Miksi toimittajiksi haketuu niin paljon vasemmistolaisia ja muiden vähemmistöjen edustajia?
Kommentit (32)
näissä toimittajakouluissa. Ovat järjestään vasemmistolaisia instituutteja. Tampere ja muut.
Heidät aivopestään vähän samallatavoin kuin Petri-Eric Auvinenkin aivopestiin.
"Hallituksen toimet parantavat kansalaisten elämää ja onnellisuutta" tai
"Kapitalismi lisää talouskasvua, työtä ja hyvinvointia".
ammatteihin, joissa saavat vaikuttaa.
Puolueeton tiedonvälitys vaarantuu huomattavasti.
Hauska huomata, että sinä - kommunistien maailmanlaajuisen tiedotusmafian vastustaja - olet taas linjoilla ;-DDD
"Hallituksen toimet parantavat kansalaisten elämää ja onnellisuutta" tai
"Kapitalismi lisää talouskasvua, työtä ja hyvinvointia".
vasemmistolaisuuteni on syntynyt ja kehittynyt iän myötä, kun olen nähnyt, miten "maailma makaa".
Sun tietosi Tampereen yliopiston tiedotusopin laitoksesta on jo aika vanhentuneita ;-)))
Ehkä Xandris on aivopesty jo siellä toimittajakoulussa.... :)
.
näitä "vasemmistovähemmistön" edustajia sitten on toimittajina? Ei varmaan ainakaan missää Maaseudun tulevaisuudessa?? Vai onko kommarimafia ulottanut puolueetonta tiedonvälitystä haittaavat lonkeronsa jo sinnekin :D
Hivutus tapahtuu pikkuhiljaa.
Toimittajakouluihin valikoidaan nuoria ihmisiä joilla ei ole selkeää maailmankuvasta ja vasemmistolaisen maailmankuvan hivutus on läpitunkevaa. Pitää olla tosi itsenäinen ajattelija selvitäkseen siitä myllystä.
Esim. Tampereen tiedotusopinlaitos on täynnä stalinisteja, oikein tunnettu siitä.
kuka tahansa yhteiskunnan rakenteita vähän ymmärtävä on jossain määrin vasemmistolainen
nuorissa toimittajissa on paljon vihreitä
ainakin jossain määrin. Mistään ääriradikalismista en puhu.
pyörii näillä palstoilla.
Tiedostavia..no jaa. Ainakaan muiden mielipiteitä eivät hyväksy.
Samaa tehokkuussontaa ja talousjargonia siellä nykyään jauhetaan kuin muuallakin. Ja sama jatkuu työelämässä.
Hivutus tapahtuu pikkuhiljaa.
Toimittajakouluihin valikoidaan nuoria ihmisiä joilla ei ole selkeää maailmankuvasta ja vasemmistolaisen maailmankuvan hivutus on läpitunkevaa. Pitää olla tosi itsenäinen ajattelija selvitäkseen siitä myllystä.
Esim. Tampereen tiedotusopinlaitos on täynnä stalinisteja, oikein tunnettu siitä.
kiinnostuneita yhteiskunnallisista asioista ja osaavat analysoida niitä kriittisemmin kuin suurin osa av-mammoista.
tosiaan yhteiskunnallisia asioita niin paljon, että heillä on käsitys siitä, millainen maailma on. Vähempikin vetää vasemmalle... Toimittajakouluissa puhutaan kyllä aika paljon talousjuttuja nykyään, siihenkin voi tulla vastareaktio.
Mikä estää umpikokoomuslaista av-mammaa ryhtymästä toimittajaksi? Ryhtykää vastatoimiin, jos pelottaa ;)
Tiedän sen omasta kokemuksesta, opiskelin vastaavassa oppilaitoksessa ja pikkuhiljaa minut hivutettiin vasemmistolaiseksi. Hivutus oli vaivihkaisesta, mielipiteiden väheksyntää, jos ne olivat "vääriä" ja sitä tuli sekä toisten opiskelijoiden, että opettajien taholta. Tarve kuulua joukkoon omaamalla "oikeat" mielipiteet oli suuri. Kun lopetin koulun maailmankuvani oli selkeän vasemmistolainen ja olin jopa fanaattinen siinä.
Mutta sitten jouduin elämässäni kriisiin ja selkä seinää vasten ja rukoilin tosissani Jeesusta elämääni. Ja Hän tuli kun pyysin. Pyhä Henki alkoi hiljaa puhua minulle. Muistan selkeästi sen hetken kuinka luin Ilta-Sanomien Israel-vastaista artikkelia, jossa palestiinalaiset olivat tehneet pommi-iskun pizzeriaan, jossa oli kuollut pieniä lapsia ja Ilta-Sanomien kirjoituksessa syytettiin vain Israelia,vaikka palestiinalaisterroristit olivat kylmäverisesti murhanneet aivan pieniä lapsia ja silloin ensi kertaa näin, miten mieletöntä valhetta meille syötetään. Näin sen selvästi.
Ja silloin näin miten vasemmistolainen maailmankuva on pelkkää pahuutta, koska siinä maailmankuvassa ei Jumalalla ole mitään sijaa. Ihmisestä on tehty Jumala. Ja sitähän nämä vasemmistodiktatuurit ovat aina olleet, ihmisistä on tehty jumalia, naurettavuuteen asti. Pystejä on pystytetty ja Lenin ja Mao makaavat vielä mausoleumeissaan ja heidän kuolleita ruumiitaan uitetaan kerran vuodessa jossakin palsamointilitkussa.
Tyypillinen vasemmistolainen:
- Vihaa tai halveksii Israelia (Jumalan omaisuuskansaa) ja on aina syyttämässä heitä
- Ymmärtää terrorismia ja mitä raaimpia joukkomurhia (ei ehkä suoraan, mutta jollakin tavalla kuitenkin "ymmärtää" niitä, jos ne tehdään "hyvän" asian puolesta)
- Kiihkoaa homojen ja lesbojen puolesta (Jumala loi ihmisen mieheksi ja naiseksi ja liiton heidän välillään. Kukaan ei synny homoksi, homous on aina synnin seurausta). Huutaa suvaitsevaisuutta, mutta on suvaitsematon niitä kohtaan,jotka ei ajattele samalla tavalla kuin hän itse.
- On hengellisesti sokea (silmillään he eivät näe, eivätkä korvillaan kuule)
- On yleensä amerikanvastainen ja iloitsi WTC-iskuista, koska ne tehtiin "hyvän" asian puolesta
- On ateisti
- Hyökkää kirkkoa ja Raamattua vastaan, jos Kirkon/Raamatun "vanhanaikaiset" käsitykset sotivat hänen omia "nykyaikaisia" käsityksiä vastaan.
- Haluaa Suomeen mahdollisimman paljon muslimeja ja ymmärtää ja kunnioittaa Islamia (mutta halveksii kristinuskoa)
- On yleensä narsistinen, ylpeä ja itsekeskeinen
- On tehnyt itsestään jumalan
Vasemmistolaisuus on itse asiassa hengellistä sokeutta, koska he eivät tunne Jumalaa. He eivät näe, kuinka ovat itse asiassa vain Saatanan pelinappuloita. Kääntäessään selkänsä Jumalalle, he ovat antaneet vallan Jumalan viholliselle. He eivät näe, että Jumala on totta ja Saatana on totta.
Vasemmistotoimittajille sanoisin,että etsikää Herraa Jeesusta Kristusta, sillä vain Hän voi teidät pelastaa tuosta pimeydestä, jota ette itse näe, koska olette sokeutuneet sille.
Ihan kiva, että sulle löytyi tuo maailmankatsomus, mutta nyt syyllistyt kyllä paljon pahempaan kuin syyttämäsi vasemmistolaiset. Kirjoituksesi on aika tuomitseva!
Perussyy siiihen miksi he ovat tuollaisia, että he ovat kääntäneet selkänsä Jumalalle ja siksi he ovat lakanneet näkemästä.
"Vain vaivoin he kuulevat korvillaan ja silmänsä he ovat ummistaneet, jotta he eivät silmillään näkisi, eivät korvillaan kuulisi eivätkä sydämellään ymmärtäisi, jotta he eivät kääntyisi enkä minä parantaisi heitä."
Vähemmistöjen edustajat joutuvat pohtimaan näitä asioita omakohtaisesti enemmän kuin tavistallaajat.