Älkää woltatko enää, please
Wolttikuski seurasi mua tässä yhtenä iltana kun olin menossa kotiin. Ajoi mopollaan pitkään perässäni jalkakäytävällä. Se oli sekä inhottavaa, että pelottavaa kun ei ollut muita ihmisiä siinä kohtaa liikkeellä. Vasta kun aloin kurkistelemaan olkani yli ja tihensin askeleita, se kääntyi talojen väliin ja pääsin onnellisesti kotiin.
Kommentit (64)
Siis muut ei sais woltata siksi, että sinä säikähdit wolttikuskia?
Jos säikähdät jotain jalankulkijaa, niin pitääkö muiden lopettaa ulkona käveleminen?
Vierailija kirjoitti:
Ja äänestit kuitenkin SDP, VAS, VIHR?
Mitä muka persut ovat tehneet muuta kuin uhonneet?
Homopersujen seksifantasiat koostuu enimmäkseen isoista mustista jölleistä, jotka soutaa niiden anuksissa. On jännä juttu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta niillä kuskeilla on aina kova kiire, joten tuskin kerkeävät ketään seurata.
Niin minäkin olen luullut. Tämä ajoi hitaasti perässä pitkän matkaa. Ei ole pakko uskoa. Odottakaa sitten sitä omakohtaista kokemusta.
Onneks rumana ja pyöreänä naisena olen turvassa, kauniita, nuoria ja hoikkia ne jahtaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta niillä kuskeilla on aina kova kiire, joten tuskin kerkeävät ketään seurata.
Niin minäkin olen luullut. Tämä ajoi hitaasti perässä pitkän matkaa. Ei ole pakko uskoa. Odottakaa sitten sitä omakohtaista kokemusta.
No jos sitä pelotti kun sinä hysteerisesti katselet taaksepäin ja koikkaroit tien laidasta laitaan, ei siinä uskalla edes ohi mennä. Ja on voinut hyvin olla tilaajan osoite hukassa, jopa autolla liikkuvat hidastaa kun etsivät oikeaa osoitetta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja äänestit kuitenkin SDP, VAS, VIHR?
Mitä muka persut ovat tehneet muuta kuin uhonneet?
Rskanneet ja pedaroineet ministeritasolla asti.
Vierailija kirjoitti:
Homopersujen seksifantasiat koostuu enimmäkseen isoista mustista jölleistä, jotka soutaa niiden anuksissa. On jännä juttu!
Mikään muu ei vassareilla ole koskaan mielessä kuin alapäät ja fantasioivat persujen kulleista anaaliinsa
Vierailija kirjoitti:
Kuski tekee työtään ja sinä skitsoat että se seuraa sua? 🤣
Suomalaisilla naisilla on narsistinen prinsessa luone.
Vierailija kirjoitti:
Eli teit just niin kuin ei pitäisi tehdä. Näytit, että pelkäät ja aktivoit seuraajan saalistusvietin lähtemällä karkuun. Olisit varmaan johdattanut vielä kotiovelle asti, jos kyseessä olisi ollut oikea seuraaja eikä työtään tekevä ruokakuski.
No mitä minun sitten olisi pitänyt tehdä kun kerran pelästyin, eikä muita ihmisiä ollut näköpiirissä? Helistellä avainnippua vai peräti tanssia??
Vierailija kirjoitti:
Tottakai tilaan. Yhden huo ran mielipide ei siihen vaikuta
T: naiseton Mulqqu
Vainoharhaisuus tarkoittaa sitä, että on harhoja siitä että joku vainoaisi.
Siihen saa hoitoa.
Ihme vinkunaa. Siis sä pelkäsit mutta mitään ei tapahtunut. Esimerkki persusta, joka ei kykene erottamaan todellisuutta mielikuvituksestaan.
Mitäs kun kantismiehet tosiasiallisesti hakkaa ja rskaa 50 000 naista ja lasta joka ikinen vuosi? Se on tuhat viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Hei, samalla kävelykadullakin kävely on seksuaalista ahdistelua.
Juu, en ole koskaan woltannut. En siis missään nimessä haluaisi että joku karvatassu tulee tuomaan mulle jonkun lounaan etätyöpäivänäni. Näkisi suoraan missä asun ja nimen ovesta. Siitä sitten saisin itselleni jonkun hiipparin illan pimetessä pihalleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli teit just niin kuin ei pitäisi tehdä. Näytit, että pelkäät ja aktivoit seuraajan saalistusvietin lähtemällä karkuun. Olisit varmaan johdattanut vielä kotiovelle asti, jos kyseessä olisi ollut oikea seuraaja eikä työtään tekevä ruokakuski.
No mitä minun sitten olisi pitänyt tehdä kun kerran pelästyin, eikä muita ihmisiä ollut näköpiirissä? Helistellä avainnippua vai peräti tanssia??
Käsitellä tunteesi.
Ei ole sen tyypin syy, että sinä sait hepulin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot siis epävakaa? Älä enää poistu kotoasi, jos ruokalähetti noin pelottaa. Typerys
Vierailija kirjoitti:
Juu, en ole koskaan woltannut. En siis missään nimessä haluaisi että joku karvatassu tulee tuomaan mulle jonkun lounaan etätyöpäivänäni. Näkisi suoraan missä asun ja nimen ovesta. Siitä sitten saisin itselleni jonkun hiipparin illan pimetessä pihalleni.
Et ole tarpeeksi kaunis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien kuskin työ on ollut ajaa jalkakäytävällä jalankulkijoiden perässä?
Eikai ne sillä fillarilla autojen seassa ajele. Eiköhän tuo ole vaan mennyt sinne minne pitikin.
Oliko kuski alle 12-vuotias? Muutoin ei polkupyörä tai muu kuulu jalkakäytävälle.
Älä vie koko tietä niin muut pääsevät ohi
No todellakin on kun kaahavat niillä pyörillään lähes kumoon.