Tuttu sai hyvän työpaikan
Olen iloinen hänen puolestaan. Hän kertoi, kuinka on aina saanut sen työpaikan, jonka on halunnut ja näin hän on helposti päässyt elämässä eteenpäin. T.valis
Kommentit (72)
Ensin; Tuttu on aina SAANUT työpaikkansa. Sitten; Ymmärrän, ettei sitä vain saada. Taas näitä toisensa täysin kumoavia väitteitä.
Vierailija kirjoitti:
Ensin; Tuttu on aina SAANUT työpaikkansa. Sitten; Ymmärrän, ettei sitä vain saada. Taas näitä toisensa täysin kumoavia väitteitä.
Täällä aina ymmärretään väärin. Tottakai hän on paljon opiskellut, että pystyi sitä työtä hakemaan. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä aina ymmärretään väärin. Tottakai hän on paljon opiskellut, että pystyi sitä työtä hakemaan. ap
Justhan sä aloituksessa korostat, kuinka joku aina vain saa haluamansa. Eli kääntelet ja vääntelet, että näyttäisi siltä, kuinka muut aina ymmärtävät sinut väärin. Kyllä se sinäkin haluaisit vain saada jotain, tekemättä itse mitään. Eikä siinä, ymmärrettävää että oma epäonni kismittää. Ihan inhimillistä. Kaikki ei ole aina pelkästään itsestä kiinni. Silti ei myöskään niin, että ihan kaikki tulee helpolla, saati ilmaiseksi. Mutta jatka vänkäämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Justhan sä aloituksessa korostat, kuinka joku aina vain saa haluamansa. Eli kääntelet ja vääntelet, että näyttäisi siltä, kuinka muut aina ymmärtävät sinut väärin. Kyllä se sinäkin haluaisit vain saada jotain, tekemättä itse mitään. Eikä siinä, ymmärrettävää että oma epäonni kismittää. Ihan inhimillistä. Kaikki ei ole aina pelkästään itsestä kiinni. Silti ei myöskään niin, että ihan kaikki tulee helpolla, saati ilmaiseksi. Mutta jatka vänkäämistä.
No tuossa otsikossa olisi pitänyt olla sai sanassa lainausmerkit. Ja hyvähän se, että kun hän on kovasti opiskellut, niin "sai" hyvän työpaikan. Kyllä mä ymmärrän, etten tällaisena tyhmänä ihmisenä ansaitse yhtään mitään hyvää.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukut?ap
Töihin joudutaan. Ei päästä.
Nimenomaan päästään.ap
Olet sä kyllä työnhimoinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukut?ap
Nimenomaan päästään.ap
Kai mä olisin aina halunnut elää kuin muut. Elättää itse itseni. Se kun tuo tiettyä vapautta ja monta muuta positiivista asiaa elämään.ap
Ethän sinä ole tyhmä, kun olet kertonut pärjääväsi esim. lukuaineissa. Eikä se, että on tyhmä yhdessä tai jopa useammassakin asiassa, kerro koko totuutta. Eikä yhtään kukaan ansaitse tai on ansaitsematta jotain pelkästään jonkin ominaisuuden vuoksi. Se on samaa, kuin jotkut vetoavat "vaatimattomuuteensa". Haluaisivat oikeasti luultavasti jotain parempaakin, mutta heidät on ainakin joskus opetettu vaatimattomiksi. Toki voi olla aidostikin vaatimaton, jolloin asia on ok. Tällöin asia ei aiheuta katkeruutta. Mutta jos aina korostaa vaatimattomuuttaan, tyhmyttään tms., niin asialla haetaan vain huomiota.
Itse vihaan työtäni. Mutta 11 000€/kk bruttopalkka saa kärvistelemään. Eihän tätä täällä kukaan usko, mutta näin se vain menee.
Käteen tuosta tosin ei jää kuin n. 6500€/kk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukut?ap
Nimenomaan päästään.ap
Kai mä olisin aina halunnut elää kuin muut. Elättää itse itseni. Se kun tuo tiettyä vapautta ja monta muuta positiivista asiaa elämään.ap
Jos ei johonkin pysty, pitää yrittää hyväksyä tilanne. Keksiä elämäänsä muuta sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
Ethän sinä ole tyhmä, kun olet kertonut pärjääväsi esim. lukuaineissa. Eikä se, että on tyhmä yhdessä tai jopa useammassakin asiassa, kerro koko totuutta. Eikä yhtään kukaan ansaitse tai on ansaitsematta jotain pelkästään jonkin ominaisuuden vuoksi. Se on samaa, kuin jotkut vetoavat "vaatimattomuuteensa". Haluaisivat oikeasti luultavasti jotain parempaakin, mutta heidät on ainakin joskus opetettu vaatimattomiksi. Toki voi olla aidostikin vaatimaton, jolloin asia on ok. Tällöin asia ei aiheuta katkeruutta. Mutta jos aina korostaa vaatimattomuuttaan, tyhmyttään tms., niin asialla haetaan vain huomiota.
Se nyt ei auta mitään jos on lukuaineissa hyvä, kun niin monessa muussa aineessa ei pärjää. Eikä edes voi mitään fyysisiä töitä tehdä.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukut?ap
Nimenomaan päästään.ap
Jos ei johonkin pysty, pitää yrittää hyväksyä tilanne. Keksiä elämäänsä muuta sisältöä.
Niin, kyllä minä sen tajuan. Ja yksin, sinkkuna niin pystyisin tekemäänkin. Mutta tilanne on nyt mikä on.ap
Totuus on, että tuskin saisit vastaavaa työtä muualta kuin mitä nyt teet. Ehkä sun pitäisi harkita jotain pienimuotoista omaa yrittämistä sen rinnalle? Joku nettikauppa tms.
Vierailija kirjoitti:
Totuus on, että tuskin saisit vastaavaa työtä muualta kuin mitä nyt teet. Ehkä sun pitäisi harkita jotain pienimuotoista omaa yrittämistä sen rinnalle? Joku nettikauppa tms.
Niin. Mulle vain tuollaiset kaikki tietokonejutut on vaikeita. Tarvitsisin neuvoja.ap
En tunne kuin yhden työttömän ihmisen ja hänellä on terveysongelmia.
Kuinkahan monta vuotta Valis vielä jatkaa tätä, nyt jo vuosia jatkunutta valitustaan? Ihan samoista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Onnea tutullesi. Viimeistään 5 vuoden päästä hän ei ole työpaikkaan tyytyväinen, sillä se ei olekaan sitä, mitä hän odotti. Tai tehtävä muuttuu sellaiseksi, josta hän ei pidä.
Se on sen ajan ongelma. Nauttikoot nyt yhden etapin saavuttamisesta!
Eikä varmaan tarkoitus olekaan, että ollaan koko loppuelämä tyytyväinen siihen mitä on tällä hetkellä? Muutenhan me vieläkin elettäisiin luolissa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Mulle vain tuollaiset kaikki tietokonejutut on vaikeita. Tarvitsisin neuvoja.ap
Kerroit joskus käyneesi jotain tietokonekursseja, siis useampiakin. Miten niillä pärjäsit ja mikä estää sinua nyt menemästä sellaisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerroit joskus käyneesi jotain tietokonekursseja, siis useampiakin. Miten niillä pärjäsit ja mikä estää sinua nyt menemästä sellaisille?
Joo kävin. Aika huonosti pärjäsin. Olin aina muista opiskelijoista jäljessä. Ne oli Excel, Word, PowerPoint kursseja.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos ihminen tekee näitä asioita yksin omassa päässään ilman että muut näkee tai kuulee? Onko se sittenkin huomion hakua?
Olenhan mä siitä hänelle puhunut, vaikka kuinka monta kertaa. Eipä se mitään auta.ap