Tuttu sai hyvän työpaikan
Olen iloinen hänen puolestaan. Hän kertoi, kuinka on aina saanut sen työpaikan, jonka on halunnut ja näin hän on helposti päässyt elämässä eteenpäin. T.valis
Kommentit (72)
Minusta on ihanaa, että elämä voi olla tuollaista helppoa ja mukavaakin. Ei tällaista kuin minulla.ap
Onnea tutullesi. Viimeistään 5 vuoden päästä hän ei ole työpaikkaan tyytyväinen, sillä se ei olekaan sitä, mitä hän odotti. Tai tehtävä muuttuu sellaiseksi, josta hän ei pidä.
Vierailija kirjoitti:
Onnea tutullesi. Viimeistään 5 vuoden päästä hän ei ole työpaikkaan tyytyväinen, sillä se ei olekaan sitä, mitä hän odotti. Tai tehtävä muuttuu sellaiseksi, josta hän ei pidä.
Sitten hän vaihtaa uuteen mieluisempaan työhön, jos niin käy.ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukut?ap
Töihin joudutaan. Ei päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten hän vaihtaa uuteen mieluisempaan työhön, jos niin käy.ap
Tai sitten kukaan ei huoli häntä iän, palkkatoivomuksen suuruuden tai jonkin muun vastaavan perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukut?ap
Töihin joudutaan. Ei päästä.
Nimenomaan päästään.ap
Satusetä täällä keksii tarinoita. Kerro toki lisää.
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään, että olen mies.ap
Mun kaveri epätoivoisesti hakee töitä, on kokemusta hoitoapulaisen työstä mutta ei vaan tärppää. On ok talon maksut , eikä saa kuin yleistuen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on hyvä työpaikka?
Josta saa palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukut?ap
Koska et sinä osaa olla aidosti iloinen juuri kenenkään puolesta. Tällaiset aloituksesi ovat ironiaa. Koska haluaisit itsekin vain saada jonkin työn ja ajattelet, että muutkin vain saavat koulutuksen, työn yms. Sekin aloitus, jossa kerroit kuinka sinua harmittaa/ ärsyttää se mainos, jossa kehitysmaan tms. tytöille/naisille voi "lahjoittaa" ammatin. Se ärsyttää sinua, koska itse et ole "saanut" ammattia. Eli vaikka kuinka väität muuta, niin olet tehnyt enemmän kuin selväksi, että sinunkin pitäisi vain saada ammatti. Eli kuvittelet, vaikka muuta väittäisitkin, että toiset ne vaan "saavat kaiken", tekemättä itse yhtään mitään.
Todella noloa kadehtia ihmisiä, joille sen ammatin opiskelu ei todellakaan ole yhtään mikään itsestäänselvyys. Se on heidän kohdallaan jopa ihmisoikeus/tasa- arvokysymys. Sitä ei sinun lisäksesi valitettavan monikaan edelleenkään kykene ymmärtämään tai edes hyväksymään. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ihanaa, että elämä voi olla tuollaista helppoa ja mukavaakin. Ei tällaista kuin minulla.ap
Sinulla on asunto, ruokaa yms. Ja mies sekä lapsi. Kaikilla ei ole niitäkään. Mutta älä vaan ikinä ole yhtään mistään kiitollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukut?ap
Koska et sinä osaa olla aidosti iloinen juuri kenenkään puolesta. Tällaiset aloituksesi ovat ironiaa. Koska haluaisit itsekin vain saada jonkin työn ja ajattelet, että muutkin vain saavat koulutuksen, työn yms. Sekin aloitus, jossa kerroit kuinka sinua harmittaa/ ärsyttää se mainos, jossa kehitysmaan tms. tytöille/naisille voi "lahjoittaa" ammatin. Se ärsyttää sinua, koska itse et ole "saanut" ammattia. Eli vaikka kuinka väität muuta, niin olet tehnyt enemmän kuin selväksi, että sinunkin pitäisi vain saada ammatti. Eli kuvittelet, vaikka muuta väittäisitkin, että toiset ne vaan "saavat kaiken", tekemättä itse yhtään mitään.
Todella noloa kadehtia ihmisiä, joille sen ammatin opiskelu ei todellakaan ole yhtään mikään itsestäänselvyys. Se on heidän kohdallaan jopa ihmisoikeus/tasa- arvokysymys. Sitä ei sinun lisäksesi valitettavan monikaan edelleenkään kykene ymmärtämään tai edes hyväksymään. Valitettavasti.
Tiedän , että ammatin "saamiseen" vaaditaan kovaa työtä. Tiedän, etten itse siihen kykene, mutta hyvä, että moni muu kykenee. Enää en ajattele "saavani" elämässä yhtään mitään.ap
Vierailija kirjoitti:
No tämäpä tämä! Jälleen kerran. Kaikki muut aina vain saavat kaiken. Eihän ne ikinä itse tee mitään😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on asunto, ruokaa yms. Ja mies sekä lapsi. Kaikilla ei ole niitäkään. Mutta älä vaan ikinä ole yhtään mistään kiitollinen.
Niin on. Mutta onko asunto hyvä, kun ulkona joudun peseytymään?ap
Millaisen työn sitten haluaisit? Helpon istumatyön, kun vihaat kotitöitäkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on. Mutta onko asunto hyvä, kun ulkona joudun peseytymään?ap
Eikö sun pitäisi kysyä tätä ja valittaa tästä miehellesi? Tai tehdä asialle itse jotain.
Vierailija kirjoitti:
Millaisen työn sitten haluaisit? Helpon istumatyön, kun vihaat kotitöitäkin?
Minä tiedän, etten minä enää mitään töitä löydä enkä "saa" parempaa asuntoa enkä yhtään mitään. ap
Miksi alapeukut?ap