Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nea joutui odottamaan puolitoista tuntia ja lopulta kiipesi 2,5 metrisen aidan yli, kertovat MTV Uutiset ja Keskisuomalainen.

Vierailija
08.09.2026 |

Stadionin piti sulkeutua hieman ennen iltakymmentä, mutta Nea kertoo KSML:lle, että ovet oli pistetty säppiin jo kaksikymmentä vaille kymmenen, eikä stadionilta löytynyt ulospääsyä. Nean tilannetta vaikeutti entisestään, että hän oli juostessaan loukannut nilkkansa ja ottanut jo unilääkkeen, sillä hän oli ajatellut olevansa pian kotona.

Nea yritti soittaa stadionin seinällä olevaan numeroon, mutta ei saanut vastausta. MTV Uutisten mukaan Nea soitti stadionin numeroon kello 21.57. Sitten hän soitti kaverilleen ja lopulta hätänumeroon. Nean mukaan häneen ei suhtauduttu vakavasti hätäkeskuksessa eikä poliisissa.

– Tässä vaiheessa kerroin, että olen ottanut unilääkkeen ja olo alkaa olla todella sekava. Poliisin viesti oli, että joko jäät sinne yöksi tai menet aidan yli.

Puolentoista tunnin odottelun jälkeen Nea oli päättänyt kiivetä 2,5-metrisen aidan yli. Kiipeämisen jälkeen Neaa huimasi ja tämä joutui makaamaan maassa useiden minuuttien ajan.##################

Sellaista sitten tällä kertaa.

Kiitos julkitulosta, Nea.

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai vanhus

Tai kirjoilla oleva.

Vierailija
22/81 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppäskö 2.5 metristä? Verkkoaita?

Vai miten se meni 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo nyt outoa jos hätäkeskus tai poliisikaan ei reagoinut asiaan. Paljon vähäpätöisempiäkin tehtäviä hoidetaan. 

Mitä jos kyseessä olisi ollut lapsi? 

Mua pantiin pyllyyn, soitin häkeen. Ketään ei kiinnostanut.

Mitä jos kyseessä olisi ollut lapsi?!

M43

Vierailija
24/81 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi se ei lopettanut lenkkiään ja lähtenyt kotiin jo silloin kun nilkka meni?

Nea otti unilääkkeen juuri jalkakipuun, kun ei ollut muuta lääkettä taskussa. Nean logiikalla kipua ei huomaa, kun on unessa.

Vierailija
25/81 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenellä on unilääkkeet lenkillä mukana?!

Mulla on, jos kyse on lenkkitreffeistä.

T. Jamal Al hassan

Vierailija
26/81 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissiksen kauhunhetket part I

Vierailija
27/81 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella outo tarina.. Stadion. Iltalenkki. Nilkka menee. Otan unilääkkeen. Ovet säpissä. Soitan apua. Kiipeän aidan yli. Ilmoitan iltapalalle että minua huimasi. Kiitos tästäkin tiedosta, ilman tätäkään en olisi pärjännyt. Tämä on journalismin taso tämän päivän Suomessa. 

Vierailija
28/81 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottanut unilääkkeen ....tää juttu on feikki

Vierailija
29/81 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nea on amatööri. Mä otan aina unilääkkeet ennen lenkkiä ja katson mihin asti olen päässyt.

Vierailija
30/81 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nea on amatööri. Mä otan aina unilääkkeet ennen lenkkiä ja katson mihin asti olen päässyt.

Extreme harrastus vailla vertaa

Vierailija
31/81 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nea taisi nähdä unta.

Vierailija
32/81 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella outo tarina.. Stadion. Iltalenkki. Nilkka menee. Otan unilääkkeen. Ovet säpissä. Soitan apua. Kiipeän aidan yli. Ilmoitan iltapalalle että minua huimasi. Kiitos tästäkin tiedosta, ilman tätäkään en olisi pärjännyt. Tämä on journalismin taso tämän päivän Suomessa. 

Oli varmaan sovitty kaupat/vaihdot, mutta toinen osapuoli ei tullut ikinä paikalle. 

Perinteinen "sori mä nukahdin. Ookko siä viä mä lähen ny tuleen"

Vierailija
33/81 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan puhe sammaltanut siihen malliin, ettei hätäkeskuksessa ole otettu tosissaan. Kai joku olisi silti voinut käydä katsomassa onko siellä joku oikeasti lukkojen takana.

Vierailija
34/81 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun muun lääkkeen on ottanut. Mikä järki ottaa unilääke, mennä kotiin , käydä suihkussa, urheilija ehkä järkevästi syö/ juo jotain.  Meneehän tuossa aikaa iltahommissa.

Vierailija
35/81 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä yksittäisten ihmisten avautumiset on kyllä hupaisia, mutta mieluummin lukisin oikeita uutisia tärkeistä maailman asioista kuin jotain vinkumisia siitä, ettei asiat ole menneet just mielen mukaan.

Vierailija
36/81 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä yksittäisten ihmisten avautumiset on kyllä hupaisia, mutta mieluummin lukisin oikeita uutisia tärkeistä maailman asioista kuin jotain vinkumisia siitä, ettei asiat ole menneet just mielen mukaan.

Miten niin vinkuminsta?!

Vierailija
37/81 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo nyt outoa jos hätäkeskus tai poliisikaan ei reagoinut asiaan. Paljon vähäpätöisempiäkin tehtäviä hoidetaan. 

Mitä jos kyseessä olisi ollut lapsi? 

Jos. Mutta kun ei ollut?

Jos kyseessä olisikin ollut Alien avaruudesta....

Vierailija
38/81 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Nea olisi mies, jokainen huomaisi, että hän vain nukahti väärään sänkyyn ja keksi sitten hätäpäissään selityksiä. 

Vierailija
39/81 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kannattanut ottaa ja sätkiä ja kiljua.

Vierailija
40/81 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli jotenkin hupaisa juttu.  Alisa Vainiokin voisi ottaa unilääkkeen siinä 35 km kohdalla valmiiksi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi