Yksinäisen joulu
Kukaan muu ei toivota hyvää joulua kuin Lidlin kassa. Monille ikääntyneille tai kenelle tahansa esim. yksinäiselle todella tärkeää ystävällinen asiakaspalvelu. Kiitos Lidlin kassalle!
Kommentit (30)
Ei edes Lidlin kassa kun täällä ei ole semmoista.
Tokmannilla toivotetaan usein hyvää illanjatkoa. Sekin on mukavaa 😃
Yksinhän on ihan parasta. Ei kukaan häiritse.
Ai hitto muistan kun yhtenä jouluna sain kaikki vapaaksi ja kaikki oli vimpan päälle laitettu. Ja paukkas ero. Itkin kaikki ne joulun päivät kotona. Tuntui siinä hetkessä että kuolen yksinäisyyteen
Olen musta lammas. Siis valkoinen oikeasti, mutta niin se vaan menee.
Voimia kaikille jotka kärsivät yksinäisyydestä
Eipä edes kaupan kassa toivottanut hyvää joulua. Toivotti isoon ääneen kyllä kolmelle edellä olevalle. Kaduttaa että kannoin heille rahaa parisataa euroa. Annanko huonon palautteen kun kysyvät miten asiointi sujui?
Meillä on jo kauan ollut niin rikas valtio, että ihmisillä on varaa asua yksin. Jokainen omassa poterossaan.
Tosin harva oli ihastunut niihin entisajan perheisiin, jossa oli mummo (päämäsmäri), yleensä hänellä miniä sitten vähän niin kuin piikana komenneltavana.
Ihmiset alkoivat hakeutua pienperheiksi heti kun oli mahdollista, yleensä mies kävi töissä ja äiti hoiti lapsia ja huushollia. Siihen aikaan ei ollut imureita tai pesukoneita ym apuja, niin kyllä työtä riitti kotonakin.
Vierailija kirjoitti:
Meitä on paljon.
Usein haaveilen yksinäisyydestä, kun ympärillä sellainen hulina, että pää meinaa hajota. Huomenna taas koko laaja perhe syömässä ja monta asiaa vielä kesken.
Vierailija kirjoitti:
Ei edes Lidlin kassa kun täällä ei ole semmoista.
Hyvää joulua sinulle! 🕯🕯🕯🕯
T: toinen yksin joulun viettävä
Jallua kuusi pulloa ja kaluani näpläilen. Eli suunnilleen samoin menee kuin muutki pyhät ja viikonloput.
Hyvää joulua sinulle ja muille yksinäisille! Edes näin netin välityksellä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mene. Hyvät ihmiset tuovat ympärilleen hyvää.
Kuvittelet vain.
Se tunne kun huomaa, ettei joku olekaan sitä mitä on luullut. Olipa perheenjäsen, muu sukulainen tai "ystävä". Hyvää joulua kaikille hyljeksityille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meitä on paljon.
Ei yhtäkään.
Elämä on julmaa mutta parasta elämässä on kun saa nauraa ihan v*tusti😁