Pystytkö ollenkaan kuvittelemaan että kerrostalossa asuva kaupunkilainen ei omista kumisaappaita ja ämpäreitä?
Kommentit (33)
Ei enää hankita sellaisia kun ne varastettiin . Ennen Natoon menoa ihan saatanallinen meno .
Johan on mustikkaa sieniä puolukkaa Virolahdella . Sehän on Suomen lahtea tosin nimi väärä . Ehkä sen voi vaihtaa.
Kyllä mulla on aina kerrostalossa asuessa ollut sekä kumisaappaat että ämpäreitä.
On mulla ämpäreitä ja kumisaappaat on myös.
Terveisiä Helsingin kantakaupungista.
Ämpäreitä on. Kumisaappaita ei kenellekään. Syksy ,/ kevät hyvät tukevat lenkkarit. Halti. Talvella hyvin rasvatut talvikengät. Lapsilla ala asteella oli kumsaappaat
Nykyisin tahtoo olla niin liukkaita teitä. Kumppareilla menee nurin.
Vierailija kirjoitti:
Kumisaappaat on mökillä, mutta kaupungissa on ämpäreitä. Sekoitatteko te lattioiden ja ikkunoiden pesuvedet lavuaariin, jos ette ämpäriä käytä. Ai niin, kellarikomerossa on kannellinen ämpäri marjareissuja varten, niin ei tarvitse käyttää niille siivousämpäreitä.
En ole ap. mutta minä teen pesuaineliuoksen litran pulloon. Vaihdan puhtaan mopin kun edellinen on likainen. Pesen mopit pyykinpesukoneessa. En huljuta moppia paskasessa vedessä ämpärissä.
En minäkään omista saappaita vaikka asun maalla, ämpäreitä on ämpäriperunoita varten.
Vaikeeta on kuvitella, mulla on aina ollut saappaat ja pari ämpäriä (joista 1 elintarvikekäyttöön (marjat, sima).
Omista. Kumisaappaat sadesäällä. Ämpäri siivoukseen tai marjojen poimintaan. Oletko jotenkin vajaasti kehittynyt aivojesi osalta?
Meikä asuu ja on aina asunut isojen ( 3kpl yli 100000 asukasta) kaupunkien keskustoissa ja omistan lukuisia ämpäreitä. Käyn bussilla marjassa. Saappaat löytyy koska voi sataa.
Gore-tex kengät, en hypi vesilammikoissa.
Simaa saa kaupasta, samaten usean litran vesi-astioita.
Ei ole ämpärillä käyttöä kuin saunassa.
M60
Ootko vähän vammanen ! Näet noita harhojasi joka paikassa !