~~*ENSIKOT VKO 22*~~
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille :)!
Aloitin uuden pinon kun en vielä löytänyt tälle viikkoa.
Marzu: Kuulostaa niin tutulle tuo " märkä" olo. Itte hyppäsin jatkuvasti vessassa ennen plussaamista sen takia, kun koko ajan tuntu siltä että nyt se täti on kurvannu paikalle. Mutta eipäs ollukaan. Voisin melkein vannoa...mutta toisaalta se täti on välillä niin ovela ja tulee silloin ku sitä vähiten odottaa.
Paaru: Kiitos tervetulo-ja plussaonnitteluista :). Ja yritän olla pelkäämättä. Gyneltä välillä hyvä kuulla että kaikki on hyvin. Ei tarvi sitte sitä ressata kun muutenkin piinailee aina tietyssä vaiheessa kuuta :). Ja muistakaa noudattaa lääkärin määräystä :D
Sara-Maria: Kiitos onnitteluista! Kyllä mut varmaan voi jo laittaa sinne plussanneisiin. Toivotaan että kaikki menee hyvin :).
Bubus: Kun en oo ihan varma tuosta ajasta koska mulle edelliset menkat oli (unohdin merkata ne silloin ylös)...mutta jos mun laskelmat yhtään pitää paikkaansa niin olisin saanu tuon plussan kp n. 43-50/30.
Aika myöhään siis. Edellisen negan, joka otettiin tk:ssa ja tuon kotona tehdyn testin välissä oli viikko. Mulla joskus jäänyt menkat sen takia tulematta kun ressasin joskus koulu- ja työjuttuja yhtäaikaa. Mut siitä on jo useampi vuosi. Muuten ollu aika säännölliset. Muutamalla päivällä voinu heittää.
Butterfly: Toivotaan parasta. Sormet ja varpaat pystyssä bdbdbdbd ja isot plussapuhurit +++++++++++++++++
Jonriik: Ihan sama sullekin :)! bdbdbdbdbdbdbd ja *puuh* ++++++++
ON: Kova nälkä, jano ja vessahätä melkein koko ajan. Tilasin ekan neuvolan ja se olis viikon päästä. Jänskättää :). Ehkä mä sit siellä viimeistään uskon että tää on totta. Mies sano eilen illalla et mun maha olis jo kasvanu. Ennestäänkin pieni pömppis ja sen mielestä se näkyy jo :/ hmmmm uskoisko tuota...Edellisellä kerrallakin sain kyllä aika äkkiä pienen pömpön... Eipä muuten ihmeempää.
Tervetuloa heti aluksi kaikille uusille!
Vilkutuksia tutuille kuumeilukamuille!
Tulin vaan pikaisesti kertomaan, että mut voi tiputtaa Enskalistalta. Ei siksi, että pääsisin siirtymään o-puolelle, vaan siksi, että minun ja avomiehen yhteinen matka päättyi. Tää ei ollut mitenkään äkillinen juttu, vaan pidempään kytenyt asia. Saattaa olla, että teille, rakkaat kuumeilukaverit, tulikin tää kuin salama kirkkaalta taivaalta, pyydän anteeksi. Olette tukeneet mua tän viimeisen vuoden aikana yhtä ihanasti kuin oikeat ystävät. Nyt kun kuitenkin erotaan miehen kanssa, ei vauvaa kuulu tuskin vähään aikaan.
Kaikkea hyvää teille kaikille ja plussasäteitä!
-Mary