Mua inhottaa, että hoitotäti näkee enemmän lastani kuin minä!
Kommentit (9)
Siksipä kannattaa valita hyvä hoitaja. Lapsi oppii hoitajalta enemmän kuin äidiltä koska on hänen kanssaan niin paljon
Yhtäkään hoitotätiä/setää en sieltä muista. Sama päiväkoti oli koko ajan. Äidin ja isän muistan kyllä ihan hyvin. (Jos tämä nyt jotakuta lohduttaa.)
Vierailija:
Yhtäkään hoitotätiä/setää en sieltä muista. Sama päiväkoti oli koko ajan. Äidin ja isän muistan kyllä ihan hyvin. (Jos tämä nyt jotakuta lohduttaa.)
ja kaiken kivan mitä heidän kanssa teimme. Hoitotädeistä ei ole kun kasvot muistissa ja kaikki kauheudet ja ilkeydet.
Ei siis paljon muistoja ole tarhasta mutta kaikki liittyy johonkin" pahaan"
äidistä ja isästä on muistoja ennen kouluikää, samoin tuolta päiväkodista muistan yksittäisiä hoitokavereita, mutta en yhtään hoitajaa.
10-11h/vrk. Tulee ensimmäisenä ja lähtee viimeisenä. Eilen mieheni kanssa istuimme hiekkalaatikolla tekemässä hiekkakakkuja tämän pienen kanssa. Molemmille tuli mieleen, että vaikea ymmärtää vanhempia jotka raaskivat toimia noin. Vanhemmat ovat molemmat töissä mutta viikolla vapaapäiviä toisinaan. Koskaan tätä lasta ei haeta aikaisemmin tai vietetä vapaapäivää hänen kanssaan.
Jossain vaiheessa pienenä halusin olla aina hänen luonaan, yötkin. Tuntui tärkeämmälle kuin oma äiti. Muutto uudelle paikkakunnalle oli kauhea, sairastuin kun ikävöin hoitotätiä niin.
vaan itse olet sen paikan hakenut.