Hus ilmoitti röntgenhoitajalle, että hänen palkkansa on liian hyvä ja lähetti laskun
Hus laskee 270 työntekijän palkkoja ja perii osalta liikaa maksettua palkkaa takaisin.
Röntgenhoitaja menettää 190 euroa kuussa.
Taustalla on Husin kiistanalainen palkkausjärjestelmän uudistus, josta Tehy on vienyt kiistan oikeuteen.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole itse HUSilla, vaan eräällä toisella terveydenhuoltoa tarjoavassa yrityksessä töissä. Minulta on takautuvasti viety lomapäiviä, koska firman mielestä en ole niitä ansainnut. Niitä on kerääntynyt palkkalaskemaan asti, mutta sitten jälkikäteen ne on korjattu eli otettu pois. Olisin jättänyt koko paskalafkan, jos minulla olisi mahdollista päästä muualle töihin. Esimiehet eivät ota minkäänlaista vastuuta, mutta olen valmis taistelemaan noista lomapäivistä ja kamelinselkä on katkennut, eikä tässä tarvitse onneksi kauaa kärvistellä. Otan ylipäätään firmasta kaiken irti mitä saan ja sitten haistatan paskat. Terveisiä jos tutut tunnistaa...
Aloittaisin varmaan saikutuksen tuossa tilanteessa, ja aina jos on putoamassa Kelan rahoille, käy hetkellisesti töissä ja takaisin saikulle. Toki ikävää työkavereille, mutta paska lafka on paska lafka.
Kaltaisesi vttu pääsiat tuhosivat hyvinvointivaltion. Painu kelaelätti saatana hiiteen Suomesta..
Vierailija kirjoitti:
Olin töissä HUSilla. Missään en ole nähnyt sellaista byrokratiaa kuin siellä. Ja missään en ole nähnyt niin huonosti johdettua toimintaa kuin siellä. Ja nämä tyypit nostavat megapalkkioita. Samaan aikaan nöyryytetään hoitajia alentamalla palkkaa ja perimällä vanhoja takaisin. Eihän tässä ole mitään järkeä tai moraalia.
Jos ammattiliitto yrittää vastustaa Hesari julkaisee jonkun panettelevan jutun jossa kansa haukkuu ammattiliitot. Näin käännetään mielipide ympäri, vaikka tarkoituksena olisi puuttua sikailuun. Suomen kansa on menettänyt itsensä, koska se ei enää puolusta omia etujaan ja alkaa haukkumaan niitä jotka yrittää pitää näiden kohteiksi joutuneiden oikeuksia. Tätä en käsitä, en sitten millään. Samaan aikaan lääkärit lentelee verorahoilla milloin Tiroliin hakemaan koronaa tai nostavat megapalkkioita ja sitten kirjoittelevat reseptejä yksityisellä hintaan 300 euroa tunti. On vttu pokkaa.
Samanlaista meininkiä muuallakin. Ihme ettei hva:t ole enempää kusessa tuolla "johtamisella".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole itse HUSilla, vaan eräällä toisella terveydenhuoltoa tarjoavassa yrityksessä töissä. Minulta on takautuvasti viety lomapäiviä, koska firman mielestä en ole niitä ansainnut. Niitä on kerääntynyt palkkalaskemaan asti, mutta sitten jälkikäteen ne on korjattu eli otettu pois. Olisin jättänyt koko paskalafkan, jos minulla olisi mahdollista päästä muualle töihin. Esimiehet eivät ota minkäänlaista vastuuta, mutta olen valmis taistelemaan noista lomapäivistä ja kamelinselkä on katkennut, eikä tässä tarvitse onneksi kauaa kärvistellä. Otan ylipäätään firmasta kaiken irti mitä saan ja sitten haistatan paskat. Terveisiä jos tutut tunnistaa...
Aloittaisin varmaan saikutuksen tuossa tilanteessa, ja aina jos on putoamassa Kelan rahoille, käy hetkellisesti töissä ja takaisin saikulle. Toki ikävää työkavereille, mutta paska lafka on paska lafka.
Kaltaisesi vttu pääsiat tuhosivat hyvinvointivaltion. Painu kelaelätti saatana hiiteen Suomesta..
Uliuli kokkari. Opportunisti kokkarit ne hyvinvointivaltion tuhosivat ja tuhoavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole yhtäkään tukea nostanut melkein 40 vuoden aikana. Olkiukkoile jollekin muulle.
On, ovat! Arvaa kuinka moni potilas on joutunut Lowellin jälkeen ulosottoon sairaalakulujen jälkeen. Ulkomailla luullaan jopa että Suomessa on ilmainen terveydenhoito veronmaksajille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein, eivät antaneet miulle lyijysiä säteilysuojia kun kuvasivat keuhkoja. Ja selkärankaa.
Minkä ikäinen olet?
Nyt +60, mutta tapahtui 30 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
HUSin johtajat ja lakimiehet on sekaisin.
Niitä HUS:n johtajien palkkoja voisi vähän tarkistaa ja periä niitä liikaa maksettuja tuloja takaisin. Heitä ei varmaan haittaa hiukan uhrautua yleisen edun nimissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HUSin johtajat ja lakimiehet on sekaisin.
Niitä HUS:n johtajien palkkoja voisi vähän tarkistaa ja periä niitä liikaa maksettuja tuloja takaisin. Heitä ei varmaan haittaa hiukan uhrautua yleisen edun nimissä.
Johtajat ovat miehiä ja palkkansa ansainneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne voi jälkikäteen perua tommosia.
periä
Voi. Ei ole HUS ainoa, jossa näin tapahtuu.
Onko toi joku entisten poliitikkojen jäähdyttelymesta vai miten voi olla noin paskat dirikat?
Vierailija kirjoitti:
Miksi HUS tekee tätä? Onko se johtoryhmä täynnä sadisteja? Palkan laskeminen itsessään on jo törkeää, mutta että peritään takaisin on jo ihan häiriintynyttä.
En usko että ovat varsinaisesti sadisteja, ovat vaan niin omahyväisiä ja ylimielisiä etteivät välitä. Tällainen pullaporsastelu on hyvin yleistä korkeimmissa tuloluokissa. Oma napa aina vaan, kerta toisensa jälkeen. Muilta voidaan vaatia, mutta itse ollaan vaatimusten yläpuolella koska ollaan niin poikkeuksellisia neroja omasta mielestä. Oksettavia paskiaisia.
Vierailija kirjoitti:
Minä en kertakaikkiaan käsitä miten HUS ajattelee että he voivat muuttaa työntekijän palkkaa takautuvasti. Ja ennekuin joku syyttää minua kommariksi niin olen Kokoomuksen kannattaja.
Se sinun puoleesihan näitä "joustoja" on ajanut koko v i t u n hallituskauden. Nyt sitten näet mitä se tarkoittaa. Tänään minä, huomenna sinä. Mietipä vielä kerran sitä puoluekantaasi.
aika pohjanoteeraus keplottelussa.
Ei voi mitään, hoitajat on alistettu. Uhkaapa lakolla niin media vinkuu miten moraalittomia hoitajat on. Me kaikki muistamme mikä paskamyrsky siitä viimeksi nousi. Samaan aikaan lääkärien lompakot repeilee ja röhönauru vaan kuuluu. Siihen ei sano kukaan mitään, ei media eikä kansa.
Pitääkö sitä perkele äänestää niitä vassareita.. ekan kerran elämässä. Nuo Koskelan jutut rikkaiden verottamisesta alkaa kuulostaa ihan loogisilta ja oikeastaan moraalisesti hyvinkin perustelluilta. He itse toimivat samalla tavalla, riistävät. Jos kokeillaan toisinpäin tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne voi jälkikäteen perua tommosia.
Suomessa näköjään voi. Vain Suomeen ilman papereita tulleilla on täysi koskemattomuus kaikkia leikkauksia ja peruutuksia ja epäilyjä vastaan. Omaa kansaa voi alistaa mielin määrin.
Tätähän nuo saatsnan demarit haluaa. Lypsetään oma kansa hengiltä ja matujen ei tarvitse opetella edes kieltä, riittää että osaavat äänestää vihervasemmistoa, se on heidän päätehtävänsä.
Miksi yhdistät vihreät ja vassarit? VIhreäthän on oikealla.
Vierailija kirjoitti:
Mitävittua!?
Käyttäisit jotain toista sanaa painottaaksesi sanomaasi!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi HUS tekee tätä? Onko se johtoryhmä täynnä sadisteja? Palkan laskeminen itsessään on jo törkeää, mutta että peritään takaisin on jo ihan häiriintynyttä.
En usko että ovat varsinaisesti sadisteja, ovat vaan niin omahyväisiä ja ylimielisiä etteivät välitä. Tällainen pullaporsastelu on hyvin yleistä korkeimmissa tuloluokissa. Oma napa aina vaan, kerta toisensa jälkeen. Muilta voidaan vaatia, mutta itse ollaan vaatimusten yläpuolella koska ollaan niin poikkeuksellisia neroja omasta mielestä. Oksettavia paskiaisia.
Vassareille ääntä vaan. Laitetaan nuo siat verolle vastapalveluksena duunarin palkkojen alentamisesta.
Tämä peli menee kahteen suuntaan jos niin halutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leviää varmaan muiden alojen palkansaajiin jos menee läpi.
Hyvä
Älä hyvättele loinen. Kun verotulot pienenevät, ei ole varaa maksaa sullekaan niitä tukia.
Mulla ainakin ketuttas sen verran et jäisin ansiosidonnaiselle. Enää ei voi töitä tehdä,koska sinne sattuu ai ai,kolottaa polvea ai ai. Niska kokoajan jumissa ai ai. Oikea syy olisi, että ei enää huvita tehdä töitä,mut sitähän ei sanota ääneen.