Älkää woltatko enää, please
Wolttikuski seurasi mua tässä yhtenä iltana kun olin menossa kotiin. Ajoi mopollaan pitkään perässäni jalkakäytävällä. Se oli sekä inhottavaa, että pelottavaa kun ei ollut muita ihmisiä siinä kohtaa liikkeellä. Vasta kun aloin kurkistelemaan olkani yli ja tihensin askeleita, se kääntyi talojen väliin ja pääsin onnellisesti kotiin.
Kommentit (64)
Vingu vielä että naisten pitäisi laskea rimaa niin saan incel-bingon.
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa se volttaaminen. Ihminen tarvitsee liikuntaa.
Oon tänä vuonna tilannut kerran pitsan, mutta voin kai senkin jättää pois jos niin kismittää.
Minusta niillä kuskeilla on aina kova kiire, joten tuskin kerkeävät ketään seurata.
Wolt kuskit tekee työtä ja elättävät itsensä ja perheensä omalla palkalla. Jos sinua pelottaa että joku vie ruokaa samalla suunnalla kuin sinä liikut, niin mene hoidattamaan pääsi kuntoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuski tekee työtään ja sinä skitsoat että se seuraa sua? 🤣
Mistä lähtien kuskin työ on ollut ajaa jalkakäytävällä jalankulkijoiden perässä?
Olisit päästänyt sen ohi. Typerys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien kuskin työ on ollut ajaa jalkakäytävällä jalankulkijoiden perässä?
Eikai ne sillä fillarilla autojen seassa ajele. Eiköhän tuo ole vaan mennyt sinne minne pitikin.
Sattuuhan sitä.......
https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000012057325.html
"Wolt-kuski, 24, haki 13-vuotiaan tytön kyytiinsä koulun pihalta ja raiskasi syrjäisellä montulla"
Vierailija kirjoitti:
Olisit vaan antanut pillua.
Ap on läskipoika, PS. Ohittamattoman leveä kuljetus.
Vierailija kirjoitti:
Minusta niillä kuskeilla on aina kova kiire, joten tuskin kerkeävät ketään seurata.
Niin minäkin olen luullut. Tämä ajoi hitaasti perässä pitkän matkaa. Ei ole pakko uskoa. Odottakaa sitten sitä omakohtaista kokemusta.
Eli teit just niin kuin ei pitäisi tehdä. Näytit, että pelkäät ja aktivoit seuraajan saalistusvietin lähtemällä karkuun. Olisit varmaan johdattanut vielä kotiovelle asti, jos kyseessä olisi ollut oikea seuraaja eikä työtään tekevä ruokakuski.
Vierailija kirjoitti:
Vähän liikaa vaadittu, kun keskimääräinen palstailija on mielenvikainen asuntoonsa linnoittautunut läski mamma, joka wolttaa eikä käy ulkona ihmisten ilmoilla.
ja kun suuri osa tilailee pikaruokaa, mättöä, joten samalla rahalla voisi tehdä itse jotain laadukkaampaa ja terveellisempää.
Ne on kuvottavia mopoineen ulkoiluteillä . Pari kertaa oon sellasen iljetyksen nähnyt kusella puskassa. Ja ei kun menoks ja teille saatanan laiskoille läskeille mättöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on oman elämänsä Tynkkynen. Haluaa huomiota laardiprrseelleen.
Tilaan tosi harvoin nykyään. Ennen tuli tilattua ainakin kerran viikossa. Työntekijöiden olot, hinnat, ruoan laatu nykyään sellaisia, että jääpi tilaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jalkakäytävällä? Kerro mulle miksi joku ajaa mopolla monen talon ohitse pitkän matkaa jalkakäytävällä kun tie on vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Sattuuhan sitä.......
https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000012057325.html
"Wolt-kuski, 24, haki 13-vuotiaan tytön kyytiinsä koulun pihalta ja raiskasi syrjäisellä montulla"
No niinpä!! Ei ollut huoleni turha.
Vierailija kirjoitti:
Ne on kuvottavia mopoineen ulkoiluteillä . Pari kertaa oon sellasen iljetyksen nähnyt kusella puskassa. Ja ei kun menoks ja teille saatanan laiskoille läskeille mättöä.
Miksi tirkistelet kusevia miehiä puskissa? Käytkö myös dildometsässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtelet.
Miksi valehtelisin anonyymilla keskustelupalstalla?
miksi puhuisin totta anonyymillä keskustelupalstalla?