Veera Grönlund on uusi Miss Suomi
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Kekä se o?
?? Miksi tänne kommentoivilta maahanmuuttajataustaisilta suomen kielen osaamista vaativilta ei vaadita suomen kielen taitoa? Käsittääkseni kysymys kuuluu: Kuka se on?
Vierailija kirjoitti:
Taitaa miehesi elää siinä toivossa että jospa se emäntä lohkasis pitkästä aikaa.
-Noh, oon kyllä erittäin kaunis nainen (viimeksi eilen tultiin ihan kadulla kertomaan) :D mutta usein en näe itseni näköisiä.
Hyvä voittaja!
Laitapa itsestäsi kuva, niin vertaillaan.
Tajuaa, että on itse ihan ok näköinen, kun näitä kisoja katsoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kekä se o?
?? Miksi tänne kommentoivilta maahanmuuttajataustaisilta suomen kielen osaamista vaativilta ei vaadita suomen kielen taitoa? Käsittääkseni kysymys kuuluu: Kuka se on?
Täällä Vakka-Suomessa ihan normaalia sanoa kekä.
Vierailija kirjoitti:
Kekä se o?
Opettele kirjoittamaan ! Nolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa miehesi elää siinä toivossa että jospa se emäntä lohkasis pitkästä aikaa.
-Noh, oon kyllä erittäin kaunis nainen (viimeksi eilen tultiin ihan kadulla kertomaan) :D mutta usein en näe itseni näköisiä.
Hyvä voittaja!
Laitapa itsestäsi kuva, niin vertaillaan.
Jos aloitat laittamalla kuvan osallistun.
Hänestä tulee eläinlääkäri, eli aika fiksu on. Paljon onnea, on kaunein!
Vierailija kirjoitti:
Haettiinko trumpin suosikkia.
Lähetetäänkö häet röönlantia puolustamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Iiris olisi kuulunut kolmen parhaan joukkoon. Hän on tosi suloinen sekä glamour niin kuin missin kuuluu ollakin.
Ei kuulu kärkikastiin.
Minun suosikki oli Aexandra ja kakkonen se tumma nainen , onko suku Intiasta.
Kohta selviää Geuquessrin maailmanmestari! Veikkaan Debreä.
Riittävän pitkät jalat suhteessa kroppaan ja hyvät sääret. Siinä ne tärkeimmät. Lyhyet tai paksut jalat ovat ihan totaalinen turn-off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Iiris olisi kuulunut kolmen parhaan joukkoon. Hän on tosi suloinen sekä glamour niin kuin missin kuuluu ollakin.
Ei kuulu kärkikastiin.
Minun suosikki oli Aexandra ja kakkonen se tumma nainen , onko suku Intiasta.
Aleksandra ei ollut kasvoistaan kaunein. Lisäksi pituus tekee kolhon. Paras valinta Vera on.
Osuuspankin mainoksissa on tämä koira. Ja ihmettelen että minkä helvetin takia. Miten koira liittyy pankkiin muuten kuin että pitää olla ihan helvetisti rahaa että pystyy kustantamaan rotukoiran elämän. Tästä voittajasta minulle vaan jostain syystä tulee mieleen semmonen söpö koira. Miehet tykkää rapsuttaa ja pitää huolta. Heittävät vähän keppiä, juokse nyt, saatat saada uuden LV veskan.
Vierailija kirjoitti:
Missikisat ei oo enää tätä päivää.
Mitä tästä vinkumaan. Ei ole sinun päätettävissä.
Vierailija kirjoitti:
Osuuspankin mainoksissa on tämä koira. Ja ihmettelen että minkä helvetin takia. Miten koira liittyy pankkiin muuten kuin että pitää olla ihan helvetisti rahaa että pystyy kustantamaan rotukoiran elämän. Tästä voittajasta minulle vaan jostain syystä tulee mieleen semmonen söpö koira. Miehet tykkää rapsuttaa ja pitää huolta. Heittävät vähän keppiä, juokse nyt, saatat saada uuden LV veskan.
Eläinlääkärit tekee kaikenlaista, siementää lehmiä yms. Ei nyt tule LV mieleen tuosta naisesta. Reippaan oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi hampaat näyttää tekoälyn tekemältä. Miten jollakin voi olla noin pitkä rivi hampaita?
Miss Trivago 😬😉
"You didn't Miss Trivago?" - Uusi mainosslogan ja -kasvo Trivagolle 😄
Hieno valinta Veera on voittajaksi. Kenties hieman voimakkaammat kasvonpiirteet kuin mihin Suomessa on aiempina vuosina totuttu. Jossain Tshekeissä kukaan ei hämmentyisi noin vahvoista kasvon piirteistä.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää vähän Matias Petäistöltä, joka oli tuomarina.
Matias Pettäiskö
Hirveen ruma. Iso suu ja silmät. Näyttää t ransulta.
Korkki kiinni ja sassiin😬 katso sit aamulla peiliin niin olet varmasti erimieltä näöstäsi