30 vuotias Miss Suomi! Onks porukka sekaisin đ§
Siis Haloo?? Miss suomeksi valittiin mummo ikÀinen nainen , ei herranjumala mitÀ sekoilua. PÀivÀn selvÀÀ ettÀ hÀviÀÀ 20 vuotiaille kiinteille rypyttömille naisille miss Universum kisassa. Ei mulla muuta.
Kommentit (295)
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin irvokas ilmestys. NÀyttÀÀ muoviselta.
Ihanat pikkutisulit hÀnellÀ kuitenkin on.
Ei nÀytÀ mammat tÀÀllÀkÀÀn ihan tajuavan ettei 30-vuotias nainen ole enÀÀ sovelias missiksi. Yksinkertaisesti vaan liian vanha.
What? Oon 34 ja aivan yhtÀ kiinteÀ kuin aina ennenkin. Pari juonnetta silmien alla mut nekin saisi varmasti kevyellÀ meikillÀ pois. Rouvaksi mua nyt ei ainakaan voi sanoa kun en oo edes varsinaisesti seurustellut ikinÀ. Ihme ikÀrasismia jo tÀn ikÀisiÀ kohtaan.
Olen pettynyt ettei vielÀkÀÀn ole parrakas transnainen missinÀ.
Vierailija kirjoitti:
What? Oon 34 ja aivan yhtÀ kiinteÀ kuin aina ennenkin. Pari juonnetta silmien alla mut nekin saisi varmasti kevyellÀ meikillÀ pois. Rouvaksi mua nyt ei ainakaan voi sanoa kun en oo edes varsinaisesti seurustellut ikinÀ. Ihme ikÀrasismia jo tÀn ikÀisiÀ kohtaan.
itsepetos on hyvin yleistÀ tuossa iÀssÀ
Vierailija kirjoitti:
Ei nÀytÀ mammat tÀÀllÀkÀÀn ihan tajuavan ettei 30-vuotias nainen ole enÀÀ sovelias missiksi. Yksinkertaisesti vaan liian vanha.
Miksi liian vanha? Kun ei oo enÀÀ epÀvarma itsestÀÀn, helposti johdateltavissa ja painostettavissa muiden mielen mukaan?
Nainen voi 50-vuotiaana olla rypytön, mutta hÀnestÀ kuitenkin heti nÀkee ettÀ 50-vuotias.
VielÀkö joku epÀilee, etteikö Suomessa olisi naisvihaa?
Myös kauneuskilpailuissa naisten oikeudet pitÀisi olla itsestÀÀn selviÀ, oikeus vapaaseen lapsuuteen ja nuoruteen ja ennen kaikkea opiskeluun. Ennen missit olivat todella nuoria naisia 17-20v joilta oli viety oikeus toisen asteen koulutukseen ja saivat elÀÀ köyhyydessÀ missivuosien jÀlkeen. TÀstÀ löytyy lukemattomia esimerkkejÀ, kuten Riitta VÀisÀnen jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi liian vanha? Kun ei oo enÀÀ epÀvarma itsestÀÀn, helposti johdateltavissa ja painostettavissa muiden mielen mukaan?
TÀssÀ haetaan nyt miss Suomea eikÀ mitÀÀn itsevarmaa bossladya hr-osastolle.
Vierailija kirjoitti:
Nainen voi 50-vuotiaana olla rypytön, mutta hÀnestÀ kuitenkin heti nÀkee ettÀ 50-vuotias.
Ei 50 vuotiaan tarvitsekaan nÀyttÀÀ 25v. mikÀ sua kiukuttaa?
Se valittu yli-ikÀinen tÀti varmaan plumpsauttaa tekarinsa illalla nukkumaan mennessÀ yöpöydÀn vesilasiin :D
Vierailija kirjoitti:
Ja sen pitÀisi olla vielÀ musta
Aikamoista, lÀhes elÀkeikÀinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀssÀ haetaan nyt miss Suomea eikÀ mitÀÀn itsevarmaa bossladya hr-osastolle.
Siihen vÀlimuotoon mahtuu yhtÀ jos toistakin. En itse esim oo yhtÀÀn perinteistÀ bosslady/johtaja-ainesta mutta taatusti itsevarmempi ja paremmin oman arvoni tunteva kuin 10 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sen pitÀisi olla vielÀ musta
ja muslimi
Vierailija kirjoitti:
Aikamoista, lÀhes elÀkeikÀinen.
Saako elÀkkeen?
Vierailija kirjoitti:
Myös kauneuskilpailuissa naisten oikeudet pitÀisi olla itsestÀÀn selviÀ, oikeus vapaaseen lapsuuteen ja nuoruteen ja ennen kaikkea opiskeluun. Ennen missit olivat todella nuoria naisia 17-20v joilta oli viety oikeus toisen asteen koulutukseen ja saivat elÀÀ köyhyydessÀ missivuosien jÀlkeen. TÀstÀ löytyy lukemattomia esimerkkejÀ, kuten Riitta VÀisÀnen jne.
ikÀraja ei ole vihaa
En pystyisi sanomaan voittajasta ja toiseksi tulleesta kumpi on vanhempi vai ovatko samanikÀisiÀ, jos ikÀÀ ei ilmoitettaisi. PitÀisikö jatkossa jÀttÀÀ iÀt kertomatta ja katsottaisiin vain kauneutta.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku on naisvihaa, niin koko missi-instituutio ja kaikki, jotka sitÀ yllÀpitÀvÀt, muyös osallistujat. Missikisojen aika on ohi.
M60
Eino Makunen ei ollut silloin, eikÀ nytkÀÀn, mitenkÀÀn sopimaton missejÀ kohtaan, vaan aina herrasmies ja oikealla tavalla isÀllinen. KyllÀ sitÀ, kuulkaa, kymmeniÀ vuosia yritettiin kyseenalaistaa, vaan mitÀÀn ei koskaan ole löytynyt.