Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua inhottaa, että hoitotäti näkee enemmän lastani kuin minä!

Vierailija
28.05.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan itse olet sen paikan hakenut.

Vierailija
2/9 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko oli vieraalle viedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksipä kannattaa valita hyvä hoitaja. Lapsi oppii hoitajalta enemmän kuin äidiltä koska on hänen kanssaan niin paljon

Vierailija
4/9 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkään hoitotätiä/setää en sieltä muista. Sama päiväkoti oli koko ajan. Äidin ja isän muistan kyllä ihan hyvin. (Jos tämä nyt jotakuta lohduttaa.)

Vierailija
5/9 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Yhtäkään hoitotätiä/setää en sieltä muista. Sama päiväkoti oli koko ajan. Äidin ja isän muistan kyllä ihan hyvin. (Jos tämä nyt jotakuta lohduttaa.)

Vierailija
6/9 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaiken kivan mitä heidän kanssa teimme. Hoitotädeistä ei ole kun kasvot muistissa ja kaikki kauheudet ja ilkeydet.

Ei siis paljon muistoja ole tarhasta mutta kaikki liittyy johonkin" pahaan"

Vierailija
7/9 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidistä ja isästä on muistoja ennen kouluikää, samoin tuolta päiväkodista muistan yksittäisiä hoitokavereita, mutta en yhtään hoitajaa.

Vierailija
8/9 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-11h/vrk. Tulee ensimmäisenä ja lähtee viimeisenä. Eilen mieheni kanssa istuimme hiekkalaatikolla tekemässä hiekkakakkuja tämän pienen kanssa. Molemmille tuli mieleen, että vaikea ymmärtää vanhempia jotka raaskivat toimia noin. Vanhemmat ovat molemmat töissä mutta viikolla vapaapäiviä toisinaan. Koskaan tätä lasta ei haeta aikaisemmin tai vietetä vapaapäivää hänen kanssaan.

Vierailija
9/9 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa pienenä halusin olla aina hänen luonaan, yötkin. Tuntui tärkeämmälle kuin oma äiti. Muutto uudelle paikkakunnalle oli kauhea, sairastuin kun ikävöin hoitotätiä niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan