Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (6423)
Oot selkeesti heikompi kaveri, jäät rannalle
Annoin sulle aidon mahdollisuuden, se meni ohi
En enää vastaa sun toivotuksiin, oon kuuma tyyppi, mutta en varmaan sulle – vaikka niin olisin toivonut
Millä tavalla annoit? Ohimennen huikattu päivänselvyys ei ole mahdollisuuden antamista vaan kuuluu tavallisiin käytöstapoihin kaikkien ihmisten kesken. Jos joku tervehtii, en kuvittele, että hän haluaa naimisiin kanssani.
Eikää. Älä mee. Mitä ikinä voisimmekaan tehdä, että jäisit??? Älä lähde pliis.
Vierailija kirjoitti:
Annoin sulle aidon mahdollisuuden, se meni ohi
Ja minä sinulle, mutta sinusta ei ollut siihen tarttumaan.
Olisin kaivannut villiä seksiä, rajojen rikkomista ja muuta, just sun kanssa. Kun näitä lukee, niin eipä ole näköpiipiirissä. Jään odottamaan, jos niin haluat, mutta elän elämääni, niinkuin haluan. Seksi on melkoisen tärkeä osa siinä. T. Villi nainen
Höh. Ei nähty tänään. Odotin näkeväni ihanan miehen kivassa neuleessa.
Vierailija kirjoitti:
Rakastin sua, mutta nyt lähden. Hei vaan!
Ei E. Eikä nuo synkät runot.
Antakaa minun olla.
Ettekö nyt ymmärrä miten
kaikki päivät läpi koko viikon
jatkunut todella korkea
desibelitaso minua Asperger-ihmistä
kuormitti. 😑 Täällä taasen on joka
suunnalla raskas vibraatio, koko
ajan k0stonmakuinen idän
kaasuvalotus/joukkokiûsanteko.
OgE
Ois mielenkiintoista tietää, miten niitä suuria mahdollisuuksia on annettu. Jos asian tekee niin, että se ei avaudu kohteelle riittävän selvästi, mitään mahdollisuutta ei ole tullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisin kaivannut villiä seksiä, rajojen rikkomista ja muuta, just sun kanssa. Kun näitä lukee, niin eipä ole näköpiipiirissä. Jään odottamaan, jos niin haluat, mutta elän elämääni, niinkuin haluan. Seksi on melkoisen tärkeä osa siinä. T. Villi nainen
Olen aivan liian kuuma tuollaiseen. Sinä tulet tai ei tule mitään. Minä en odottele mitään, mutta saatan antaa mahdollisuuden, kun tulet.
Vierailija kirjoitti:
====
Ei x.
====
Olisin halunnut ihanaa seksiä sun kanssa, mut se taisi mennä ohi. Et oo täällä. Tyydytäään nykyiseen tilanteeseen siis. Adios armaani.
Sohvan nurkkaan on painunut se sama kuoppa, johon sinä muinoin jäit kuin muumioitunut piisami, ja minä tietysti katson sitä, koska huoneessa ei ole muuta dramaattista elementtiä, paitsi ehkä tuo kuoleva kultaköynnös, jota kastelen nykyään pelkällä katkeruudella.
Oi, kuinka kaipaan niitä ylevän syvällisiä keskustelujamme! Niitä, joissa sinä selitit kolmatta tuntia italialaisen espressokeittimen sielunelämästä ja minä yritin salaa muistella, miten ihmeessä päädyin tähän pisteeseen elämässäni.
Se oli sitä aitoa, intellektuellia yhteyttä, jossa minun roolini oli lähinnä nyökytellä kuin rikkinäinen nuokkukoira. Ja ne sinun suuret elämänviisautesi, jotka olit poiminut jostain podcastin esittelystä – ne todella valaisivat pimeää asuntoani.
Nyt täällä on vain hiljaista, jos ei lasketa jääkaapin hurinaa ja sitä pientä, nakuttavaa ääntä takaraivossani, joka kysyy, miksi ihmeessä tuhlasin kaksi vuotta ihmiseen, jonka suurin saavutus oli oppia erottamaan luomutomaatti tavallisesta.
Minä vaellan muistoissani pitkin poikin, eksyen menneisyyden sakeaan sumuun, missä sinun profiilisi siintää kuin jokin kreikkalainen patsas – tosin sellainen, jolta puuttuu paitsi kädet, myös kyky ottaa vastuuta. Kävelen pitkin olemattomia polkuja, mietin universumin syntyä, kvanttifysiikan alkeita, ja sitä, miksi villasukat aina katoavat pesukoneessa, kunnes lopulta, kaiken tämän eeppisen kaipauksen jälkeen, päädyn takaisin kylpyhuoneen ovelle.
Sillä kun kaikki tämä henkinen sumu hälvenee, ja kun sinun jättämäsi niin sanottu "tyhjiö" paljastuu pelkäksi helpotukseksi, tajuan, mitä tästä talosta todella puuttuu.
Ei sinun henkevä läsnäolosi. Vaan se, että joku pesisi tämän likaisen maton.Voi, kuinka kaipaisinkaan jo mäntysuovan puhdasta tuoksua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et katso mua?
Koska tykkään hänestä. Miehelle 🐾
Harmi kun ei nähty tänään.
Voisi olla multa, mutta eipä ole.