Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi toimittajiksi haketuu niin paljon vasemmistolaisia ja muiden vähemmistöjen edustajia?

Vierailija
02.10.2008 |

.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Jumala ja kenties Jeesuskin oikeistolaisia konservatiiveja?

Minusta Jesuksen arvot edustavat pikemminkin vasemmistolaista radikalismia. Ihmisoikeusaktivisti. =) Jeesus olisi varmaan hyvä Amnestyn feissaaja.

Vierailija
22/32 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vain vaivoin he kuulevat korvillaan ja silmänsä he ovat ummistaneet, jotta he eivät silmillään näkisi, eivät korvillaan kuulisi eivätkä sydämellään ymmärtäisi, jotta he eivät kääntyisi enkä minä parantaisi heitä."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hieman kaheli? Hoidon tarpeessa kenties?

Ihmettelee vasemmistolainen teologi-toimittaja joka on erittäin Isreal-sympaattinen eikä todellakaan itsekeskeinen narsisti...

Vierailija
24/32 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on, kumpi on viisaampi? Ulkoa sata kirjaa opetellut, vai omia aivojaan rohkeasti käyttänyt?

Ja se Jeesus. Sehän on ihan selkeästi vasenkätinen.

Sinä, joka uskot Raamatun sanaan, oletko koskaan pohtinut kenen sanaan sinä oikeastaan uskot?

Vierailija
25/32 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee näitä aloituksia. Mutta itse asiassa on ikä'vä nauraa, koska rauka on selvästi sekaisin ja hädissään.

Vierailija
26/32 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielestäni tyypillinen vasemmistolainen:

- EN vihaa tai halveksi Israelia (Jumalan omaisuuskansaa) enkä syytä sitä mistään

- se, että ymmärtää jonkun teon syyn, ei suinkaan tarkoita sitä, että hyväksyisi itse teon, mutta ehkä se on liian monimutkaista sinulle?t

- *En kiihkoa homojen ja lesbojen puolesta. Minun Jumalani loi ihmiset tasa-arvoiseksi keskenään. Suvaitsen myös sinun vajavaisen ajattelusi, sillä meitä on moneen junaan ja kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla ammentaa.

- Olen hengellisesti hyvinkin näkevä/kuuleva/tunteva. Jumalahan loi minulle silmät, korvat ja muut aistit.

- Olen amerikanvastainen, mutta en todellakaan iloinnuti WTC-iskuista, oma lähisukulaiseni oli paikalla samalla hetkellä. Amerikanvastaisuuteni ei ole henkilökohtaisesti suunnattu kehenkään amerikkalaiseen yksilöön, vaan yhteiskunnalliseen systeemiin, joka on kaikkea muuta kuin demokratiaa sanan oikeassa merkityksessä.

- En ole ateisti.

- En siis myöskään hyökkää kirkkoa ja Raamattua vastaan, mutta ymmärrän tietysti sen, että Raamatun ovat kirjoittaneet aikansa lapset, aikansa ymmärryksellä ja maailmankuvalla varustettuna.

- Haluan Suomeen mahdollisimman paljon kaikenlaisia ihmisiä, muslimeja, kristittyjä, hinduja, buddhalaisia jne. ja ymmärrän ja kunnioitan heidän vakaumuustaan. En halveksi kristinuskoa, olen itse kristitty.

- En yleensä ole narsistinen, ylpeä ja itsekeskeinen, sillä sanotaanhan että ylpeys käy lankeemuksen edellä ja että kohtele muita ihmisiä niin kuin haluat itseäsi kohdeltavan.

- On tehnyt itsestään jumalan

Minä kyllä tunnen Jumalani ja Jeesukseni, itse asiassa valitsin vasemmistolaisuuden siksi, että Jeesuskin oli vasemmistolainen. Hän puolusti heikompia ja vähäosaisimpia.

Sinulle haluaisin sanoa, että kulje rauhassa, hae mielentyyneyttä elämääsi, se kannattaa.

Vierailija
27/32 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka kuvittelevat, että jokainen avaus on yhden ja saman kirjoittajan.

Ja vielä lisään,

Kukaan ei aivopessyt minua kristityksi

Minä itse pyysin keskellä kriisiä Jeesusta elämääni ja Hän tuli, minä sain nähdä, että Jumalan henki ja voima on todellinen ja Hän alkoi muuttaa elämääni. Hän toi valon siihen pimeään ja valheeseen, jonka keskellä olin elänyt ja aloin nähdä. Raamattu alkoi puhua ja näin, että joka sana on totta.

Jumalan henki avaa ihmisen silmät, ikävää, että niin monet haluavat kulkea pimeydessä ja sokeat taluttavat toisia sokeita, kun ei tarvitse kuin pyytää valoa ja valo annetaan.

Vierailija
28/32 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se Saatanakin välillä tekeytyy valkeuden enkeliksi.

Vierailija
29/32 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä se minun Valo sanoi, että rakasta lähimmäistä kuten itseäsi ja kaiken minkä teette näille vähäosaisille, teette minulle. Se valo sanoi, että kohdelkaa muita ihmisiä rakkaudella ja ymmärryksellä, älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi.

Vierailija
30/32 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se Saatanakin välillä tekeytyy valkeuden enkeliksi.

Vierailija
31/32 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ovat olleet vasemmistolaisten hedelmät viime päivinä:

Valehtelua, keskustelujen vaientamista, mielivaltaa, pakkovaltaa, uhkailua, joukkomurhien ymmärtämistä, öykkäröintiä, ateismia, kristinuskon pilkkaamista, asiattomuutta...

Sitä on varmaan tämä vasemmistolaisten "lähimmäisenrakkaus".

Katsokaa vasemmistolaisten ihannevaltioita, sosialistisia diktatuureja, niin näette miten tämä sosialistien lähimmäisenrakkaus pakkosiirroissa, kansanmurhissa, keskitysleireissä, pakkovallassa oikein toteutuu...

Vierailija
32/32 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joutunut monta kertaa tarkistamaan maailmankuvaani ja kantojani asioihin, ja täytyy sanoa ettei ole puolueesta kiinni se osaako ajatella omilla aivoillaan ja onko sydäntä ymmärtää, kykeneekö realistiseen ajatteluun ja ennen kaikkea sanoista ihan oikeisiin tekoihin.

Peräkammarin höpöttelyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi