Tää on niin taistelua, joka minuutti. Oi miksi ihmisen on pakko syödä?
Alkholisteilla ja röökaajilla on paljon helpompi lopettaa, koska ilman alkoo ja tupakkaa voi olla eikä se ole joka päiväinen asia.
Syödä tas on pakko jottei kuole. Olisi niin paljon helpompaa jos voisi sivuuttaa koko vitun syömisen.
Tupakasta pääsin aikoinaan tosi helposti eroon.
Kommentit (3)
Yritä kuitenkin elää terveellisesti.
Minä sairastuin krooniseen sisäelintautiin ja en saa enää (mahdollisesti koskaan) syödä mitään hedelmiä, mitään marjoja, joitakin vihanneksia (esim. tomaattia), mitään alkoholia, mitään tuoremehuja (paitsi mustikka), suklaata, juuri mitään mausteita, mitään soijatuotteita, teetä enkä kahvia, en mitään missä on hiilihappoa, en yrttijuomia...lista on melkein loputon ja elämänlaatuni aika mitätön. Tautiini ei ole parannusta eikä hoitokeinoa. Jos syö sopimatonta ovat kivut täysin sietämättömiä. Vaihtaisin osaa kanssasi hetkenä minä hyvänsä.
Olin itse aina herkuttelija, pyöreähkö (en ylipainoinen, mutta pyöreä nautiskelija) ja elämänmuutos tuntuu tosi raskaalta.
Psyykenpuolella ongelma siis pitkälti. Tosin ny tolen alkanut tajuta myös ravinnon tärkeyden, siis sen että nykyruoka on niin pitkälle käsiteltyä että ravintoaineita saa liian vähän.