Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuttu sai hyvän työpaikan

Vierailija
08.09.2026 |

Olen iloinen hänen puolestaan. Hän kertoi, kuinka on aina saanut sen työpaikan, jonka on halunnut ja näin hän on helposti päässyt elämässä eteenpäin. T.valis 

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset kirjoittaa monesti nettiin omia ajatuksiaan mitä ei näytä tai sano kasvotusten ihmisille.

Vierailija
42/72 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi olla aidosti iloinen siitä että toisella menee hyvin ja sulla vaan huonosti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se niin, että sait joskus jotain erityisopetustakin, etkä siltikään pärjännyt? 

Vierailija
44/72 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi olla aidosti iloinen siitä että toisella menee hyvin ja sulla vaan huonosti

Miksi en voisi?ap

Vierailija
45/72 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Tuntuu että muut ovat niin onnekkaita että saavat työpaikan, mutta itse joutuu olemaan työttömänä ja kärsimään siitä rahapulasta.

Vierailija
46/72 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus nro 43. Kyllä.  Matematiikassa.ap

Vierailija
47/72 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valiksen kanssa on kyllä aika turha keskustella, koska hän kääntää asiat useimmiten asiat täysin päälaelleen. Eli ensin asia on näin ja jo sekunnin tai viimeistään päivän päästä noin. On myös ilmennyt, että toisella palstalla tms. hänen asiansa ovat suht hyvin ja täällä ihan kaikki on huonosti. Mutta tiedä sitten, mikä on totta ja mikä ei?

Vierailija
48/72 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on ihanaa, että elämä voi olla tuollaista helppoa ja mukavaakin. Ei tällaista kuin minulla.ap

Sinulla on asunto, ruokaa yms. Ja mies sekä lapsi. Kaikilla ei ole niitäkään. Mutta älä vaan ikinä ole yhtään mistään kiitollinen. 

Varmasti on, mutta rahakin on aika tärkeä asia, koska muuten ei ole varaa mihinkään tärkeään. Joutuu tinkimään kaikesta. Rahat menee asuntoon ja ruokaa, mutta rahaa tarvitaan muuhunkin.

Vierailija
49/72 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on ihanaa, että elämä voi olla tuollaista helppoa ja mukavaakin. Ei tällaista kuin minulla.ap

Sinulla on asunto, ruokaa yms. Ja mies sekä lapsi. Kaikilla ei ole niitäkään. Mutta älä vaan ikinä ole yhtään mistään kiitollinen. 

Varmasti on, mutta rahakin on aika tärkeä asia, koska muuten ei ole varaa mihinkään tärkeään. Joutuu tinkimään kaikesta. Rahat menee asuntoon ja ruokaa, mutta rahaa tarvitaan muuhunkin.

Mä asun mörskässä.  Olisikin ihanaa asua niinkuin muutkin ihmiset. ap

Vierailija
50/72 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi en voisi?ap

Koska köyhyysloukku ja syrjäytyminen ei ole kivoja juttuja. Onko susta kiva jäädä syrjään kun toiset saa tavoitella unelmiaan mutta itse vain joudut tyytymään vähään?

Vierailija
51/72 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi en voisi?ap

Koska se että pääsee töihin siihen työpaikkaan johon halusi, lisää henkistä ja materiaalista hyvinvointia. 

Vierailija
52/72 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin joudut asumaan siellä koska et saanut sitä työpaikkaa jonka avulla olisit voinut nousta pois ahdingosta.

Vierailija
53/72 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi en voisi?ap

Koska köyhyysloukku ja syrjäytyminen ei ole kivoja juttuja. Onko susta kiva jäädä syrjään kun toiset saa tavoitella unelmiaan mutta itse vain joudut tyytymään vähään?

No mä olen joutunut tottumaan vähään jo vuosikymmeniä.  Ainoa mitä toivoisin olisi parempi asunto ja sitä en tule ikinä "saamaan".ap

Vierailija
54/72 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi en voisi?ap

Älä nyt taas viitsi! On tullut niin selväksi se, että kadehdit ihmisiä joilla on ammatti, työ, kiva koti yms. Kateus on ihan luonnollistakin. Mutta on päätöntä ensin väittää muuta ja sitten jotain täysin päinvastaista. Eikä ole uskottavaa. Tämäkin on tullut selväksi, että sinun juttusi eivät aina pidä joko osittain tai lainkaan paikkaansa. Ymmärrät varmaan, miksi ainakin jotkut osaavat epäillä niitä. Sitä tosin voidaan vain arvailla, miksi joku tällaista vääristelyä harrastaa? Onko tylsää, onko typerää "hupia", jopa itselleen valehtelua tms.? 

Vierailija
55/72 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin joudut asumaan siellä koska et saanut sitä työpaikkaa jonka avulla olisit voinut nousta pois ahdingosta.

Niin. Mitä sitten?ap

Vierailija
56/72 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi en voisi?ap

Älä nyt taas viitsi! On tullut niin selväksi se, että kadehdit ihmisiä joilla on ammatti, työ, kiva koti yms. Kateus on ihan luonnollistakin. Mutta on päätöntä ensin väittää muuta ja sitten jotain täysin päinvastaista. Eikä ole uskottavaa. Tämäkin on tullut selväksi, että sinun juttusi eivät aina pidä joko osittain tai lainkaan paikkaansa. Ymmärrät varmaan, miksi ainakin jotkut osaavat epäillä niitä. Sitä tosin voidaan vain arvailla, miksi joku tällaista vääristelyä harrastaa? Onko tylsää, onko typerää "hupia", jopa itselleen valehtelua tms.? 

Miksi minun kannattaisi ketään kadehtia? Mitä se hyödyttäisi? ap

Vierailija
57/72 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukut?ap

Tää, en ymmärrä miksi tällaista hyvän mielen postausta alapeukutetaan. Mahtaa olla paha olla joillain.

Vierailija
58/72 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kokeillut rukoilla jos saisit apua vaikeuksiin? Vai onko ne uskovien vain kestettävä?

Vierailija
59/72 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko kokeillut rukoilla jos saisit apua vaikeuksiin? Vai onko ne uskovien vain kestettävä?

Olenhan mä rukoillut vaikka kuinka paljon.  Tämä on vain minun kohtaloni.ap

Vierailija
60/72 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi en voisi?ap

Miksi minun kannattaisi ketään kadehtia? Mitä se hyödyttäisi? ap

No kysypä sitä ihan itseltäsi. Olet tehnyt monia aloituksia siitä, kuinka jollain tietyllä, vaikkapa julkkiksella on sitten niiin ihana koti ja ihana elämä! Tai kuinka se tai tuo tubettaja vain sai työpaikan. Myös se, että jatkuvasti valitat, kuinka et saanut opiskeltua ammattia, et saanut omaa työtä, et ole itsenäinen, joudut asumaan mörskässä, mies on tehnyt/ ei ole tehnyt jotain. Etkä voi tehdä sitä tai tätä, kymmeniä syitä niihin, miksi et voi. Ja nyt väität, että miksi kannattaisi kadehtia? Pidätkö siis muita niin tyhminä, että oikeasti kuvittelet ettei kukaan huomaa näitä sinun vääntelyitäsi😂😂😂😂🤦‍🤦‍🤦‍🤦‍