Etelä-Pohjanmaa Suomen onnellisin maakunta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/428eb607-b6c4-44e9-b45d-baedf7dc43f3
Selvähän tuo, olen aina tiennyt sen.
Kateuskin on pitänyt ansaita ja perättömät mielikuvat meistä oikein tienata erikseen.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Pohjanmaalla myös Suomen pienin työttömyys. Jos ei ole töitä niin sitten ruvetaan yrittäjäksi. Laiskuus on täällä syntiä 👍
Kyllä. Jos työpaikkaa ei ole niin sellainen tehdään.
Kyllä tuli hiljaista pohjalaisvihaajien keskuudessa.
Konservatiivinen, kristillinen ja perinteitä kunniottava👍
Etelä-Pohjanmaalla ihmiset ei edes kehtaa mennä minnekään ruoka-apujonoon tai sossuun. Jos ei töitä ole niin niitä keksitään itse. Täällä ei muuten sdp, vasemmistoliitto tai vihreät kovin paljon ääniä saa.
Kyllä, allekirjoitan tuon. Aiemmin olen asunut myös Tampereella ja Espoossa, mutta Seinäjoella viihdyn parhaiten. 😇
Vierailija kirjoitti:
Raamattuvyöhyke..
No ei ole. Toiseksi onnettomin maakunta Pohjois-Pohjanmaa on. Ja täällä ollaan onnettomia juuri lestadiolaisuuden vuoksi. Kaikki yritykset on lestataustaisia, sanoin niiden työntekijät. Myös Pohteen työntekijöistä suurin osa on lestoja. Ei puhettakaan, että töitä olisi muille.
Haluun niin pois Oulusta. Luultavasti tulen kuitenkin kuolemaan tänne. Oman käteni kautta. Hyi vttu vihaan elämääni.
Eteläpohjalaisille. Muiden ei kannata tulla.
Vierailija kirjoitti:
Raamattuvyöhyke..
Niin on Pohjois-Pohjanmaakin, mutta siellä ollaan toisessa ääripäässä, eli ollaan onnettomia. Raamattu ei siis vaikuta onnellisuuteen mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Eteläpohjalaisille. Muiden ei kannata tulla.
Kyllä saa tulla ja on tullutkin.
Naapuriin muutti nuori perhe Satakunnasta ja kovasti ovat mukana kylän toiminnassa.
Riippuu niin itse muuttajista kuinka pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Pohjanmaalla myös Suomen pienin työttömyys. Jos ei ole töitä niin sitten ruvetaan yrittäjäksi. Laiskuus on täällä syntiä 👍
Työttömyys ei ole sama asia kuin laiskuus.
Suomen röösistisin maakunta, siitä se johtuu, ei taas kehdata totuutta sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamattuvyöhyke..
No ei ole. Toiseksi onnettomin maakunta Pohjois-Pohjanmaa on. Ja täällä ollaan onnettomia juuri lestadiolaisuuden vuoksi. Kaikki yritykset on lestataustaisia, sanoin niiden työntekijät. Myös Pohteen työntekijöistä suurin osa on lestoja. Ei puhettakaan, että töitä olisi muille.
Haluun niin pois Oulusta. Luultavasti tulen kuitenkin kuolemaan tänne. Oman käteni kautta. Hyi vttu vihaan elämääni.
Joo ja muualta muuttaneita ei hyväksytä piireihin, siis Oulussa. Tästä seuraa myös koulu- ja työpaikkakiusaamista. Ihmiset ovat Oulussa myös aivan törkeän uteliaita juorukelloja, kuten tuo Pohteen urkintajuttu osoittaa. Kenties Suomen historian laajin tapaus.
Kosolan mökissä pidetään iltahartaus ja kaikki on hyvin.
Vähäinen sosialismi tekee onnelliseksi.