Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystytkö ollenkaan kuvittelemaan että kerrostalossa asuva kaupunkilainen ei omista kumisaappaita ja ämpäreitä?

Vierailija
08.09.2026 |

Mitä minä niillä tekisin?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupunkilainen ei tarvitse kuin kämpän, suun ja persereijän ja niillä pärjää. Ihmistyypin tuntee kyllä, kun töitä pitäisi alkaa tehdä.

Ootko vähän vammanen ! Näet noita harhojasi joka paikassa !

Vierailija
22/33 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää hankita sellaisia kun ne varastettiin . Ennen Natoon menoa ihan saatanallinen meno .  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on mustikkaa sieniä puolukkaa Virolahdella . Sehän on Suomen lahtea tosin nimi väärä .  Ehkä sen voi vaihtaa.  

Vierailija
24/33 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on aina kerrostalossa asuessa ollut sekä kumisaappaat että ämpäreitä. 

Vierailija
25/33 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla ämpäreitä ja kumisaappaat on myös.  

Terveisiä Helsingin kantakaupungista. 

Vierailija
26/33 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ämpäreitä on. Kumisaappaita ei kenellekään. Syksy ,/ kevät hyvät tukevat lenkkarit. Halti. Talvella hyvin rasvatut  talvikengät.  Lapsilla  ala asteella oli kumsaappaat

Vierailija
27/33 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin tahtoo olla niin liukkaita teitä. Kumppareilla menee nurin.

Vierailija
28/33 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumisaappaat on mökillä, mutta kaupungissa on ämpäreitä. Sekoitatteko te lattioiden ja ikkunoiden pesuvedet lavuaariin, jos ette ämpäriä käytä. Ai niin, kellarikomerossa on kannellinen ämpäri marjareissuja varten, niin ei tarvitse käyttää niille siivousämpäreitä.

En ole ap. mutta minä teen pesuaineliuoksen litran pulloon. Vaihdan puhtaan mopin kun edellinen on likainen. Pesen mopit pyykinpesukoneessa. En huljuta moppia paskasessa vedessä ämpärissä.

Vierailija
29/33 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään omista saappaita vaikka asun maalla, ämpäreitä on ämpäriperunoita varten.

Vierailija
30/33 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeeta on kuvitella, mulla on aina ollut saappaat ja pari ämpäriä (joista 1 elintarvikekäyttöön (marjat, sima).

Vierailija
31/33 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omista. Kumisaappaat sadesäällä. Ämpäri siivoukseen tai marjojen poimintaan. Oletko jotenkin vajaasti kehittynyt  aivojesi osalta? 

Vierailija
32/33 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikä asuu ja on aina asunut isojen ( 3kpl yli 100000 asukasta) kaupunkien keskustoissa ja omistan lukuisia ämpäreitä. Käyn bussilla marjassa. Saappaat löytyy koska voi sataa.

Vierailija
33/33 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gore-tex kengät, en hypi vesilammikoissa.

Simaa saa kaupasta, samaten usean litran vesi-astioita.

Ei ole ämpärillä käyttöä kuin saunassa.

M60

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi