Vaimon vieraissa käynnit ovat meidän suhteemme suola.
Ei avointa suhdetta, ei sääntöjä, ei puheita. Se on vain tapahtunut. Molemmat tietävät ja jatkavat.
En ole pystynyt olemaan hänelle se mies, joka olisin halunnut. En anna hänelle sitä mitä hän seksuaalisesti tarvitsee. Annan vakaata arkea. Se riittää minulle, hänelle ei.
Hän hakee loput toisen miehen alta. Minä tiedän sen. Hän tietää, että minä tiedän. Ei draamaa, ei katumusta. Se ei ole kaunista, mutta se toimii.
M52
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Meillä varmaan samanlainen tilanne jo vuosia. Haen tyydytykseni työpäivän aikana muutamalta vakkarilta. Mieheni varmasti tietää tai ainakin aavistaa. Emme puhu asiasta. En tiedä käykö vieraissa, hänellä on aika pieni.. Ainakin tuntuu nuuhkivan pikkuhousujani usein. Olen miettinyt pitäisikö ottaa riski ja antaa paljaalla ja jättää tahmaiset pikkarit ruokapöydälle.
Hmm, mistä tiedät hänen nuuhkivan? Epäilen myös miestäni vastaavasta pervoilusta ;-)
Ap ap:n vaimo onkin löytänyt itselleen oikean kulta munan :)
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei sanoma auennut :-)
Kyllä, pettäminen on joka parisuhteen suola, sokeri ja tippuri.
Mukavasti maustetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei sanoma auennut :-)
No aina ei vaan voi voittaa.
Kutkuttava ajatus. Jospa minunkin....?
Meillä varmaan samanlainen tilanne jo vuosia. Haen tyydytykseni työpäivän aikana muutamalta vakkarilta. Mieheni varmasti tietää tai ainakin aavistaa. Emme puhu asiasta. En tiedä käykö vieraissa, hänellä on aika pieni.. Ainakin tuntuu nuuhkivan pikkuhousujani usein. Olen miettinyt pitäisikö ottaa riski ja antaa paljaalla ja jättää tahmaiset pikkarit ruokapöydälle.