Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL Uusi Miss Suomi Veera Grönlund on panseksuaal

Kommentit (165)

Vierailija
161/165 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ainakaan minua henkilökohtaisesti haittaa mitenkään. 

Minua haittaa ja se on minun oikeuteni, olmi!

Vierailija
162/165 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sama kuin panoseksuaali. Panee kaikkia, kurkkuja, luudanvartta, pyöränpumppua vai mistä on kyse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/165 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämän Miss Suomen pitänyt olla esikuvana lapsille ja nuorille? Mitähän varten tämä seksuaalisuus piti nyt tuoda esille? Edelleen harmittaa, meillä olisi ollut niin edustava, nuori ja raikas nainen laittaa Miss Universum kisoihin, Alexandra aivan omaa luokkaansa. Niin nyt sitten edustaa tuomariston päätöksellä 30 panseksuaalisuuttaan korostava tapaus.

Vierailija
164/165 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tämän Miss Suomen pitänyt olla esikuvana lapsille ja nuorille? Mitähän varten tämä seksuaalisuus piti nyt tuoda esille? Edelleen harmittaa, meillä olisi ollut niin edustava, nuori ja raikas nainen laittaa Miss Universum kisoihin, Alexandra aivan omaa luokkaansa. Niin nyt sitten edustaa tuomariston päätöksellä 30 panseksuaalisuuttaan korostava tapaus.

Meinaatko, että vain hetero kelpaa esikuvaksi lapsille ja nuorille? Mites kun kaikki niistä lapsista ja nuorista ei ole heteroita, eikö tällainen ole juuri hyvä heidän kannalta? 

Vierailija
165/165 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pian hän on transseksualisti ja sitten therian seksualisti eli samastuu eläimiiin ja pedon aikana pedon merkki muuttaa hänet islam-seksualistiksi eli samastuu allahiiin ja seksiorjaksi muslimille

Joko sulta lensi?

Lensi varmasti kuin Aladdinin matto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi