30 vuotias Miss Suomi! Onks porukka sekaisin đ§
Siis Haloo?? Miss suomeksi valittiin mummo ikÀinen nainen , ei herranjumala mitÀ sekoilua. PÀivÀn selvÀÀ ettÀ hÀviÀÀ 20 vuotiaille kiinteille rypyttömille naisille miss Universum kisassa. Ei mulla muuta.
Kommentit (402)
Ap on nainen ja hÀnkin on sitÀ mieltÀ, ettÀ suomalainen nainen rupsahtaa viimeistÀÀn kolmekymppisenÀ.
Vierailija kirjoitti:
Panisin tota pilluun ja mÀllit ruiskuttaisin ton naamalle :D
Sanoo incel joka ei ole vÀrkkiÀ nÀhnytkÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
MinÀ ainakin naisena katson nÀitÀ kisoja. Siis pitÀisikö miss suomen edustaa vain kauneutta, jonka miehet mÀÀrittelee?
Miksi tuo olisi niin kovin kaukana naisen kauniina pitÀmÀstÀ naisesta? Onko naisen kauniina pitÀmÀ esimerkiksi vÀistÀmÀttÀ ylipainoinen ja tatuoitu shokkivÀrjÀtyllÀ tukalla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VielÀ ysÀrillÀ nÀmÀ oli oikeat kisat, joissa oli kauniita naisia, joista moni sai mallisopimuksen tai menestyi jopa maailmalla (Smura ja Odusoga). Matilda Wirtavuori oli piristÀvÀ poikkeus, mutta nyt mennÀÀn taas alamÀkeen. Hienoa työtÀ Sunneva!
Odusota ei kyllÀ mikÀÀn kaunis ollut. Wokella voittoon tapaus.
Olen aina ihmetellyt, miksi Lolaa pidettiin niin kauniina. Pienet silmÀt ja valtava otsa.
HÀn oli todella kaunis 1996. NÀin hÀnet livenÀ 1997, ja oli aidosti kaunis nainen. Onhan hÀnen ÀitinsÀkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MinÀ ainakin naisena katson nÀitÀ kisoja. Siis pitÀisikö miss suomen edustaa vain kauneutta, jonka miehet mÀÀrittelee?
Miksi tuo olisi niin kovin kaukana naisen kauniina pitÀmÀstÀ naisesta? Onko naisen kauniina pitÀmÀ esimerkiksi vÀistÀmÀttÀ ylipainoinen ja tatuoitu shokkivÀrjÀtyllÀ tukalla :D
No minun mielestÀ kisassa oli monta kaunista. Mutta tÀmÀ Veera oli edustavin. Ja huolehtii elÀimistÀ. En ymmÀrrÀ miksi hÀn olisi huono miss suomi? Se Alexandra oli myös kaunis mutta vastasi todella lyhyesti haastatteluissa ja siksi kai hÀviis. Onko mielestÀsi miss suomi joku kisa jossa yritetÀÀn löytÀÀ miesten silmiin seksikkÀin voittaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ missin ikÀhaarukka saisi olla 18-22v. Onhan se hienoa ettÀ ollaan solidaarisia ja annetaan 30v voittaa, mutta ei tule Suomen ulkopuolelta meidÀn missille mitÀÀn voittoja.
Miten tÀllainen naisviha ja ikÀrasismi voi olla tasa-arvoisessa Suomessa ok? Miesten ikÀÀ ja ulkonÀköÀ ei koskaan arvostella samalla tavalla.
Mies ei ole nainen.
Nainen ei ei ole mies.Kun nainen jo taantuu vahdevuosiensa takia, on mies parhaimmillaan.
PĂ€invastoin. Miehet vanhenevat biologisesti nopeammin kuin naiset.
EivÀtkÀ vanhene, eikÀ sillÀ ole kÀytÀnnössÀ hirveÀsti vÀliÀ muutenkaan, miten mies ikÀÀntyy, kun kuitenkin pystyy lisÀÀntymÀÀn vanhuuteen asti. Eli jos miehellÀ on rahaa tai jotain muuta, mitÀ nainen haluaa, joku kyllÀ löytyy synnyttÀmÀÀn vanhallekin miehelle lapsia.
Miehet vanhenevat nopeammin kuin naiset. Se on biologiaa. 25-vuotias mies vastaa 40-vuotiasta naista. Mies kykenee lisÀÀntymÀÀn vanhuuteen asti vain teoreettisesti, sillÀ yli 30-vuotiaan miehen sperma on hedelmÀttömÀmpÀÀ ja huonolaatuisempaa kuin nuorten miesten. Vanhat miehet eivÀt myöskÀÀn saa lisÀÀntymisikÀistÀ naista.
Ainakin taidekauppias, iskelmÀlaulaja ja liikemies-poliitikko ovat saaneet..
Liikemies-poiitikon nainen on vielÀ missiÀkin vanhempi, 38-vuotias. TÀysin yli-ikÀinen ja ryppyinen siis. Ei nainen voi olla enÀÀ kaunis tuossa iÀssÀ.
Miss USA valittiin viikko sitten ja hÀn on 31-vuotias!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorihan tuo on, kaikki nuo ovat nuoria naisia. T. LÀhes kaksi kertaa hÀnen ikÀisensÀ mies
Ovat toki. Mietin vain miss Universum kisoja, ettÀ minkÀ ikÀisiÀ muiden maiden missit ovat. Onko tÀmÀ iÀn nousu yleinen trendi vai ovatko muut nuorempia.
Yleinen trendi. Jostain oli ollut 40v missi.
Vasta valittu Miss Italia on 37-vuotias ja menossa Miss Universum-kisoihin tÀnÀ syksynÀ. Veera Grönlund ei todellakaan ole vanhin osanottaja noissa kisoissa. TÀhÀn mennessÀ valituista misseistÀ on yli 30-vuotaita vaikka kuinka paljon.
UusinMiss Norja tÀyttÀÀ just 30 vuotta.
Suomi ei ole useinkaan noissa kisoissa menestynyt, tuskin nytkÀÀn, mutta kiinnostavaa, ettÀ ikÀrajaa ei enÀÀ
ole. PitĂ€isköhĂ€n osallistuađ Olen 58 ja aika nĂ€tti, missityyppiĂ€ đ€Ł
Laskin pikaisesti, ettÀ tÀmÀn vuoden Miss Universum-kandidaattien keski-ikÀ on 28 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Suomi ei ole useinkaan noissa kisoissa menestynyt, tuskin nytkÀÀn, mutta kiinnostavaa, ettÀ ikÀrajaa ei enÀÀ
Osallistua vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko missikisan voittaja Veera Grönlund siis ylipainoinen ja tatuoitu shokkivÀrjÀtyllÀ tukalla? Onko miehen kauniina pitÀmÀ esimerkiksi vÀistÀmÀttÀ juuri ja juuri tÀysi-ikÀinen ja alipainoinen vaalealla tukalla?
Vierailija kirjoitti:
30 vuotias on oikeasti hyvin nuori. Vasta aikuistunut.
T. VÀhÀn vanhempi
Nojaa. Toisilla on kouluikÀiset lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osallistua vaan.
Nyt humorintaju kestÀisi tuollaisten kisojen perverssiyden kyllÀ. Nuorena olin niin kovin tiukkapipoinen enkÀ halunnut tehdÀ itsestÀni bimboa pelleÀ.
Katsojat saisivat vaalean hammasluun hymyn, ei kuorihampitađ EivĂ€t nĂ€ytĂ€ minun silmÀÀni hyviltĂ€ myöskÀÀn paksut muoviripset. Mulla olis pitkĂ€t ja kaarevat ripset luonnostaan đ€
Voi pojat mikĂ€ mussutus alkaisi, jos joku 58v olisi finaalissađ€Ș
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
30 vuotias on oikeasti hyvin nuori. Vasta aikuistunut.
T. VÀhÀn vanhempi
Nojaa. Toisilla on kouluikÀiset lapset.
TÀmÀ tekee heistÀ aikuisempia kuinka?
Vierailija kirjoitti:
Kauneus, ja seksikkyys, ovat mÀÀreitÀ jotka ainoastaan mies/miehet voivat antaa naiselle/naisille.
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ vtuttaa selkeÀ vÀÀryys! Alexandralla olisi ollut mahiksia ja ikÀ kohdallaan. Nyt meidÀn on turha jÀnnÀtÀ, kuinka kisoissa kÀy. Ainoa hyvÀ puoli tÀssÀ uudessa mississÀ on elÀinrakkaus! SiitÀ kymmenen pistettÀ!
Eikö enÀÀ mietitÀ niitÀ kansainvÀlisiÀ kisoja? Minusta Aleksandra olisi sopinut Miss Universumiin ja Veera sinne Aasian Miss Beauty -kisaan.
Onhan tuo ilmeisesti hiukan vanha siihen nÀhden, kuinka nuoria siellÀ yleensÀ on ollut, mutta nuori 30-vuotiaskin edelleen on. EhkÀ kuitenkin jo vÀhÀn kypsempi ajatuksiltaan yms.
Itselleni on ihan sama, kuka valitaan missiksi. NÀin kyllÀ mainoksen kisasta, mutta en jaksanut katsoa. Voittajasta katsoin kuvan tÀnÀÀn ja kaunishan tuo minun silmÀÀni ainakin on.