Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te hoikat ja treenatut! Näkyykö teillä pulssin sykkiminen vatsassa? Siis pomppiiko

Vierailija
28.05.2007 |

vatsa selällään maatessa varsinkin? EIkös se suoni oo lihasten alla kuitenkin?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsa-aortta on melkein selässä, siis rasva- ja lihaskerrosten ja suoliston + muiden sisäelinten takana, mutta näkyyhän se syke vatsan läpi ellei nyt hirveästi sitä hyllyvää päällä ole.

Vierailija
2/2 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vissiin yksilöllistä tuo, kuinka pinnassa verisuonet ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi