Miesten mielestä olen 'kiva', mutta...
mitä se muka tarkoittaa?
Liian kiltti? Kivaa seuraa mutta ei parisuhdeainesta?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Oletko liikunnallinen?
Harrastan välillä liikuntaa. Olen ollut aina saman kokoinen enkä liho helposti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko amis tai amk?
Onko sillä jotakin väliä?
Ap
On. Amismuidu voi olla ihan hyvä tyyppi ja kiva kaveri mutta parisuhteeseen halutaan akateeminen.
99% miehistä ei välitä siitä, mitä koulutusta sinulla on. Vain akateemiset naiset välittävät siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko amis tai amk?
Ap
On. Amismuidu voi olla ihan hyvä tyyppi ja kiva kaveri mutta parisuhteeseen halutaan akateeminen.
Hah, vai että ihan akateeminen pitää olla.
Oma kokemukseni on hieman erilainen. Suuremmalla todennäköisyydellä mies saa oikean naisen, kun se ei ole altistunut yliopiston voimaantumis pakkosyöttöön.
Ihan tavallinen nainen ei haihattele siellä pesivien "ylevien" maailmanparannus-ja halausten perään, vaan on jalat maassa elämää katsova realisti.
Pari akateemista tarjokasta aikoinaan oli, mutta se oman elämänkatomuksen yletön tuputus ja rivien välistä vihjailu, että ei ihminen, joka ei ole sivistynyt ja ennen kaikkea akateeminen ,ei voi ymmärtää heidän suurenmoisia ideoita ja ajatksia, miten tämä maailma pelastetaan.
Itse asiassa juuri epäakateemiset lankeavat helpommin horoskooppeihin, enkelihoitoihin ym. pseudotieteelliseen hömppään. Akateemisuuteen kuuluu isona osana tietoperustainen realismi ja epävarmuus. Päätöksenteon pohjaksi on oltava evidenssiä eikä toivotaan,toivotaan-ajattelu riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko amis tai amk?
Ap
Hah, vai että ihan akateeminen pitää olla.
Oma kokemukseni on hieman erilainen. Suuremmalla todennäköisyydellä mies saa oikean naisen, kun se ei ole altistunut yliopiston voimaantumis pakkosyöttöön.
Ihan tavallinen nainen ei haihattele siellä pesivien "ylevien" maailmanparannus-ja halausten perään, vaan on jalat maassa elämää katsova realisti.
Pari akateemista tarjokasta aikoinaan oli, mutta se oman elämänkatomuksen yletön tuputus ja rivien välistä vihjailu, että ei ihminen, joka ei ole sivistynyt ja ennen kaikkea akateeminen ,ei voi ymmärtää heidän suurenmoisia ideoita ja ajatksia, miten tämä maailma pelastetaan.
Itse asiassa juuri epäakateemiset lankeavat helpommin horoskooppeihin, enkelihoitoihin ym. pseudotieteelliseen hömppään. Akateemisuuteen kuuluu isona osana tietoperustainen realismi ja epävarmuus. Päätöksenteon pohjaksi on oltava evidenssiä eikä toivotaan,toivotaan-ajattelu riitä.
Ehkä miehet kestävät oaremmin enkelihoitoja kuin täytettyjä kesäkurpitsoja tai kaupoille kävelyä?
Jos haluat parantaa suosiotasi niin ehdottomasti ala laihdutus ja treenaaminen.