Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ei anna mitään

Vierailija
05.09.2026 |

Yhtään mitään naisilta ei saa nykypäivänä

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nainen antaa seksiä, rakkautta ja hellyyttä vain saadessaan mieheltä jotsin joko emotionaalisesti sosiaalisen aseman kohoamisen myötä tai rahana. Missä on naisen pyyteetön rakkaus? Miksen nainen vie miestä ensitreffeille kalliiseen ravintolaan ja ilmoita maksavan molempien puolesta?

Vierailija
22/47 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluat, turpiisi vai? 

Hilkka Ronskila

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kukaan ole sitten pyytänyt sinulta mitään ja käyttänyt aatua hyväkseen? Jotain - mitä lienee - halusit itse ilmeisesti saada ekana, niin sitten vsitoi kiinnittää taulukoukun, ja suhde lähtisi näin rullaamaan oikealla jalalla. 

Vierailija
24/47 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja sinä olet säälittävä trolli.

Tänään kysyin naista harrastamaan yhtä lajia. Ei lähtenyt. Ei naista kiinnosta mikään.

Ap

Kuka se nainen oli, joku tuttusi? Ja miksi päätit luovuttaa jos tuo yksi sanoi ei? Ei hän ollut mikään sukupuolensa edustaja, josta voit tehdä tyhjentäviä päätelmiä.

Naisille on niin tärkeä somen tuottama dopamiini ettei niitä kiinnosta edes mielenkiintoinen laji. Uskomatonta p askaa nykyaika.

Ap

Vierailija
25/47 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin köyhä etten voi antaa mitään miehelle. Sen sijaan minä vahdin ettei miehet tee mitään virheitä,a😀

Vierailija
26/47 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alluko siellä taas vinkuu? 

Vierailija
27/47 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nainen antaa seksiä, rakkautta ja hellyyttä vain saadessaan mieheltä jotsin joko emotionaalisesti sosiaalisen aseman kohoamisen myötä tai rahana. Missä on naisen pyyteetön rakkaus? Miksen nainen vie miestä ensitreffeille kalliiseen ravintolaan ja ilmoita maksavan molempien puolesta?

Osa naisista tekee noin kuten kuvailit, osa ei, älä siis jaksa yleistää koko ajan. Sitä paitsi, ihan selväähän se on, että ihmissuhteissa kuuluu olla antamista ja saamista. Annatko itse yhtään mitään jos et saa takaisin mitään? Pyyteettömyys on hyvä, mutta jossain vaiheessa se menee jo hyväksikäyttämiseksi, jos ei välitä siitä ettei saa itse mitään. Ei kenenkään kuulu antaa rakkautta tai muutakaan jos ei itse anna samaa.

Vierailija
28/47 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sinä ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠et  ole sen arvoinen. 

Vierailija
29/47 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaa h**ra. Ei hyövää enää odotella ja kuunnella muitten neuvoja tai edes yrittää olla säädyllinen. Parempi sekin kun jäädä täysin ilman. Näppejä nuolemaan vierestä.

Vierailija
30/47 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään kysyin naista harrastamaan yhtä lajia. Ei lähtenyt. Ei naista kiinnosta mikään.

Ap

Kuka se nainen oli, joku tuttusi? Ja miksi päätit luovuttaa jos tuo yksi sanoi ei? Ei hän ollut mikään sukupuolensa edustaja, josta voit tehdä tyhjentäviä päätelmiä.

Naisille on niin tärkeä somen tuottama dopamiini ettei niitä kiinnosta edes mielenkiintoinen laji. Uskomatonta p askaa nykyaika.

Ap

Ihan yhtä lailla se some koukuttaa miehiäkin, miksi siis väännät sitä väkisin sukupuolikysymykseksi? Mikä se mielenkiintoinen laji edes on? Kaikki eivät ole kiinnostuneita kaikesta, oli somessa tai ei.

Vierailija
31/47 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne, joilta kysyt on siveitä ja antaa vain miehelleen. Haluaisitko itse naisesi antavan muillekin?

Vierailija
32/47 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkkaa h**ra. Ei hyövää enää odotella ja kuunnella muitten neuvoja tai edes yrittää olla säädyllinen. Parempi sekin kun jäädä täysin ilman. Näppejä nuolemaan vierestä.

Saapahan edes hetken läheisyyden tunteen vaikka valheellista olisi. Parempi kuin ei mitään.

Vierailija
33/47 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän sellainen allumainen fiilis tuosta hönkii.

Vierailija
34/47 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

BUBU TARJOSI KAAKAO 🥸💜🍫

Vierailija
35/47 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut naisilta vaikka mitä. Varmaan saisin vieläkin jos yrittäisin. En jaksa nyt ketään niin parempi olla yksin.

Vierailija
36/47 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy yh-äideiltä.

Vierailija
37/47 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut naisilta vaikka mitä. Varmaan saisin vieläkin jos yrittäisin. En jaksa nyt ketään niin parempi olla yksin.

Minulle naiset ei anna mitään. V ittuilevat vaan.

Ap

Vierailija
38/47 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ilmeisesti ole tavannutkaan ketään pitkään aikaan. Olisivat voineet antaa hyviä neuvoja.

Naisista ei saa edes juttuseuraa nykyään. Juttelevat vain tekoälylle.

Ap

Tekoälyltä saa fiksumpia vastauksia kuin miehiltä, vaikka onhan sekin usein väärässä.

Vierailija
39/47 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mieheni sai tänäänkin ja ehkä huomenna uudestaan.

Vierailija
40/47 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saapahan edes hetken läheisyyden tunteen vaikka valheellista olisi. Parempi kuin ei mitään.

Niinhän se on. Jos ei tule naisille valituksi tai on paska heidän mielestään eipä tuota ole vaihtoehtoja. Ei loputtomiinkaan jaksa edes yrittää. Ihmiset haukkuu joko inceliksi tai sellaiseksi joka ei kelpaa kellekkään. Tai sellaiseksi joka käy huorissa. Siitä voi valita kummassa on enempi hyviä puolia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan