Oletko juossut Cooperin testin?
Elänyt kohta 60 vuotta ja kokematta on koko homma. Suurin osa kai on juossut koko matkan?
Kommentit (45)
Oppikoulussahan se juostiin joka syksy. Olen 61 vuotta.
Paras 3400 mutta tästä on jo 10v. Ei se nykyäänkään huono mittari testinä ole.
-Rajajääkäri
16-vuotiaana juoksin 2600 m. Sen jälkeen en ole yrittänyt.
Melkein, osin kävelin, 2850 metriä lopputulos, olin silloin hyvä kuntoinen ja lonkat ehyet
Olen. 25-vuotiaana juoksin testin 9 minuutissa.
Vierailija kirjoitti:
Olen +3600m menee!
M32
Miten muka pysty juoksemaan noin kovaa? Itse harjoittelen juoksua joka toinen päivä ja silti juoksen max 2700 m.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen +3600m menee!
M32
Miten muka pystyt juoksemaan noin kovaa? Itse harjoittelen juoksua joka toinen päivä ja silti juoksen max 2700 m.
Juoksin sen reilusti alle 12 minuutin. Tähän ei ole edes Viren tai Väätäinen pystynyt.
Olen juossut sen vastakkaiseen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen +3600m menee!
M32
Miten muka pysty juoksemaan noin kovaa? Itse harjoittelen juoksua joka toinen päivä ja silti juoksen max 2700 m.
Kovaa saa juosta, että pääsee 2600-2700m peruslenkkeilijän kunnolle
Reippaalla kävelyllä pääsee noin 2000m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen +3600m menee!
M32
Paskapuhettahan tuo nyt onkin.
Koulussa sitä joutui juoksemaan useamman kerran. Viimeksi lukiossa joskus kasarin alussa, tulosta en muista. Samassa liikuntaryhmässä oli huippu-urheilijoitakin, he juoksivat paljon pidemmälle, vaikka pikajuoksijoita olivatkin, yhdestä tuli jopa suomenmestari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen +3600m menee!
M32
Helposti, kaikki on kiinni juoksu ja hengitys tekniikasta.
M32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen +3600m menee!
M32
Paskapuhettahan tuo nyt onkin.
Ei välttämättä. Jos tekee kaikki lenkit rauhallisella tempolla niin ei pärjää Cooperin testissä. Jölköttelijä juoksee vaikka 20km putkeen.
kokeilin joskus,1650m kun oli 25v...sen jälkeen olen liikkunut moottorivoimin