Koska luovun toivosta? Hakuaika umoeutui 18.5. eikä haastatteleen ole kutsua kuulunut.
Kommentit (9)
Mun pomolla menee aina n. kuukausi ennenku se saa kellekään soiteltua..
Jos hakemus on ammattilaisten käsissä, niin he eivät välttämättä ota yhteyttä ennen kuin hakuajan umpeuduttua. Kannattaa odottaa pari päivää hakuajan umpeutumisen jälkeen ja sitten ehkä saattaa olla toivo mennyttä.
En itse soittelisi hakemusten perään sillä itse olen ollut rekrytoimassa ja on niin epätoivoista kun ihmiset soittelevat ja ajattelevat sillä saavansa " aktiivisuuspisteitä" . No, ehkä joihinkin kesätyöpaikkoihin sellainen toimii, mutta ei ammattimaailmassa.
ole vielä toivo mennyttä. Hakemus voi kiertää monta henkilöä, ennen haastattelupäätöksiä. Ainakin kunnallisella puolella. itselläni meni varmaan kuukausi, ennen kun soitto haastatteluun tuli.
mieleen, joka aktiivisesti kyselee hakuprosessin eri vaiheita. Ja aina annan palautetta, missä haku meni mönkään ja missä hakija voisi skarpata. Se nyt on vähintä ja ehkä taloudellisesti jatkossa hyödyttävää, mitä voi siinä hetkellä toiselle tarjota, kun ei ole työpaikkaa antaa.
haastatteluun, vaikka tiedän sinne päässeeni (pomoni näytti listat haastatteluihin valituista). Tiedä toki jo haastattelupäivänkin, mutta pointti oli se, että kutsua virallisesti ei ole vielä tullut. Joten on sulla vielä toivoa.
Keskiviikkona lupasivat ilmoittaa miten kävi.
Ihanaa, että toivoa vielä on. Mä kun olin niin naiivi, että olin varma haastatteluun pääsystä...
Uskoisin myös jo paikan menneen, mutta mikä estää soittamasta hakemuksesi perään?