Oletko ostanut tänävuonna kengät/kenkiä?
Olen ostanut 4 kenkäparia yht.n.500€.
Kahdet kesää/loppukevättä-ja kesää ajatellen ja kahdet (kalleimmat) joista varsinkin toiset täysin vedenpitävänä nyt näille syyssäille.
Merkit Gabor, Woden ja markettimokkasiinit joiden merkkiä en muista.
Kommentit (47)
Talveksi pitäisi hankkia uudet työsaappaat. Noin muuten kenkäpuoli on itseltäni kunnossa ja viihdyin itse asiassa kesän taas ihan hyvin paljain jaloinkin.
Adidaksen lenkkitossut tarjouksesta 19,90e ja sandaalit tarjouksesta 12e.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä yhdet sandaalit taisin ostaa. Pari kymppiä maksoi.
Miksi kerrot nämä tuntemattomille......oletko vähän......🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Kerrohhhan nyt mitä muuta oli tarjouksessa kun on niin tärkeää tietää
Vierailija kirjoitti:
Kuka hullu kyselee tuntemattomien kenkien ostoja. 😝😝😝😝😝
Miksi ei, on palstalla älyttömämpiäkin aloituksia ollut. Jos ei kiinnosta aihe voi poistua.
Ostin valkoiset lenkkarit ja ruskeat mokkasiinit. Etsinnässä on ollut punaiset espadrillot, mutta en ole löytänyt mieluisia. Tässä kuussa täytyy hankkia goretexit, edelliset hajosi keväällä. Kengät saa maksaa useamman satasen, koska huollan niitä ja ne kestää pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Talveksi pitäisi hankkia uudet työsaappaat. Noin muuten kenkäpuoli on itseltäni kunnossa ja viihdyin itse asiassa kesän taas ihan hyvin paljain jaloinkin.
Ykx haisee miten kävelet tuntematon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä yhdet sandaalit taisin ostaa. Pari kymppiä maksoi.
Miksi kerrot nämä tuntemattomille......oletko vähän......🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Miksi olet tässä ketjussa jos aihe ei kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrohhhan nyt mitä muuta oli tarjouksessa kun on niin tärkeää tietää
Luehan sinä hönö ketjun otsikko
Vintedistä kolmet sandaalit, ihan upouudet, kalleimmat taisi olla 15 euroa. Muut alle kympin.
NewBalancen lenkkarit noin 80e alesta
Lisäksi kahdet FitFlopin Mary Janet, taisi olla noin 120 per pari
Vierailija kirjoitti:
Ostin kesällä vitosella sellaiset muovisandaalit mökille ja roskien vientiin. Pitäisi kyllä ostaa jotkut nilkkurit syyskeleille, koska tennareista halkesi pohja ja kaikki kosteus tulee läpi. Ei kuitenkaan viitsisi aina kulkea kumisaappaissa ja on liina kuuma talvikengille.
Itse ostin Torista Legero gore-tex nilkkurit, ovat hyvät jalkaan ja sadesäällä pitänyt hyvin jalat kuivana. Maksoin niistä 30 euroa, oli uudenveroiset ja uutena maksavat satasen. Myös tennarit ostin samasta paikasta parilla kympillä. En malta ostaa uusia kenkiä, kun ovat sen verran kalliita. Mutta kaikki kenkäni ostan vähänkäytettynä. Eikä ole koskaan tullut mitään jalkasientä tai muuta vaivaa, mitä kuitenkin seuraavaksi kommentoidaan.
Kaksi vuotta sitten ostin kesäkengät alennusmyynnistä. Ovat käyttämättöminä laatikossaan, kun en raaski luopua vanhoista, vaan käytän niitä edelleen.
Ostin kesällä uudet tanssikengät. N77
Teinipojalle ostin kengät talvea ajatellen, kun oli niin hyvä ale ja poika mukana kaupassa, että sai sovittaa niitä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka hullu kyselee tuntemattomien kenkien ostoja. 😝😝😝😝😝
Minun kirjoissani hullu on henkilö joka ei ainoastaan roiku muiden keskusteluissa lukemassa viestejä aiheesta jotka eivät selvästikään kiinnosta vaan joka lisäksi yrittää sönköttää joka väliin tätä mielipidettään jota kukaan ei kaipaa.
Nyt on paras aika vuodesta ostaa ensi vuodelle kesäjalkineita -80% kausialesta varsinkin jos on jälkikasvua joilla kengät jäävät pieniksi vuodessa.
Samalla on aika kaivaa kaapista ne vähän lämpimämmät vedenpitävät syysjalkineet jotka tuli ostettua kesän alussa kun ne olivat puolestaan -80% tarjouksessa.
Täällä etelässä mennään pääosin noilla koko talvi paitsi jos tulee kunnolla lunta niin pitää kaivaa edelliskesän helteillä alesta ostetut pitkävarsisemmat talvisaappaatkin esiin.
Ostin siskon suosituksesta scetserssiltä hyvät kengät, 89e.
Niikö oli . Kiitos tiedosta sinä siellä jossain...🤮🤮🤮🤮