Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (3384)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. pankkitilin saldo
2. osakesalkun koko
3. metsäomistusten hehtaarit
Kuka tilillä rahaa pitää? Sehän on hölmöintä ikinä.
Ei ollenkaan. Määräaikaistalletukselle voi saada 3 % koron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GALLUP: Ensimmäinen eläin joka tulee kaivatustasi mieleen?
Kyyhkynen 🕊
Uskis?
Ei liity mitenkään tuollaiseen. Itse olen pakana, mitä kaivattuni ei tiedä.
Vierailija kirjoitti:
se on sitten häirintäviesti naapurin kakaralta.
ok
Vierailija kirjoitti:
"Se yks sateinen ilta kun kaikki muut oli festareilla ja me kaks oltiin salilla... Olis pitäny puhua sulle pidempään niin ei tarvis jatkuvasti jossitella 😔"
-tästähän huomaa että rauhallinen paikka lähes kaksin löytyy.
pojalta tytölle. mieheltä naiselle.
Mun viesti oli mieheltä naiselle -AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montaa olen kaivannut, harvaa rakastanut, valovuosia vaeltanut, yhtä etsinyt. Kotini olen kadottanut, uskoani kyseenalaistanut, matkallani eksynyt. Kun en enää tiennyt minne mennä, unohtaneena, mistä tulin, löysin itseni eksyksistä, ilman suuntaa ja määränpäätä. Epätäsmällisyyden periaatteella olen viimein itseni löytänyt tietämättä, minne olin menossa. Mutta sinusta sain kiintopisteen, jonkin joka kiinnittäisi minut elämään. Valaistuneena säteilystäsi nyt vasta näen varjoni muodon. Jos viimein loistaa saan, olen kuin kuu, joka saa valonsa auringolta, sinulta, sinusta, ja samalla ymmärrän voiman, joka määrää kiertoratani. Sinun vetovoimasi, jota en pääse pakoon, olipa vauhtini kovakin kuinka. Sinusta tuli keskipiste, valo, selitys. Löysin tähteni.
Kivaa tekoälyllä kirjoitettua proosaa, tunnistaa tietyistä sananvalinnoista ja kielimallinkin pystyy päättelemään.
Kärsit harhaluuloista, omalla älyllä sen laadin. Katsohan, kun jotkut meistä osaavat ihan itsekin. Mutta kun täällä pidempään olet aiheesta kiukutellut, niin pakko kysyä kaipaatko tekoälyä, onko joku AI vienyt sulta naisen/miehen, vai miksi nostat kaipausketjuun AI-teemaa ohi aiheen ja otsikon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GALLUP: Ensimmäinen eläin joka tulee kaivatustasi mieleen?
Kyyhkynen 🕊
Uskis?
Ei liity mitenkään tuollaiseen. Itse olen pakana, mitä kaivattuni ei tiedä.
Voi ei oot hurahtanut niihin kalevalalarppauksiin
Mä olen ehkä pahempaa kuin pakana, kaivattu ei tiedä eikä tule tietämään. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensit teit taivaalle auringon ja heti perään sateen. Rikoit, sitten koetat ehjätä hopeanvärisellä teipillä, sitten taas rikot.
Ei ollut minulta, mutta tästä varmaan eräs suuttui, kun luuli minun viestiksi.
Miksi et sitten oikaise irl tuota?
Vierailija kirjoitti:
1. pankkitilin saldo
2. osakesalkun koko
3. metsäomistusten hehtaarit
shra-shra-shra/chack-chack.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ehkä pahempaa kuin pakana, kaivattu ei tiedä eikä tule tietämään. Sivusta
Noita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noita?
Voi sen niinkin muotoilla.
Hyvää iltaa. Pitkästä aikaa. Mietin sinua, kun kaipaan jotain iloa tähän iltaan. Kauniit huulet, kauniit rinnat, kaunis nenä. Mutta ne aivot-nopea prosessointinopeus ja hyvä huumorintaju. Silmiin katsoessa tuli syttyy sisällä. Oletkohan vieläkin yhtä upea? Terkut ja yöt, jos en enää tänään muista tulla. -M-nainen
Rannikkokaupungista lentosuukkoja rannikkokaupunkiin 😘 n->m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noita?
Onks se uskova se toinen?
20 v. nuorempi mies, maistuiskos pusut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noita?
Kristitty on
Nämä kaupunkilaisetsijät ovat eri porukkaa johon en kuulu ja en pidä mielikuvista jota levittävät. Mutta vapaa maa.
Olethan sinäkin rakas saaaaatananpalvoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noita?
Kristitty on
Aistin että oot joku noita jo tiesin
Mutta ap:n viesti ei ollut naiselle, joten et ole hän, jolle ihmettely kohdistui.