Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paksu kiehtoo

Vierailija
07.09.2026 |

Useita varattuja naisia olen pannut, kun ovat saaneet tietää paksusta. Eräs tosin halusi ensin nähdä ja käytiin sitten  vessassa tarkistamassa ennenkuin mentiin kämpille. 

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun laitan tukevan penisrenkaan, niin varovainen pitää olla.  Varsinkin joku verisuoni satuttaa tuossa juuressa . Ei siis mikään vitsi ole. 

Vierailija
22/36 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain kerran kunnolla paksua ja eka orgasmi tuli jo siinä vaiheessa kun vartta oli sisällä muutama sentti. Taisi itkukin tulla kun tuntui hyvältä se paksulainen. 

Oli sillä miehellä pusertamista että sai vehjeksen pidettyä sisällä, mun toosa pusersi sykki useamman orkun kourissa. Oli pulpahtaa ulos siinä menossa, vaikka niin paksu olikin.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain kerran kunnolla paksua ja eka orgasmi tuli jo siinä vaiheessa kun vartta oli sisällä muutama sentti. Taisi itkukin tulla kun tuntui hyvältä se paksulainen. 

Oli sillä miehellä pusertamista että sai vehjeksen pidettyä sisällä, mun toosa pusersi sykki useamman orkun kourissa. Oli pulpahtaa ulos siinä menossa, vaikka niin paksu olikin.  

Ei tunnu uskottavalta . Ei nainen noin kirjoita.

Vierailija
24/36 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu nainen kiehtoo.

Vierailija
25/36 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo pelkästään paksut reidet saa oksennusrefleksin toimimaan.

Vierailija
26/36 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi perheellinen neito haluaa joka vuosi paksua. Ei saa kotona sellaista nautintoa. Helppo säätää, kun rouvalla on vuorotyötä tekevä mies ja itselle käy joustavasti melkein mikä aika vaan. Syksyisin ruska-aikaa on muutenkin tullut ihailtua. Muna on pystyssä koko automatkan.

Vierailija
27/36 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamattomat äijät tässä ketjussa vaan huutelee. Naista eivät saa, joten keskittyvät kullinsa omakätiseen hellimiseen 

Vierailija
28/36 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin uimalassa tosi paksun. Kyllä sen kävely olikin vaivalloisen näköistä.

Vierailija
29/36 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi perheellinen neito haluaa joka vuosi paksua. Ei saa kotona sellaista nautintoa. Helppo säätää, kun rouvalla on vuorotyötä tekevä mies ja itselle käy joustavasti melkein mikä aika vaan. Syksyisin ruska-aikaa on muutenkin tullut ihailtua. Muna on pystyssä koko automatkan.

Kerran panin Levillä kahta etelän rouvaa. Eka päivänä toista ja seuraavana päivänä molempia samalla kerralla. Paksu houkutteli toistakin, vaikka olisihan noita miehiä ollut paikat täynnä.

Vierailija
30/36 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran panin Levillä kahta etelän rouvaa. Eka päivänä toista ja seuraavana päivänä molempia samalla kerralla. Paksu houkutteli toistakin, vaikka olisihan noita miehiä ollut paikat täynnä.

Levillä sattuu ja tapahtuu. Yksikin rouva halusi anukseen, vaikka sanoin, ettei tule mahtumaan. Mutta halusi. Terskaa ei mennyt paksuimpaan osaan saakka, kun rouva otti komennon takaisin.

Vierailija
31/36 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paksut ex-pikaluistelijan reidet ja paksut lihaksikkaat käsivarretkin. Luulen, että näillä olen saanut naisia paljon enemmän kuin paksulla munalla olisin saanut. On pystynyt keskimittaisella orgasmejakin tuottamaan, ja omakin vaimo ollut tyytyväinen. Joten pikkupojat, paksu on varmaan osan mielestä se juttu, mutta ei kaikkien. Uskokaa pois.

Vierailija
32/36 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut kullit on parhaita, sellainen pint-kokoinen Karhu-tölkki on paras!

-Jussi

Vierailija
33/36 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
34/36 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa, miten jotkin rouvat ovat niin uskollisia ja hienoja olevinaan, mutta toimivat kylmän viileän härskisti, kun tilaisuus tulee saada kunnolla munaa. Voi olla aika pienetkin lapset. 

Vierailija
35/36 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On paksut ex-pikaluistelijan reidet ja paksut lihaksikkaat käsivarretkin. Luulen, että näillä olen saanut naisia paljon enemmän kuin paksulla munalla olisin saanut. On pystynyt keskimittaisella orgasmejakin tuottamaan, ja omakin vaimo ollut tyytyväinen. Joten pikkupojat, paksu on varmaan osan mielestä se juttu, mutta ei kaikkien. Uskokaa pois.

Kysyppä tytöiltä mitä mieltä ne on paksusta, äläkä pikkupojilta. Ja vaimollesikin varmasti maistusi paksumpi.

Vierailija
36/36 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on jollain pakkomielle paksusta. Lienee homopoika saanut paksua rekkamies-Anterolta taukoparkissa, ja runkkailee nyt 24/7 ajatukselle.

Seksi ja nautinto onkin juuri siitä paksuudesta kiinni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän