30 vuotias Miss Suomi! Onks porukka sekaisin đ§
Siis Haloo?? Miss suomeksi valittiin mummo ikÀinen nainen , ei herranjumala mitÀ sekoilua. PÀivÀn selvÀÀ ettÀ hÀviÀÀ 20 vuotiaille kiinteille rypyttömille naisille miss Universum kisassa. Ei mulla muuta.
Kommentit (389)
Vierailija kirjoitti:
Olen työni kautta tavannut livenÀ Lolan, Saija Palinin ja Janette Bromanin. Kaikki olivat tosi mukavia ja symppiksiÀ. Varsinkin Lola oli tosi positiivinen yllÀtys, kun hÀnestÀ olin saanut vÀhÀn kÀrkkÀÀn mielikuvan.
Saija oli herttaisinđ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja yksi vuosi oli transukin kisaamassa. Eli kaikki sallitaan.
MinkÀ niminen?
Olen eri, mutta eikö ollut Rami tai joku sen tyyppinen etunimi?
Olen 40-vuotias, mutta silti ei ole irronnut paikkaa vanhainkodista. On se kumma.
MitÀ eroa on 29 ja 30 vuotiaalla
Ken on heistĂ€ kaikkein vanhin, tyttö ken on ryppyisin...đ”
Vierailija kirjoitti:
aika outoa kun 30veenÀ vielÀ osallistuu tÀmmöseen
toisilla tuossa iÀssÀ kunnon ammatit ja perheet, omakotitalot ja kesÀmökit
Kaikki eivÀt halua samoja asioita elÀmÀltÀ.
Vierailija kirjoitti:
Ken on heistĂ€ kaikkein vanhin, tyttö ken on ryppyisin...đ”
Puhuvat ostarilla, ettÀ sulla on rypyssÀ alapÀÀ. LisÀksi, ettÀ sulla on pÀÀ ja prse vaihtanut paikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Eiks Makunen ole kuollut? Nyt on tÀmÀ ÀrsyttÀvÀ Sjunneva.
Ei ole kuollut, silloin tÀllöin vielÀ vÀlillÀ jyrÀhtelee tuomitsevasti misseihin ja kisaan liittyvistÀ asioista, vaikka ne eivÀt papparaisen asia enÀÀ ole.
â Miss Suomihan on sellainen nuppu, joka on juuri aukeamassa elĂ€mÀÀn ja naiseuteen. Mutta ei enÀÀ kolmekymmentĂ€vuotias ole tĂ€llainen. Sen ikĂ€isellĂ€ on ihan muunlaisia harrastuksia, ja hĂ€nestĂ€ tulee ammatinharjoittaja. Ei hĂ€n ole missikilpailuun sopiva ollenkaan, ajattelee Eino Makunen.
Tuo Sofia Singh nÀyttÀÀ vielÀkin vanhemmalta, kasvoista kuin 35-40 v.
Lauantaina kruunattiin uusi Miss Suomi, joka on Veera Grönlund, 30.
Jo ennen finaali-iltaa ja kruunausta legendaarinen missikeisari, ja Finnartist Oy:n toiseksi suurin osakkeenomistaja Eino Makunen, 94, ilmaisi pahan olonsa siitÀ, ettÀ kisa ei ole enÀÀ sitÀ, mitÀ se ennen oli. HÀn haukkui kisaa rouvien kilpailuksi.
Taitaa olla Miss Suomi tuotantoyhtiö femakkojen kÀsissÀ nykyÀÀn.
Mummađ” seuraavaksi Miss Suomeksi! Mumman silakkaa ei voita kukaan!đ
Vierailija kirjoitti:
Jos susta 30v ei voi olla kaunis
Niin miksi suutut jos nainen pitÀÀ komeista miehistÀ.
Ei varmaan kyse ole siitÀ, mutta missi ei ole yli 25 vuotias. Koittakaa tajuta kyseessÀ oli missikisat.
aika vaikee olla makusen kaa eri mieltÀ
Jos susta 30v ei voi olla kaunis
Niin miksi suutut jos nainen pitÀÀ komeista miehistÀ.