Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (2945)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun äkäinen, vihainen puoli on noussut esiin. Pidempään ollut taka-alalla. Loputon raivo. Sen aisoissa pitäminen vaatii voimavaroja.
Ja tämän halusit kaivatullesi kertoa?
Tunteet kuuluu pilottaa.
Ei saa tuntea mitään. Ole kuin nukke ja vain hymyile. Pidä turpas kii!
#inhimillisyys
Tunteitaan voi käsitellä jos kapasiteetti riittää... ei tarvi räksyttää muille vaan mennä itseensä
Vierailija kirjoitti:
Kuka seurassasi oli?
Missä? *<8)
Mä oon varmaan köyhä. Ei ne suuret tulot vaan pienet menot. Kun koti on tarpeeksi kiva että siellä viihtyy, ei tarvitse käyttää kallista bensaa. Kun ei harrasta liikuntaa, säästää ruokalaskussa :D
Jos kaivattuani huolettaa köyhyys niin en kieltäydy hemmottelutreffeistä
Vierailija kirjoitti:
Kiitos sulle mies, joka pidit mun puolia🥰💚 tuollaista tarvitsen. Miestä, joka seisoo mun puolella ja puolustaa tarvittaessa.
Teen varmasti samoin sulle💚🌞
Vierailija kirjoitti:
Mä oon varmaan köyhä. Ei ne suuret tulot vaan pienet menot. Kun koti on tarpeeksi kiva että siellä viihtyy, ei tarvitse käyttää kallista bensaa. Kun ei harrasta liikuntaa, säästää ruokalaskussa :D
Ei se raha ja omaisuus, vaan positiivinen elämän asenne ja ihania ihmisiä ympärillä, sydän täynnä lämpöä ja ymmärrystä, hyväksytyksi tulemista ja yhteenkuuluvuutta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka seurassasi oli?
Ei kukaan erityinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se raha ja omaisuus, vaan positiivinen elämän asenne ja ihania ihmisiä ympärillä, sydän täynnä lämpöä ja ymmärrystä, hyväksytyksi tulemista ja yhteenkuuluvuutta.
Lisään: on sinut itsensä ja elämänså kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin köyhä kuin pinnallinen ja tyhmä.
Miksi pitäisi olla noista kumpikaan? Itse olen aina suosinut rikkaita ja fiksuja. Yllättävänkin yleinen yhdistelmä muuten, tulee paljon useammin vastaan kuin vaikka rikas ja yksinkertainen.
Tulisit muru syömään. Tee kevyttä ja terveellistä ruokaa. Jälkkäriäkin saisit 😋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka seurassasi oli?
Ei kukaan erityinen.
Vaimo ei oo sulle erityinen?
Täytyy sanoa, etten kaipaa ketään kuka ei hillitse ja hallitse aggressioitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos sulle mies, joka pidit mun puolia🥰💚 tuollaista tarvitsen. Miestä, joka seisoo mun puolella ja puolustaa tarvittaessa.
pidä kii, tosta miehestä
Hän saisi tulla lähemmäs🥰 niin pitäisi🤗
Viime vuonna totesin tunteiden sammuneen. Meni pitkään mutta nyt jo pitemmän aikaa olleet pinnalla. Vaatiiko se suullisen ulostulon, että nämä hiipuu? Vuosia sitten ajattelin niiden hiipuvan ajan kanssa taustalla ja niin kävikin mutta nyt taas. Emme ole tekemisissä kuin työpaikalla ja sielläkin näemme harvoin ja ohimennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla noista kumpikaan? Itse olen aina suosinut rikkaita ja fiksuja. Yllättävänkin yleinen yhdistelmä muuten, tulee paljon useammin vastaan kuin vaikka rikas ja yksinkertainen.
Suosinut? Etkö siis itse ole rikas ja fiksu?
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, etten kaipaa ketään kuka ei hillitse ja hallitse aggressioitaan.
Sama. Jos ei edes tällä palstalla hillitse aggressiotaan niin miten sitten oikeassa elämässä. Täälläkin on huudeltu toisille kirjoittelijoille että "t a p a n sinut!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törmääppä nalleen joku kerta. On suhteellisen ylimielisen muille kuin niille joista saa hyötyä. Ei tartte olla edes köyhä kun olet hälle halpa makkara ja ilmaa. Ihan asiakaspalvelutilanteissakin. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka seurassasi oli?
Ei kukaan erityinen.
Vaimo ei oo sulle erityinen?
Sulla jännä kyky nähdä parista sanasta onko vastaaja naimisissa vai ei. Vai onko kyse harhaluulosta?
Pyydä mut huomenna mukaan.