Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokoomus raivostui: Perussuomalaiset vihaavat suomalaisia!

Vierailija
09.09.2026 |

Kokoomuksen lääkärikansanedustajat Maaret Castrén, Oskari Valtola ja Ville Väyrynen vaativat sosiaali- ja terveysministeri Wille Rydmanilta (ps) tekoja. Kolmikon mielestä esteettisten hoitojen sääntelyä pitää lisätä.

– Persuministereillä on ollut koko vaalikausi aikaa muuttaa lakia ajan tasalle. Mutta ette ole tehneet mitään! Kysyin asiaa ministeri Kaisa Juusolta (ps) jo 2024 kirjallisessa kysymyksessäni. Kuinka monen potilaan pitää kärsiä, ennen kuin tartutte asiaan? Kauma ihmettelee.

Myös kokoomuksen kansanedustaja Henrik Vuornos hyökkää ministereitä vastaan X:ssä:

– Ministeri Rydmanilla ja sitä ennen ministeri Juusolla on ollut yli kolme vuotta aikaa hoitaa tämä ihmisten terveyteen suoraan vaikuttava asia kuntoon, kuten hallitusohjelmaan on yhdessä kirjattu. Mitään ei ole tapahtunut ja valitettavasti ongelmat kentällä vain jatkuvat, hän kirjoittaa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000012263689.html

Miksi tehdä mitään suomalaisten hyvinvoinnin eteen kun voi tehokkaammin tuhota sitä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Willellä on yksi tehtävä. Se ei ole järjestörälssin vastustaminen tai lippis päässä poseeraaminen.

Vierailija
2/5 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole päinvastoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-studiossa ministeri Rydman yrittää selittää, miksi on epäonnistunut tehtävässään. "Nykyisinkään ei pystytä valvoman yksityisiä yrityksiä!"

Vierailija
4/5 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen persu ja olen sitä mieltä, että vihvassu-kokkareetkin kuuluisivat oikeastaan leirille.

Ei mulla muuta 

Vierailija
5/5 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wille Rydman A-studiossa: Jokainen nainen on kaunis, nuorikin! Reseptinä terveellinen ruokavalio, hyvä yöuni ja liikunta! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi