Remppa vai muutto Suomi 2026
Uusi kausi alkoi eilen nelosella. Uutena kasvona sisustusarkkitehti Tero Pennanen, kiinteistönvälittäjänä jatkaa Nina Schönberg.
Ekassa jaksossa tuli hyvä lopputulos, Tero pärjäsi hienosti, eikä budjetin ylitystäkään tullut kuten tuntui Markolla aina tulevan.
Löytyykö muita sarjan seuraajia, mietteitä uudesta kaudesta?
Kommentit (35)
Nyt oli hyvä remppa, saatiin kaunis koti ilman mitään draamaa. Vaikka huoneet vaihtoivat paikkaa, vanha purettiin säästäen ja koottiin uudelleen. Tykkäsin.
Ostivat asunnon v 2002, 220000 eurolla ja nyt arvo oli remontin jälkeen lähes 600000 euroa.
Minä remontoin mun lapsuuden kodin tuossa joku 7 vuotta sitten. Arvo oli 275000 euroa ja remontin jälkeen 465000 euroa. Remonttin maksoi 100000 euroa.
Kakkosjaksossa ehdotetut kohteet oli todella surkeita. Rempasta tuli todella hieno.
PS. Se naisjuontaja on tosi ihana
Remppa oli ehdottomasti parempi. Muuttokohteet jäi kaikki joltain olennaisilta osilta vajaaksi. Tosin en tiedä, kuinka realistisia odotukset olivat tuolta alueelta tuolla budjetilla.
Tosi kiva kauden aloitus! Tietysti Annen&Markon huumori oli omaa luokkaansa, vaikkakin jossain vaiheessa alkoi se ainainen hekotus jopa ärsyttää. Tero oli selvästi mainio ammattilainen, jopa Markoa parempi. Tykkäsin! Muuttokohteet oli kyllä ihmeen valjuja. Harmi, kun tämä on Suomessa niin sponsorisidonnainen, että kohteet on aina oltava Remaxilta.
Vierailija kirjoitti:
Ekan jakson Timo oli aivan ihana! Onkohan sinkku?
Mikäs se Anne siinä asunnossa oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekan jakson Timo oli aivan ihana! Onkohan sinkku?
Mikäs se Anne siinä asunnossa oli?
Sori se Anne olikin toinen juontaja.
No joku nainen sillä siinä oli.
Vierailija kirjoitti:
Ostivat asunnon v 2002, 220000 eurolla ja nyt arvo oli remontin jälkeen lähes 600000 euroa.
Minä remontoin mun lapsuuden kodin tuossa joku 7 vuotta sitten. Arvo oli 275000 euroa ja remontin jälkeen 465000 euroa. Remonttin maksoi 100000 euroa.
Palkat eivät ole nousseet suhteessa noin paljon.
Näköjään on peräti 3 ketjua ja sitten sellainen ketju jossa arvostellaan Suomen version budjettia
Melkoisen ankeita asuntoja Remaxilla Helsingissä 750000€ budjetilla. Miksi vain Remaxin asuntoja esitellään? Onko muilla kiinteistönvälitys toimistoilla parempia?
Remppakin oli omituinen, lattialle laitettiin puunväristä laattaa joka ei ole ideaalia Suomessa. Jossakin etelän maassa ehkä jossa se viilentää asuntoa ja jalkoja. Puu tuntuu paremmalta jalan alla kuin laatta.
Pennanen on tuttu kaunein koti -ohjelmasta. Makunsa kullakin.
Olisin valinnut sen ihanan kattoterassi kohteen. Oliko se Taka-töölössä? Asiakkaina olisin jättänyt taulutöhertelyt pois ja muuttanut sinne.
Toisessa esittelykohteessa nainen sanoi että jossain kohteessa oli jotain muuta. Eli käyvätkö katsomassa muitakin kohteita mutta vain kolmea näytetään televisiossa?
Mä tykkäsin Markosta ja Annesta ja heidän kemiastaan ja huumoristaan enemmän kuin näistä uusista. Ainoa miinus oli Markon aina ylittämä budjetti joka minusta kieli siitä ettei ammattitaitoa ollut suunnitella budjetin rajoissa pysyen.
Kaipaan edelleen "pientä pintaremonttia" -ohjelmaa jossa oli normaaleja budjetteja tyyliin 3-5 donaa.
Marko ja Anne oli viihdyttävämpiä kuin uudemmat juontajat. Olisin jatkanut heillä. Uudet on tosikompia mutta ehkä itse ohjelmaan osallistujat tykkää tuosta kuivasta asiallisuudesta enemmän.