Miksi markettien "tulisissa" salsoissa ei ole tulisuutta laisinkaan?
Nyt pistin testiin santa marian "X-HOT!!!!" salsan, ei minkään näköistä tulisuutta, ei pienintäkään. Mikä juttu?
Kommentit (20)
No laitat itse lisää tulisuutta, mikä tässä olikaan se ongelma?
Asiakkaiden toiveesta salsat on korvattu tomaattikastikkeilla, ettei ole liian tulista. Ei siis mitään tekemistä chilin hintojen kanssa.
-tuottaja
Tee itse, tulee parempaa ja voit tehdä vaikka kuinka tuliseksi.
Ota huomioon että joidenkin ihmisten mielestä.ketsuppi ja mustapippuri on todella tulista että sitä ei voi syödä ja mieti sitä huutoa mikä tulisi tämmöisestä ihmiseltä jolle mausteisin asia mitä kykenee nauttimaan on maito ostaisi vahingossa jotain oikeasti tulista.
Lidlin Inferno pizza, vieläkö saa jostain? En ole vähän aikaan nähnyt.
Onko sun makuaisti kunnossa, nehän on hullun tulisia
Ennen juotiin vodkaa ja miehet oli miehiä. Nykyään lipitetään kaljaa ja pippurista tulee itku kuin se olisi jotain kyynelkaasua.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan ongelma on sama kuin mulla. He puhuvat paskaa. Tulinen on tulinen, väkevä on väkevä ja tavallinen on tavallinen. Eli siis mikä mättää-? No että puhuvat paskaa. Ns termit hakusessa ja se tulisuus jota "väittävät" olevan.
Vierailija kirjoitti:
Tee itse, tulee parempaa ja voit tehdä vaikka kuinka tuliseksi.
Älä tapa sitä
Vierailija kirjoitti:
Onko sun makuaisti kunnossa, nehän on hullun tulisia
Makuaisti ja lämpöaisti ovat kaksi eri aistia. Tulisuus ei ole maku vaan tuliset aineet vaikuttavat suoraan lämpöreseptoreihin. Toleranssi kasvaa mitä enemmän syö toisin kuin mauissa. Sen takia poltteen tuntee silmässä jos laitat sitä silmään, mutta et maista sitä.
Vierailija kirjoitti:
Ota huomioon että joidenkin ihmisten mielestä.ketsuppi ja mustapippuri on todella tulista että sitä ei voi syödä ja mieti sitä huutoa mikä tulisi tämmöisestä ihmiseltä jolle mausteisin asia mitä kykenee nauttimaan on maito ostaisi vahingossa jotain oikeasti tulista.
Sen takia on eri asteisia mausteita. Jos chili ei ole tulista niin mikä on pointti? Eikä sitä mustapippuriikaan oo pakko ostaa jos se on jonkun mielestä liian vahvaa. Jos asiakas haluu tulista hän ostaa sen missä lukee että tulista, luettaen että se on tulista. Ja jos se ei ole tulista se on huijausta. Ja mikä pointti siinä on?
Jos reseptin keksijä on kovin herkkäsuinen, kannattaa chilikastikkeiden tekeminen jättää ammattilaiselle.
Koska vauvasuut ei kestä kovin tulisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin Inferno pizza, vieläkö saa jostain? En ole vähän aikaan nähnyt.
Kysyin niin se on jonkinnäköinen kausituote, pitsamaut kiertävät. Inferno ei tosin ole maustettu chilillä vaan musta- ja muilla pippureilla.
Meillä on pikku k-marketissa Poppamiehellä oma hylly jossa on kymmeniä erilaisia kastikkeita ja marinadeja, takuulla löytyy tulisuutta tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
No sen että sen pitäisi olla tulista. ETTEI SITÄ TARTTE TUUNATA NÄET.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on pikku k-marketissa Poppamiehellä oma hylly jossa on kymmeniä erilaisia kastikkeita ja marinadeja, takuulla löytyy tulisuutta tarpeeksi.
Juu hyviä on..kovin on vaan tyyriitä. Ei kestä yks puteli mulla kauaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja yksi pieni pullo maksaa 10€
Vierailija kirjoitti:
Ei poppamiehen kastikkeet ole tulisia. Ovat laimentaneet niitä vuosien varrella niin paljon.
Jos et maista sitä jostain syystä tai huijaus? Mulla on se ongelma taas että mielestäni kaikessa on kamala tulisuus ja mauste.