~~*ENSIKOT VKO 22*~~
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille :)!
Aloitin uuden pinon kun en vielä löytänyt tälle viikkoa.
Marzu: Kuulostaa niin tutulle tuo " märkä" olo. Itte hyppäsin jatkuvasti vessassa ennen plussaamista sen takia, kun koko ajan tuntu siltä että nyt se täti on kurvannu paikalle. Mutta eipäs ollukaan. Voisin melkein vannoa...mutta toisaalta se täti on välillä niin ovela ja tulee silloin ku sitä vähiten odottaa.
Paaru: Kiitos tervetulo-ja plussaonnitteluista :). Ja yritän olla pelkäämättä. Gyneltä välillä hyvä kuulla että kaikki on hyvin. Ei tarvi sitte sitä ressata kun muutenkin piinailee aina tietyssä vaiheessa kuuta :). Ja muistakaa noudattaa lääkärin määräystä :D
Sara-Maria: Kiitos onnitteluista! Kyllä mut varmaan voi jo laittaa sinne plussanneisiin. Toivotaan että kaikki menee hyvin :).
Bubus: Kun en oo ihan varma tuosta ajasta koska mulle edelliset menkat oli (unohdin merkata ne silloin ylös)...mutta jos mun laskelmat yhtään pitää paikkaansa niin olisin saanu tuon plussan kp n. 43-50/30.
Aika myöhään siis. Edellisen negan, joka otettiin tk:ssa ja tuon kotona tehdyn testin välissä oli viikko. Mulla joskus jäänyt menkat sen takia tulematta kun ressasin joskus koulu- ja työjuttuja yhtäaikaa. Mut siitä on jo useampi vuosi. Muuten ollu aika säännölliset. Muutamalla päivällä voinu heittää.
Butterfly: Toivotaan parasta. Sormet ja varpaat pystyssä bdbdbdbd ja isot plussapuhurit +++++++++++++++++
Jonriik: Ihan sama sullekin :)! bdbdbdbdbdbdbd ja *puuh* ++++++++
ON: Kova nälkä, jano ja vessahätä melkein koko ajan. Tilasin ekan neuvolan ja se olis viikon päästä. Jänskättää :). Ehkä mä sit siellä viimeistään uskon että tää on totta. Mies sano eilen illalla et mun maha olis jo kasvanu. Ennestäänkin pieni pömppis ja sen mielestä se näkyy jo :/ hmmmm uskoisko tuota...Edellisellä kerrallakin sain kyllä aika äkkiä pienen pömpön... Eipä muuten ihmeempää.
Kommentit (21)
Kiitos kaikille tsempeistä=)
Marzu Kyllähän niitä kaikenlaisia lehtiä aina sillon tällön sattuu käsii:) Mulle tuli just pari päivää sitten vauvalehden mainos kotiin niin mies naureskeli et kummallii ajotus tällä postilla et mitenköhää ne ties meiän vauvahaaveista;)
Jonriikilla meinaa kans olla jänskät paikat. Joks testasit?
Mä tein tänää testin aamulla mut negaa näytti:( Ihan puhdas nega, ei haamun haamua... Nyt menossa kp 34/29-31. Saapa nähdä miten käy. Olipa se pettymys aikamoinen vaikka tietääki et se ei välttämättä näytä viel oikeeta tulosta. Enpä tiiä millon testailis uudelleen jos tätiä ei näy.
Nyt vissii pitäs lääkitä hauvelia ku se kävi eilen leikkauksessa:( Menee hermot multa ja koiralta ku se vaeltelee ton kauluksen kanssa täällä ja törmäilee joka paikkaan. Viime yö melkeinpä valvottiin sen kaa ku raukka ei osannu nukkuu kauluksen kaa tai sit sillä oli vaan kipuja.
Eipä tässä muuta kuin aurinkoista päivää kaikille=)
elikkä testattu on ja negaa näytti, tätiä ei vielä näy, toivotaan ettei tulekkaan. ( paitsi jos ei oo tärpänny nii pääsee uuvestaan yrittämmään ) ärsyttää kun on kokoajan kiire, aikamoinen kesälomalainen kun ei kerkee tännekkään ikinä kirjottaa. kiitos tsempityksistä, piän peukkuja sinnekii suunnalle ! mut taasen pitää juosta :D kaunista kesää!
oiskohan kp 35/30 tai jotain
JonRiik
Menipä täti huijaaman ikävästi:/ Ilkimys. Vissii jännittäny niin paljon sitä et onks raskaana vai ei ni tulikii pidempi kierto. Inhottaa nyt kyllä ku ei sit osaa oottaa seuraavasta kierrosta mitään et minkä pitui on. No nyt sit kp 1 ja seuraavaa pupuilu kuukautta odottaen.
Toivottavasti Jonriikkii onnistaa bd bd:)!!!!
Voi Butterfly, pahoitteluni. Pirullista on kyllä tuollalailla laittaa odottamaan ja sit tulla kuitenkin. Tsemppiä uuteen kiertoon!
Marzu - Voi itku miten jännää sulla! bdbdbd Tuuthan heti kertomaan mitä uutta tapahtuukaan!!
Jonriik - Sulla kans extrajännät paikat. bdbdbd hurjasti sinne! Ei kai tuo nega vielä mikään ehdoton ole. Toivoa on.. :)
Maisa-Kerttu - Mitkäs fiilikset siellä? Tuus kertomaan alkuodotuksen jännityksestä tai rennosta olosta, kumpi siellä nyt vallalla onkaan. :)
Muille kanssa tervehdys! Missäs kaikki luuraatte??? :)
ON: Ei mitään uutta. Ovista odotellessa. Pitäs kohta varmaan olla senkin, mutta meillä on muuttotouhut just päällä, että saapi nähdä vieläkö on voimia makkarijumppaan. :/ Toivottavasti..
- Paaru kp 12/27-33
butterfly: pahoittelut tätskän ilmestymisestä.
on: Mä täälä odottelen tädin ilmestymistä. Elikkä aamulla oli masu pipi,mutta vieläkään ei selkää vihlo. saapa sitten nähdä tuleeko se ajallaan vai venyykö taas niin kuin viime kierrossakin.
Mutta eipä mulla sitten muuta...
jonriik näyttää vieläkin piinailevan kovast,bdbdbdb sinne.
Vilkutukset paarulle!!!
Mä poistun jumppailemaan.
~~kp 28/26-28(33)
Moikka kaikki, niin uudet kuin vanhatkin enskat.
Nyt mulla sitte se lopputyö tehty ja valmistuminen parin päivän sisään. Juhlat pidän parin viikon päästä. Nyt siis pääsen taas kuumeilemaan ja kertoilemaan kuulumisia. Nyt siis lähinnä omaa napaa..
Me ollaan nyt menossa yk:ssa 13. Käytiin lääkärissä YTHS:lla perjantaina ja heti meät otettiin vakavasti ja alettiin tätä raskautumisen vaikeutta selvittämään. Tosi kiva lääkäri oli. Suosittelen kaikille joilla on yritystä se vuosi koossa että hakeutuvat tutkimuksiin. Eihän asioiden selvittäminen voi raskautumisen mahdollisuutta ainakaan vähentää ja jos on kyse jostakin hoidettavasta, niin pääsee ajoissa hoitoihin.
Kierrossa on puoliväli suunnilleen nyt. Kävin tänään ultrassa, missä tutkittiin mahdolliset puhkeavat munarakkulat. Ei ollu semmosia. Yks jo puhjennut löytyi ja siitä ei osannu sanoa millon se on puhjennu. Muuten kaikki oli normaalisti kohdussa, mutta munasarjat näyttää ainaki tässä kierrossa monirakkulaisilta. Toivottavasti ei oo pysyvästi semmoset, ku sehän voi olla yks lapsettomuuden syy. Miehen siemennäyte meni tutkittavaksi eilen ja tulokset saadaan tiistaihin mennessä. (Makso 100 e mutta on se sen arvoista.)
Nyt alkaa asiat selviämään. Jos miehestä ei löydy mitään vikaa, niin saadaan lähete OYSiin ja siellä sitten aletaan kasvattelemaan nuita minun munasoluja, jos ne nyt on monirakkulaiset nuo munasarjat. Siitä kun ei kertaultran jälkeen voi olla varma, eikä mulla täyty muut ehdot, niinku kivuliaat ja pitkittyneet kuukautiset. Alan ens kierrossa tikuttelemaan (tässä kierrossahan se on jo turhaa).
Ens kierron alussa otetaan myös hormonit mun verikokeesta.
Vois luulla että on aika raskasta olla tutkittavana, mutta se on itse asiassa aika vapauttavaa. Jos jokin erityinen syy on, niin se selviää.
Ja nyt soi alkaa jo hyville ystäville kertomaan että meillä on raskautumisen kanssa ongelmia, niin eivät oottele tai kysele turhia.
Haleja ja vilkutuksia oikein kovasti Saikulle, Sara-Marialle, Julille ja kaikille entisille (o-/l-puolelle) ja kovasti vilkutuksia uusillekin tyypeille!
++++ s-k- kp 13/28-35, yk 13
taas on uus viikko edess :) Täällä sataa vettä, toivon sen loppumista jotta viittii lähteä koiran kanssa treenaileen. Tuossa se vinguttaa siiliä vieressä, siitä lähtee mieletön ääni.
Maisa-Kertu: onnittelut vielä kerran, ja päivitän sut plussaneisiin kunhan tässä seuraavan kerran päivitän, sun la oli?
Butterfly: pahoittelut tätskästä. Mikäs teitin koirulilla oli kun leikkaukseen joutui? Se kauluri ei oo mitenkään kiva, koirat ei varmaan ymmärrä missä se menee ja sen takii kävelee päin seiniä, niin meillä ainakin kävi.
jonriik: *bd*
marzu: Eikös oo ihanaa ku kesä tulee ja on lämmintä? Vaikka ilmastoidussa tilassa on kieltämättä mukavampi tehdä töitä ku se, ettei se toimi. Kyllähän niitä lehtiä aina välillä tarttuu käteen, pakko myöntää, et tänne tulee toi vaavi-lehti kotiin kannettuna (syksyllä tilasin ennen km:ää)
s-k, moi. kiva kuulla lopputyö on puurettuna loppuun ja valmistuminen lähestyy. Meinaakkos isot juhlat pitää valmistumisen kunnniaks? Hyvä, jos on otettu lääkärissä vakavasti ja saatte hommat siellä rullaamaan eteenpäin. Kyllä se varmasti on helpottavaa kun saa tietää mikä on " vikana" tai onko mikään.
paaru: tsemppiä muuttopuuhiin, toivottavasti ehditte saada yhteistä aikaa :)
ON: hmmm, mitähän tähän kirjottelis. Ovista tikuttanu silloin tällöin (oon unohtanu muutamana aamuna) eikä vielä ainakaan tasavahvoja viivoja oo tullu. Silti täällä on ahkerasti yritetty jaksaa peittoja heilutella. Pakko kaivaa kalenteri ja tarkistaa vielä kp:t eli kp 21/ n 33.
Mä taidan päästää miehen koneelle ja siirtyä ite telkan ääreen odottelemaan sateen loppumista.
-Sara-Maria-
minä taidan olla vähän tyhmä mutta en osaa tuota kiertoa merkkaa kunnolla, mutta täti ei ole vielä astanut huutamaan kuvioihin, mutta nyt on kierrosta menossa sillain että 24 päivää on kulunut 28 päivästä, että saa nähä tuleeko sieltä tätiä vaiko ei,, mulla on ollut jo viikon ajan sellanen tunne että menkat alkaa ihan just näillä sekunneillä, mutta ei mitään.. hassua.. ihan mielenkiinnolla odottelen mikä meininki täällä on.. :P
ja sitten toinen asia mikä mua oikein pelottaa.. naapurien auto oli viety tuosta sivan pihalta muutama päivä sitten.. mietin vain että koska ne vie mun auton tuosta pihalta, kun tuollainen sunny on aikasta helppo varastaa..
nyt alko tekee ihan sikana mieli hampparia, taidan lähtee rolssista hakee hampparin itelleni, kun sielt tuli etukuponkeja.. voisi vaikka käydä vähän kayttää.. siisi ihan vaan hampparia tekee mieli ei ranskalaisia
kp 1/28 jep jep..täti kurvas paikalle kipujen kera. Eiköhän tuo 28 nyt sit oo se mun oikee kierto ku nyt aina ollu se paitsi ihan eka ja toi viime. No joo...
sandette: Meillähän oli puhetta noista kirroista...kysy vaan jos haluat jotain tietää. JOs oikein tajusin ni sun kiertos on kans tuo 28 päivää. Eli sulla olis nyt sitte kp 24/28 eli piinailut taitaa olla menossa,sillä tädin pitäis tulla kutakuinkin viiden päivän päästä. Äläkä turhaan stressaa....tai pelkää.
Niin täälä nyt sitten aloitettiin yk6. Ei kyllä uskois että kohta on jo puol vuotta takana,huh. Eilen kyllä jo sanoinki että täti tulee varmasti kun oli kunnon kiukuttelut menossa. Tunteet heitti ihan laidasta laitaan ja itkukin tuli sitten lopulta.
Ens viikolla ukko lähtee sitten sinne kesätöihin,joten kolmeen kuukauteen en sitten tikuttele enkä muutenkaan laskeskele oviksen ajankohtaa. Että taitaa kesä mennä aikalailla " breikin" kannalta ja katelleen sitten sen jälkeen taas kovemmin tätä hommaa. Vaikka tottakai pupuiltua tulee kesälläkin aina kun vaan nähään.
Vilkutuksia kaikille!!
Oi miten puhki olen, oli töissä seminaaripäivä (jota järjestämässä olin), oon ollut jaloillani aamukahdeksasta iltakahdeksaan... Oli kyllä kivaakin, olin päivän päätteeksi järkännyt viininmaisteluateljeen oikein ammattilaisen opastamana, siinä tuli sitten itsekin opittua jotain. Hävettää kun täällä kaikki tuntee viinit niin hyvin, ja itse en suomalaisena osaa sanoa viinistä yhtään fiksua sanaa (vaikka mielelläni juon kyllä)
Butterfly86 ja Jonriik: negapahoittelut... ja tsemppiä uuteen kiertoon!
Marzu: voi että, löysi täti sitten sinutkin. Ensi kuussa eksytetään se joukolla!!!!
Paaru: vai muuttopuuhia! Onnea uuteen kotiin!
s-k: hyvä että olette päässeet tutkimuksiin, ja tosiaan ymmärrän että pitkän epätietoisuuden ja yrityksen jälkeen tuntuu vapauttavalta mahdollisuus saada vihdoin vastauksia siihen alituiseen " miksi" -kysymykseen. Jos sitten löytyisi myös oikea hoito pian, ja kohta kasvattelisit jo masua?
ON: kiertopäivä 30, mutta kiertoni ei liene säännöllinen: sitten pillereiden poisjätön (marraskuun lopussa) mulla on ehtinyt olla kaikkiaan vain kahdet kuukautiset (plus yksi plussa, ja kaavinta sitten km:n jälkeen rv 10, josta on nyt reilut 2kk). Enpä siis tiedä, parempi varmaan vaan odotella ainakin sunnuntaihin ennen testailua. Mahaa on nipsinyt muutama päivä siihen malliin, että saattaisivat menkat olla tulossa. Tai sitten ei.
Hormonitoiminnan heilahtelua kuvannevat iho-ongelmani: yhtäkkiä on alkanut iho kukertaa pikku näppyjä ja ihomatoja, apua! Pitäisiköhän mennä dermatologille, vai onkohan niin että toimivat aknehoidot on kaikki jotain hormonihoitoja jotka ei sovi vauvaprojektin kanssa yhteen? Mistäs saisi sellaiset e-pillerit jotka ehkäisisi vain aknea, ei raskautumista? :-)
Nyt raahaudun sänkyyn, huomenna on luvassa vielä yksi seminaaripäivä...
s-k Onnea valmistumisen johdosta:)
Sara-Maria Koiralla oli luomi kiertynyt sisäänpäin niin se jouduttiin leikkaamaan. Muutenkin sillä ollu noit silmäongelmii. Silt poistettiin samalla myös jotan rakkuloit sieltä silmästä ja putsattiin kyynelkanavat. Raukka vasta 19 viikkoa ja joutunu käymään varmaa kymmenen kertaa eläinlääkäris ja sit ku ne reissut ei oo mitää halpoi ees:(
Sandette Hui kuulostaa ikävältä tuollaiset varkaat. Toivottavasti saat pitää Sunnysi turvallisesti pihassa=)
Marzulle pahoittelut tädistä:(
Cerise Olikii hyvä keksintö tollaset pillerit jotka ehkäsis finnit mut ei raskauksii. Kukahan sellaset kehittäis;) Itellä kans naama taas kukkii:/
Mulla ollu tänää ihan karmee päivä. Menkat aiheuttanu oikee kunnon oireit. Maha oli tosi kipee koko aamun ja oksentelin myös. Ärsyttävää:/ Vitsailinkii miehelle tänää et saa ens kuussa kyllä tehä mut raskaaks et en jaksa enää näit menkkoi:)
Nyt täytyy pakkailla laukut ja lähtee hoitaa kummipoikaa ja sen siskoo=) Vauvakuume taas vaan kohoaa entisestään...
Tulin kurkkamaan kuulumisia tuolta odotus-puolelta.
Onnittelut Maisa-Kertulle plussasta ja tervetuloa ensikoihin o-puolelle. Siellä alkaakin suurin osa olla jo loppupääläisiä, joten alkupään odottelijoita tarvitaan että pinopystyssa pysyy.
Itsellä menossa nyt rv 16+3 ja ensimmäisiä hentoja liikkeitä alkaa tuntua. Pahoinvointi loppui kokonaan 12vk, eikä sitä kyllä paria viikkoa enempää kestänyt. nyt voin sanoa päässeeni jo energiseen keskiraskauteen, kun on energiatasot palautuneet alun jälkeen normaaliin. Mahakin alkaa pikkuhiljaa pyöristyä ja näkyä, niin että ulkopuolisetkin raskauden huomaa, jos ei tosi löysiä vaatteita käytä. Mutta en minä ainakaan mahaa piilottele.
Juhannusviikolla olisi luvassa rakenneultra, saa nähdä näyttääkö kaveri jalkoväliään. OIs kiva tietää kumpi on tulossa, vaikka eipä siihen 100% pysty luottamaan. Np-ultra oli rv12 ja sielä oli kaikki mainiosti. Oikein virkeä sikiö siellä potkiskeli ja np oli vain 1-1.3mm
Sukulaiset on suhtautunu tosi positiivisesti tulokkaaseen, vaikka sitä hieman aluss ajännitinkin, minun vanhemmat on innoissaan ensimmäisestä lapsenlapsesta ja miehenkin vanhemmat ihan positiivisin mielin, vaikkei ensimmäinen l-lapsi olekaan
jokohan sitä kohta uskaltautuisi ostelemaan vaatteita pienelle... Ehkä sitten kesän alennusmyynneistä. Vaikka aika paljon tavaraa ja vaatetta on luvassa sukulaisislta, mutta kyllä minä esikoiselleni haluan uuttakin laittaa.
Mutta paljon onnea teille kaikille yritykseen, toivottavasti nään teidät pian sankoin joukoin odottajien enska pinossa.
Snale ja Dj 16+3
Heippa enskattaret! Aurinko paistaa ja viikonloppu on edessä. Olisipa ihana päästä mökin laiturille nyt köllimään, kun silmiä painais niin kovin. Huomenna on kuitenkin vielä töitä..
s-k -->Onnea valmistumisen johdosta. Ihana aloittaa kesä, kun on iso urakka takanapäin!
Butterfly--> Tiedän tunteen eläinlääkärin maksuista. Meillä koira on niellyt esineitä ja sillä on ollut täitä ja tulehduksia, joten lääkärissä on saatu kahden vuoden sisällä käydä yllättävän monta kertaa. Meidän koira on sellainen toheltaja, jolle sattuu ja tapahtuu kaikennäköistä.. Otimmekin vakuutuksen koiralle nyt ihan vain sen vuoksi, että olisimme aika pulassa, jos koiraa tarvitsisi leikata tai muuta sellaista isompaa hoitoa vaativaa tapahtuisi. Tosin koiran vakuutuskin on aivan törkeän hintainen!
marzu--> Mehän olemme täällä olleet lähes yhtä pitkään ilmeisestikkin. Minä tosin enemmän taustalla, kun haaveilua on ollut yritystä enemmän...
Itselläni ei edelleenkään kuukautisia kuulu, vaikka välillä jonkinlaista pientä tiputtelua ollut. Nyt on menossa kiertopäivä 58 tai jotain sinnepäin. En oikeen enää ole jaksanut laskea.. Raskaana en testin mukaan ole. Lääkäri laittoi lähetteen papan lisäksi verikokeisiin, joissa katsotaan jotain hormoneista ja kilpirauhasesta. Ärsyttää suunnattomasti! Eipä auta kun odottaa vielä ainakin viikko koetuloksia ja toivoa, että menkat alkaisi eikä mitään todellista vikaa olisi.
Iloista viikonloppua koko poppoolle!!
bb
Osu tuolta silmiin että s-k oli tainnut valmistua,onnea sinne päin!
Mäkin tulin vain pikaisesti moikkaamaan kuulumiset,kun tuo mun ukkokin nyt sitten tänään valmistui ravintola kokiksi =) ei tarvi sitten vauvelin kärsii ruoan puutteesta kun molemmat olaan ravintola alalla. Tai no kuitenki.Huomenna sitten olis tarkoitus kahvitella,kun joitain sukulaisia tulee ihastelemaan ukon suorituksia. Mä sitten olen sen takia juossut pää kolmantena jalkana ympäriinsä ja siivonnut minkä ehtinyt.
Kuoharikin korkattiin tossa....
Huomenna ajattelin illalla värjäillä pääni. Vähän vaalempaa kun yleensä =)
Eipätässä nyt muuta,tätiä ketsitsen täälä edelleen, varmaan ainakin viikonlopun yli.
Hyvää viikonloppua enskattarille!!!!!
Bubus: onpa outoa, toivottavasti löytyy syy kierron pitkittymiselle.
Marzulle hauskoja juhlia, laittaako miehesi kotonakin sulle ihania ravintolaruokia vai onko niin ettei suutarin lapsilla ole kenkiä?
Mulla täällä tekis mieli piinailla, kp33. Mutta kierron pituudesta ei tietoa kun on vasta toka kierto km:n jälkeen (ja eka kesti 42 päivää)... Jos nyt jaksais ensi viikon vielä odotella. Mahaa joimii ja kipristelee tämän tästä... Outoa!
Nyt pitäis mennä ostamaan iehelle synttärilahja. Ajattelin sadetakkia kun ollaan tulossa Suomeen kesälomalle, hänelle tulee olemaan eka kokemus suomen ihanasta kesäsäästä :-D
on ollut ihan kummalinen olo ja tässä viikon päivät, viikko sitten oli sillee että tuntui että menkat alkaa just ja nyt sitten tänään haistoin paljon tarkemmin ja nyt on kokoajan tunne että menkat on alkaneet mutta kun katsoo niin ei mitään, eikä mulla ole mitään tätimäisiä oireita että ne tulis taas, nyt innolla " odotan" mitä tuleman pitää..
Sandette: Pidetään peukut ja varpaat ylhäällä ettei tätiä siellä nähdä:)
Mä heräsin tänää aamulla joskus viiden aikaan siihen et oli hirvee kuume ja kurkku kipee. Ärsyttävää... Millään ei jaksais makoilla sängyn pohjalla ku on noin kaunis ilmakii. Ja just ku ois päässy pupuilemaankin menkkojen jälkeen:/ No täytynee jaksaa odottaa...
Nyt sängyn pohjalle jälleen. Piti vaan käydä kattoo täält kuulumiset=)
cerise: Taitaa se sanonta pitää paikkaansa...mutta kyllähän mä aina joskus herkkuja saan maistella =) itsekin tosiaan olen koulutukselta suurtalouskokki...
Sandette: Täti pahoittelut!! mulla se tekeekin just lähtöä,laukkuja pakkailee jo...
Niin mulla siis ihan privaatti tietoa tuosta sandeten tädistä,vaikka ei itse vielä olekaan ehtinyt sitä tänne laittamaan.
Me nyt sitten ollaan innostuttu ihan urakalla tästä pupuilusta,kun tänään käytiin hommaamassa kaks kania. Saa nähä puhkeeko allergia oireet mulle niistäkin,vaikka testeissä ei mitään näkynyt. Katsoo ajan kanssa. Yks mikä vaan voi vaikuttaa ni tuo heinä... no se on sen ajan murhe sitten.
Ukko ihan hurahti noihin kun koko ajan niitten luona nytte =) on ees jotain hoivattavaa...heh.
Mutta mä meen nyt urkkimaan tuonne kani sivuille ja sit jumppaamaan.
~~marzuli~~kp 5/28
jonriikillä ja butterflyllanäyttäis olevan jänskät paikat menossa, bdbdbdbd hurjasti sinnepäin!!
Juuh elikkäs olit tänään sit töissä ton saikun jälkeen ekaa päivää. Miks pitääki olla näin hiostava ilma..meillä kun ei tuo ilmastointi tunnu ikinä pelaavan ni sais paiskoa töitä taas hiki päässä *irvistys*
Eilen uhrauduin ostamaan yhden vaavi lehden =) tarttu ihan huomaamatta matkaan...hih.
Mun kyl täytyy nyt myöntää että on aivan mieletön nälkä,joten postun tästä.
Huomiseen!!
~~marzu~~kp 27/26-28(33) en ainakaan myönnä piinailevani....