mutta saatan antaa mahdollisuuden, kun tulet.

Vierailija
4317/6423 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

====

Ei x.

====

Vierailija
4318/6423 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut ihanaa seksiä sun kanssa, mut se taisi mennä ohi. Et oo täällä. Tyydytäään nykyiseen tilanteeseen siis. Adios armaani.

Vierailija
4319/6423 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvan nurkkaan on painunut se sama kuoppa, johon sinä muinoin jäit kuin muumioitunut piisami, ja minä tietysti katson sitä, koska huoneessa ei ole muuta dramaattista elementtiä, paitsi ehkä tuo kuoleva kultaköynnös, jota kastelen nykyään pelkällä katkeruudella.

Oi, kuinka kaipaan niitä ylevän syvällisiä keskustelujamme! Niitä, joissa sinä selitit kolmatta tuntia italialaisen espressokeittimen sielunelämästä ja minä yritin salaa muistella, miten ihmeessä päädyin tähän pisteeseen elämässäni.

Se oli sitä aitoa, intellektuellia yhteyttä, jossa minun roolini oli lähinnä nyökytellä kuin rikkinäinen nuokkukoira. Ja ne sinun suuret elämänviisautesi, jotka olit poiminut jostain podcastin esittelystä – ne todella valaisivat pimeää asuntoani.

Nyt täällä on vain hiljaista, jos ei lasketa jääkaapin hurinaa ja sitä pientä, nakuttavaa ääntä takaraivossani, joka kysyy, miksi ihmeessä tuhlasin kaksi vuotta ihmiseen, jonka suurin saavutus oli oppia erottamaan luomutomaatti tavallisesta.

Minä vaellan muistoissani pitkin poikin, eksyen menneisyyden sakeaan sumuun, missä sinun profiilisi siintää kuin jokin kreikkalainen patsas – tosin sellainen, jolta puuttuu paitsi kädet, myös kyky ottaa vastuuta. Kävelen pitkin olemattomia polkuja, mietin universumin syntyä, kvanttifysiikan alkeita, ja sitä, miksi villasukat aina katoavat pesukoneessa, kunnes lopulta, kaiken tämän eeppisen kaipauksen jälkeen, päädyn takaisin kylpyhuoneen ovelle.

Sillä kun kaikki tämä henkinen sumu hälvenee, ja kun sinun jättämäsi niin sanottu "tyhjiö" paljastuu pelkäksi helpotukseksi, tajuan, mitä tästä talosta todella puuttuu.

Ei sinun henkevä läsnäolosi. Vaan se, että joku pesisi tämän likaisen maton.Voi, kuinka kaipaisinkaan jo mäntysuovan puhdasta tuoksua.

Vierailija
4320/6423 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et katso mua? 

Koska tykkään hänestä. Miehelle 🐾

Harmi kun ei nähty tänään.