Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytin 50 ja arvatkaa mistä sain sen yhden ja ainoan onnittelun

Vierailija
06.09.2026 |

Lidlin sovellukseen ilmestyi kuponki. Onnea syntymäpäiväsankari, tällä kupongilla saat ilmaiseksi yhden seuraavista paistopistetuotteista…

Otin korvapuustin. Vettä, sokeria, margariinia ja vehnäjauhoa. Olipa hyvää. NOT. 

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin veikannut että paikallinen srk lähetti onnittelut

Niin minäkin, seurakunnasta tuli kaunis kortti 🌹

Vierailija
22/52 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole kukaan onnitellut synttäreinä monen moneen vuoteen, ei edes kaupat tai pankit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö jo Vagisania?

Vierailija
24/52 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun rakas koirani kuoli, ja ainoa joka otti osaa, oli empaattinen eläinlääkäri.

Ai niin, sain muuten taannoin sähköpostia. Otsikko oli: meillä on sinua ikävä. Klikkasin auki ja ikävä oli naistenlehdellä, jonka tilaus oli päättynyt.

Vierailija
25/52 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdat olla vastenmielinen luuseri. Minua muistettiin sekä nykyisestä että aikaisemmasta työpaikasta, kavereiden toimesta, sukulaisten toimesta ja vielä seurojen toimesta.

Vierailija
26/52 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdat olla vastenmielinen luuseri. Minua muistettiin sekä nykyisestä että aikaisemmasta työpaikasta, kavereiden toimesta, sukulaisten toimesta ja vielä seurojen toimesta.

Minusta sinä itse olet vastenmielinen, kun haukut toista vastenmieliseksi luuseriksi.

Vierailija
27/52 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää syntymäpäivää 50-v AP!

T. Vauvapalsta

Lol, mut voi jättää laskuista.

Vierailija
28/52 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain ainoan 50-vuotis onnittelun/muistamisen ellokselta tekstarina ja sekin siis sellainen, että osta vähintään 3 tuotetta niin saat kalleimmasta -40% (ei koske merkkituotteita).

Aika ankeaa.

Vierailija
29/52 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa hyvä ihminen. Että oikein noin monen tahon TOIMESTA sinua muistettiin. 

🥱

Vierailija
30/52 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti erittäin ikävää, mutta oletko oikeasti itse tehnyt paljon sen eteen, että tapaisit uusia ihmisiä, joista voisi tulla läheisiä ihmisiä? Ota vaikka ensi vuoden tavoitteeksi, että menet kerran viikossa johonkin sosiaaliseen tapahtumaan, jossa voit tavata ihmisiä niin ehkäpä sulla on ensi synttäreillä kivat juhlat uusien ystävien kanssa.

Vierailija
31/52 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten juhlia ne alkaa enemmän olla. 

50-vuotispäivät lasten juhlia? No kasikymppisten lapset alkaa olla viisikymppisiä että sikäli joo.

Vierailija
32/52 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain pankista sekä ammattiliitosta onnittelut, myös 60-vuotisonnittelut.

Vierailija
33/52 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimät onnittelut!

Vierailija
34/52 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin veikannut että paikallinen srk lähetti onnittelut

Niin minäkin, seurakunnasta tuli kaunis kortti 🌹

Minua ei muistanut seurakuntakaan :( Ehkä en ole olemassakaan enää vaan kuvittelen vain olevani elossa.

N50

Vierailija
35/52 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi et ottanut jotain toista paistopistetuotetta niin ei olisi tarvinnut pahoittaa tuostakin mieltä.

Vierailija
36/52 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua muisti vaan Telia.

Vierailija
37/52 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petyit korvapuustiin, kun se ei sisältänytkään silakkaa, herkkusieniä ja jauhelihaa.

Eiku siiansiemenii, pölypulverii

Vierailija
38/52 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petyit korvapuustiin, kun se ei sisältänytkään silakkaa, herkkusieniä ja jauhelihaa.

Entä jos puusti ois ollut sinkkiämpärissä? - Jipii! :))

Pappavainaa kuulemma aina toivottanut, lähevälle vieraalle: Onnea ja menestystä! 

Itse en muuta saanut kuin isän naapurin kaverilta punkkupullon ja 1e kenorivin. Kiitin lahjasta. Aamulla tuo, kun kävin isän luona. Illalla sanoin, joku päivä minä maksan tuon punkkupullon vielä kalliisti. Niinhän siinä kävi. (eikä se kenorivikään tuottanut mitään).

Osittainen pointti: Alkoholia ja kenorivejä ei kannata antaa lahjaksi (ei synttäri- eikä joulu-).

Kenorivejä ei voi antaa enää toiselle lahjaksi, koska rivin ostajan pitää itse lunastaa se mahdollinen voitto.

Vierailija
39/52 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää syntymäpäivää!

Minulla on maanantaina syntymäpäivä ja ostin jo itselleni lahjan. Varma tapa saada lahja joka todella ilahduttaa. Ei haittaa, vaikka muut ei muista. Mutta varmaan jonkun kaupan postituslistalta tulee joku kuponki

Vierailija
40/52 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella huono provo.Siis todella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi