Veera Grönlund on uusi Miss Suomi
Kommentit (127)
Noloa edes osallistua näihin karjamarkkinoihin. Kertoo jo tarpeeksi ihmisestä, joka näihin lähtee. Myötähäpeä lähinnä on tunne näitä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Paljon hampaita
samanverran sinullakin ennen viisureiden poistoa
Näyttää vähän Matias Petäistöltä, joka oli tuomarina.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Iiris olisi kuulunut kolmen parhaan joukkoon. Hän on tosi suloinen sekä glamour niin kuin missin kuuluu ollakin.
Ei kuulu kärkikastiin.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni mielestä mun näköinen. :)
On kyllä nätti.
Taitaa miehesi elää siinä toivossa että jospa se emäntä lohkasis pitkästä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Noloa edes osallistua näihin karjamarkkinoihin. Kertoo jo tarpeeksi ihmisestä, joka näihin lähtee. Myötähäpeä lähinnä on tunne näitä kohtaan.
Sorry mutta todella väsynyt kommentti.
Mun mielestä miss Suomen Veeran nokka on kuin Michael Jacksonin nokka. Kasvot vähän littanat. Mutta kyllä se ihan kauniskin on. Itse tykkäsin tummasta Sanista.
Veerasta tulee mielen Julia Roberts. Hyvä valinta. Alexandra oli tylsän näköinen, vaikka kaunis. Oudot hampaat myös.
Taitaa miehesi elää siinä toivossa että jospa se emäntä lohkasis pitkästä aikaa.
-Noh, oon kyllä erittäin kaunis nainen (viimeksi eilen tultiin ihan kadulla kertomaan) :D mutta usein en näe itseni näköisiä.
Hyvä voittaja!
Tuomaristoon enemmän miesnäkökulmaa ja lukumääräisestikin enemmän tuomareita. Matias näytti tuomaristossa kammottavalta stetson ja aurinkolasit päässään. Ei vissiin eurooppalainen kasvatus ole mennyt ihan perille.
Ei kyllä yhtään julia robertsin näkönen. Se tumma oli, samanlainen suu.
Saimme ihan parhaan ja todella kauniin Miss Suomen. Toisaalta, kaikkihan he ovat kauniita, pitkästä aikaa kova taso. Onnea Veeralle ja perintöprinsessoille.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä nätti.
Eiköhän aika monessa kodissa ole nainen saanut kuulla tänään saman kommentin. Ylistämällä alistetut naiset jaksaa taas passata ukkojaan.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää vähän Matias Petäistöltä, joka oli tuomarina.
Matiaksesta olisi saanut oikealla meikkauksella, peruukilla ja vaatetuksella lähes samannäköisen.
Järkyttävää. 30-vuotta, mitäänsanomaton, oudon näköinen. Jep, enpä ole katsonut enkä katso.
vähän arvelin että tämä. tosin 10 on kymppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä nätti.
Eiköhän aika monessa kodissa ole nainen saanut kuulla tänään saman kommentin. Ylistämällä alistetut naiset jaksaa taas passata ukkojaan.
Mitäköhän kauheaa sinulle elämässä onntapahtunut, kun olet noin kitkerä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry mutta todella väsynyt kommentti.
No onhan nämä noloja kisoja. Kiusallista edes katsoa. Siksi en katsonut.
Jos tarkoitus ei ole edes pärjätä Miss Universe kisassa niin... antaa palaa.
No jaa. En kommentoi.