Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytin 50 ja arvatkaa mistä sain sen yhden ja ainoan onnittelun

Vierailija
06.09.2026 |

Lidlin sovellukseen ilmestyi kuponki. Onnea syntymäpäiväsankari, tällä kupongilla saat ilmaiseksi yhden seuraavista paistopistetuotteista…

Otin korvapuustin. Vettä, sokeria, margariinia ja vehnäjauhoa. Olipa hyvää. NOT. 

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinusta Liidelin Eesistä tuodut puustit on hyviä niin sinä et oo vielä hyviä maistanutkaan...

Vierailija
42/52 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin veikannut että paikallinen srk lähetti onnittelut

Niin minäkin, seurakunnasta tuli kaunis kortti 🌹

Minua ei muistanut seurakuntakaan :( Ehkä en ole olemassakaan enää vaan kuvittelen vain olevani elossa.

N50

Ei täällä ainakaan ole seurakunta koskaan muistanut 5-kymppisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain onnittelut vain esihenkilöltä, kun hain 50 vuotispäivävapaan, muille en ole syntymäpäivästä koskaan edes maininnut.

Vierailija
44/52 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin veikannut että paikallinen srk lähetti onnittelut

Eihän suomalaiset kuulu enää ev.lut. seurakuntaan. Palvelut ja apu kyllä kelpaavat.

Vierailija
45/52 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettävätkö kaupat, seurakunta,operaattorit summanmutikassa,kun osa saa ja osa ei.Kuulun kirkkoon, ei ole muistettu 50v eikä 60v. esim.

Vierailija
46/52 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain onnittelut vain esihenkilöltä, kun hain 50 vuotispäivävapaan, muille en ole syntymäpäivästä koskaan edes maininnut.

Minulle ei edes kerrottu, että olisi pitänyt hakea vapaata. Joten ei ollutkaan palkallinen vapaapäivä. Tiedän nyt asian, joten seuraavan kerran kun täytän 50-v, niin osaan anoa päivän vapaaksi.

Vierailija
47/52 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon onnea sinulle täysistä vuosista🥳🥳itse täytin 60 ja melkein sama juttu.Tuntuu vaan olemaan tätä päivää.Olet kuitenkin tärkeä vaikka aina ne ystävät ei muistaisikaan.

Sama täällä. Täytin 50v ja kukaan ei onnitellut paitsi kotiväki. No, ei moni muistakaan.

Vierailija
48/52 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelukorttti tuli ammattiliitolta. Linkkarissakin joku huomioi.

Vierailija
49/52 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei ole onniteltu.

t. >70v

Vierailija
50/52 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää että elämäsi on noin ikävää. Negatiivisuus oikein paistaa kirjoituksestasi. Joku toinen olisi varmasti nauttinut puustistasi. Vinkki, ens kerralla ei tarvii jos ei taho. HBD joka tapauksessa! Kyllä jokainen tarvii synttärionnittelut. N30+

Vierailija
51/52 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt. Vegaanien mielestä ne on SUPERhyviä. 

Mietitkö vegaaneja ihan päivittäin?

Vierailija
52/52 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti erittäin ikävää, mutta oletko oikeasti itse tehnyt paljon sen eteen, että tapaisit uusia ihmisiä, joista voisi tulla läheisiä ihmisiä? Ota vaikka ensi vuoden tavoitteeksi, että menet kerran viikossa johonkin sosiaaliseen tapahtumaan, jossa voit tavata ihmisiä niin ehkäpä sulla on ensi synttäreillä kivat juhlat uusien ystävien kanssa.

Kunhan ymmärtävät olla tarjoamatta vääränlaista pullaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi