Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko perverssiä, kun mieheni joskus haluaa, että kotioloissa jätän pikkuhousut ja rintsikat pois

Vierailija
08.09.2026 |

Miestä kiihottaa, kun pilluni vilahtelee mekon alta ja rintojen nännit törröttää. Silloin hän tavallista useamminhän tunnustelee isoja tissejäni ja lykkää kovan kalunsa pilluuni.

Onko perverssiä, kun mieheni joskus haluaa, että kotioloissa jätän pikkuhousut ja rintsikat pois..

Vaihtoehdot

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se pervo!

Vierailija
22/44 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko perverssiä, että rinnat ovat navan alapuolella. Tai että häpyhuulet  lepattavat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisottakaa naiset munaani pidän ku näkyy reijät ja tisut kik.uhkean

Vierailija
24/44 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
25/44 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntääjö anaatitapin paikoilleen sulle ja

Vierailija
26/44 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahasanoo..(kun ette ole naapurista..) mutta vahvasti luulen, että tässä ko.tapauksessa:

'taitaasetyttöTykätäkunlykkääKovaakaluupilluun'?

(tai.sitten kyseessä l i e n e e täällä vaan - yksi...)

..mautonteinipilailija? - Jompikumpi. luulen..

Vierailija
27/44 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ilman pikkuhousuja ja rintaliivejä aina kotona. Paitsi silloin kun pukeudun miestäni ja itseäni kiihottavia asuihin.

Pillusi/ anaalisi haju tuntunee kaikkialla, tahroista puhumattakaan.

Tiedätkö että meillä kaupungeissa on ollut juokseva vesi yli sata vuotta ja päivittäinen peseytyminen on aivan normaalia.

Sellainen pillu ei ala haista jota ei koskaan haudota ilmattomissa, kosteissa keinokuitupikkareissa jotka vielä "pestään" 30 asteessa.

Pillu on tarkoitettu tuulettumaan vapaasti 24/7 ja pysyy silloin aivan itsestään puhtaana. 

Tuulen huutoma pillu ei haise vaan tuoksuu miedosti.

Pillussa on aina sen oma ominaishajunsa, joka tarttuu helposti tekstiileihin!

Haisevassa, jatkuvasti umpinaisissa kuuman kosteissa keinokuitupikkareissa haudotussa on. Sellaisessa bakteerit ja hiivat pääsevät riehaantumaan mutta niin vaan karvamammat uskottelevat tuon olevan jotenkin normaalia kun "ainahan se on haissut"

Puhtaassa, vapaasti tuulettuvassa terveessä pillussa ei ole mitään hajua vaan kiihottava tuoksu ja sekin niin mieto ettei edes tartu mihinkään.

Vierailija
28/44 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mielestäni läheskään niin pervoa, kuin se että pyytää pukeutumaan stay-uppeihin, haarahalkiolla varustettuihin pikkareihin ja avo rintsikoihin Meillä joudun tällaisessa asussa tekemään välillä kotitöitäkin 😳 Tuo tekee olon melkoisen nöyryytetyksi, mutta palkintona on kyllä aina tyydytys.

Vierailija
29/44 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä Porvoosta

Kyl määki Turuus

Vierailija
30/44 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaniljaa :D Ja kuka nainen käyttää kotona rintsikoita? Ne lähtee ensimmäisenä pois, kun kotiin pääsee. 

Vierailija
31/44 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mielestäni läheskään niin pervoa, kuin se että pyytää pukeutumaan stay-uppeihin, haarahalkiolla varustettuihin pikkareihin ja avo rintsikoihin Meillä joudun tällaisessa asussa tekemään välillä kotitöitäkin 😳 Tuo tekee olon melkoisen nöyryytetyksi, mutta palkintona on kyllä aina tyydytys.

Suostuuko joku nainen muka käyttämään seksihepeneitä jos ei ole alalla töissä?

Vierailija
32/44 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oma juttu, kun joskus viikonloppuisin istun.avoimen ikkunan ääressä mukavassa lepotuolissa jalat heitettyinä molempien käsinojien yli ja pillu paljaana. Ilmakylpyjä. Muuten käytän kyllä alusvaatteita kotona ollessakin.

Vierailija
33/44 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun oma juttu, kun joskus viikonloppuisin istun.avoimen ikkunan ääressä mukavassa lepotuolissa jalat heitettyinä molempien käsinojien yli ja pillu paljaana. Ilmakylpyjä. Muuten käytän kyllä alusvaatteita kotona ollessakin.

Mukava tapa sinulla tulee varmaan vapautunut oli 😀 Onko oletuksena noin ikkunan ääressä että on myös mahdollisia ihailijoita noin kiihoittavalle näkyvälle ?

Vierailija
34/44 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollaan aina ilman housuja, yleensä aivan alasti.

Vierailija
35/44 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa minun pyllistelevän , niin että paljas pillu vilahtelee. Hänen kalunsa kovettuu ja hän alkaa työnnellä sitä sisääni.

Vierailija
36/44 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
37/44 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntyykö anaaliin

Vierailija
38/44 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaita hetkiä ovat kun vaimo suihkussa pesee jalkojaan ja katselen takamusta saunan lasioven läpi. Saunan jälkeen hän on pelkässä saunatakissa. Tarjoudun rasvaamaan hänen jalat. 

Vierailija
39/44 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa ihanassa asennossa taitaa sun ajatus hieman karata...

Vierailija
40/44 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimoni pitää aina  rintsikoita kotona. Olen  usein sanonut että jättää rintsikat pois kun ollaan kahdestaan kotona. Tisut ovat sievät  eikä roiku , mutta aina ne on  liibien alla.

HARNÄMITTAA  mutta en sille mitään voi.! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi