Nea joutui odottamaan puolitoista tuntia ja lopulta kiipesi 2,5 metrisen aidan yli, kertovat MTV Uutiset ja Keskisuomalainen.
Stadionin piti sulkeutua hieman ennen iltakymmentä, mutta Nea kertoo KSML:lle, että ovet oli pistetty säppiin jo kaksikymmentä vaille kymmenen, eikä stadionilta löytynyt ulospääsyä. Nean tilannetta vaikeutti entisestään, että hän oli juostessaan loukannut nilkkansa ja ottanut jo unilääkkeen, sillä hän oli ajatellut olevansa pian kotona.
Nea yritti soittaa stadionin seinällä olevaan numeroon, mutta ei saanut vastausta. MTV Uutisten mukaan Nea soitti stadionin numeroon kello 21.57. Sitten hän soitti kaverilleen ja lopulta hätänumeroon. Nean mukaan häneen ei suhtauduttu vakavasti hätäkeskuksessa eikä poliisissa.
– Tässä vaiheessa kerroin, että olen ottanut unilääkkeen ja olo alkaa olla todella sekava. Poliisin viesti oli, että joko jäät sinne yöksi tai menet aidan yli.
Puolentoista tunnin odottelun jälkeen Nea oli päättänyt kiivetä 2,5-metrisen aidan yli. Kiipeämisen jälkeen Neaa huimasi ja tämä joutui makaamaan maassa useiden minuuttien ajan.##################
Sellaista sitten tällä kertaa.
Kiitos julkitulosta, Nea.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo nyt outoa jos hätäkeskus tai poliisikaan ei reagoinut asiaan. Paljon vähäpätöisempiäkin tehtäviä hoidetaan.
Mitä jos kyseessä olisi ollut lapsi?
Kieltämättä huolestuisin jos lapsi lenkkeilisi unilääkkeet taskussaan. Aikuisen tekemänäkään kun se ei kuulosta kovin normaalilta.
Kuulostaa tosi erikoiselta että kenttä on laitettu kiinni varmistamatta että siellä ei ole ketään, joku tuossa tarinassa kyllä nyt mättää.
Vierailija kirjoitti:
Tai vanhus
Vanhus ei ole niin tyhmä, että lähtisi juoksulenkille ja nappaisi välittömästi lenkin jälkeen unilääkkeen ennen kuin on päässyt kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tosi erikoiselta että kenttä on laitettu kiinni varmistamatta että siellä ei ole ketään, joku tuossa tarinassa kyllä nyt mättää.
Kuulostaa tosi erikoiselta että joku vetää unilääkkeitä ennen kuin on päässyt edes kotiin. Joku tuossa tarinassa kyllä nyt mättää.
Kelle edes määrätään unilääkkeitä nykyaikana (paitsi Nealle)?
Ilman unilääkettä ja kipeää nilkkaa tuolla osaamisella kiipeäisi radiomastoon.
Vierailija kirjoitti:
On mulle määrätty, mutta lääkäri painotti että kannattaa ensin mennä sänkyyn ja ottaa vasta siellä kun tehoaa sen verran nopeasti. Outoa jos Nea on ajatellut vielä lääkkeen ottamisen jälkeen vielä kävellä kotiin ja oletettavasti käydä suihkussa tai ehkä jopa syödäkin jotain treenin päälle.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/stadionille-lukkojen-taakse-jaanyt-…
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012259942.html
Kun ap:n äly on Nean tasolla eikä edes linkittämiseen riitä.
Vierailija kirjoitti:
On varmaan ollut ihan puolisammuneena makaamassa jonkun korkeushyppypatjan takana eikä juoksemassa, muutenhan kenttäfaksi olisi hänet nähnyt.
Hänen olisi pitänyt sanoa että sytytän täällä stadionia tuleen... tms. Poliisit ois tulleet heti paikalle.
Jyväskylällä ja jyväskyläläisillä on jyväskyläläisten ongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mulle määrätty, mutta lääkäri painotti että kannattaa ensin mennä sänkyyn ja ottaa vasta siellä kun tehoaa sen verran nopeasti. Outoa jos Nea on ajatellut vielä lääkkeen ottamisen jälkeen vielä kävellä kotiin ja oletettavasti käydä suihkussa tai ehkä jopa syödäkin jotain treenin päälle.
Noi varoitukset on täysin yliammuttuja. Sairaalakin vaatii jo pikkupöhnän takia saattajan, että päästetään lähtemään. Itse olen löytänyt paljon kovemmamissakin sooseissa aina kotiin.
Itse nukahdin nuorena bussiin työvuoron päälle yöllä(ravintolatyö kun joku kohta on että mikä yötyö) ja kuski oli ajanut varikolle ja pistänyt bussin lukkoon. Pieni paniikki oli kun heräsin ja yritin soittaa apua niin sama juttu. Häkessä ei uskottu koko tarinaa. Sain keskiovet auki jostain hätävivusta ja jouduin myös kiipeämään korkean aidan yli varikolta pois. Löysin jonkun tienviitan ja sen perusteella tilasin taxin. Kuski varmaan ihmetteli mikä sekava hörhö nousee keskeltä ei mitään kyytiin kun olin aivan jäässä/paniikissa ja itkin. Pahin oli tosiaan tuo ettei sitä millään uskottu et oikeasti minut on sinne jätetty.
Tämä lie jo rekrytty love islandin tai tempparien seuraavalle kaudelle?
Tää unilääke juttu oli tässä kyllä tosi hämärä, mutta muuten poliisin ja hälytyskeskuksen käytös on ollut ala-arvoista ja jopa rikollista.
Siis kuka ottaa unilääkkeen kun ei ole menossa nukkumaan vaan on jumissa jossain stadionilla? Joku ei tässä täsmää tai Nea on vajaaälyinen.
Tässäkin jutussa näkyy hälyttävästi nuorisomme älykkyysosamäärän voimakas lasku. Ei herranjumala mitä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka ottaa unilääkkeen kun ei ole menossa nukkumaan vaan on jumissa jossain stadionilla? Joku ei tässä täsmää tai Nea on vajaaälyinen.
Veetutti kun feidattiin ja muuta ei itsellä ollut.
Lukiolaisena.... varma burn out työelämässä.