Olivia Oras, 27, on kuollut
Järkyttävä uutinen. Voimia hänen lähipiirilleen, varsinkin vanhemmille.
Kommentit (2002)
Lähes aina perustuvan puute. Olivialla ei siitä ole ollut puutetta koskaan, aina isi-visa taskussa. Sillä ollu kaikki maapallon mahdollisuudet kaikkeen,mutta viina vei ilmeisesti.
Hyvä arki on lapsen turva.
Hyvä arki on lapsen turva.
Ja riittävä huolenpito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietynlaisissa puutteellisissa kasvuolosuhteissa oma persoona ei koskaan pääse kunnolla kehittymään. Minusta Olivian toiminta kertoo siitä.
Mielenkiintoinen havainto. Minulle tulee näissä tällaisissa tapauksissa aina ensimmäisenä mieleen, että minkälaiset olosuhteet näitä tällaisia tapauksia tuottavat.Lähes aina perustuvan puute. Olivialla ei siitä ole ollut puutetta koskaan, aina isi-visa taskussa. Sillä ollu kaikki maapallon mahdollisuudet kaikkeen,mutta viina vei ilmeisesti.
Eihän noi ole varakkaita. Lehdessä on valitettu talousongelmista, kun ei ole säännöllisiä tuloja. Kädestä suuhun eletty.
Juuri näin. AV-mammojen vihaisissa silmissä he kuitenkin ovat Suomen rikkaimpia, äärimmäistä eliittiä, miljardöörikosmopoliitteja, jotka maalailee tauluja huvikseen ja lentelee ympäri maailmaa 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Tämä KJS ei ole edes plastiikkakirurgi.
Arvasin heti missä tämä on tapahtunut alaan perehtyneenä.
Minäkin kun tunnen tämän puoskari-lääkärin ja ruman psykopaatti-persoonaan. Valehtelee mitä ehtii. En yllättynyt vaan uumoilin että tulee tapahtumaan jotain tällaista eli vielä pahempaa mitä aikaisemmat otsikot ovat olleet. Nekin ovat olleet vakavia. Miksei ihmiset lue näitä? Henki hintana voi olla. Lääkärinlupa pois tuolta ihmiseltä. Mitäpä instassa pyllistävä tyttöystävä nyt ajattelee (sille myös tehty bbl tämän lekurin toimesta)? Lähtis varmaan menemään ellei olis klinikan palkkalistoilla eli komennettavissa oleva s omppu lähäri tossun alla.
Vierailija kirjoitti:
Suunnittelen rintojen pienennysleikkausta, mutta uskaltaako kuitenkaan mennä. Mulla on aina ollut isot rinnat vaikka olen ollut hoikka.
Mikäli rinnat aiheuttavat niskahartiaseudun kipuja pienennysleikkaus voidaan tehdä myös julkisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmatkin yrittävät vierittää täysi-ikäisen kakaran kuolemaa lääkärin vastuulle vaikka itse moiseen typeryyteen on lähtenyt. Alkavat ahneuksissaan vaatia rahaa.
Ei siellä leikkauksessa saa kuitenkaan toheloida. Päivänselvää, että tapaus tutkitaan.
Mitä oletat jos operaatiota ei suorita kirurgi, vaan terveyskeskuslääkäri,joka ei osaa tyrehdyttää edes miespotilaansa verenvuotoa manboobseihin tehdyssä rasvaimussa? Vaan klinikan toinen lääkäri tekee sen ja klinkalla,jossa kertakäyttöisiä rasvaimuletkuja pestään Fairylla. Tämä on ihan loogista jatkumoa tuollaiselle "lääkärin" työnkuvalle. PSC on ammattitasoinen paikka joo,sinne voi mennä vissiin antamaan rahansa ja heittämään veivinsä.
Katsoin pätkän tämän Olivian haastattelua ja hieman ihmettelen, että kuinka tällaisella "totanoinniinku" -höpinällä on voinut tulla koko kansan tuntemaksi, jota kaikki rakastaa kuin Jeesusta - henkilöksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suunnittelen rintojen pienennysleikkausta, mutta uskaltaako kuitenkaan mennä. Mulla on aina ollut isot rinnat vaikka olen ollut hoikka.
Mikäli rinnat aiheuttavat niskahartiaseudun kipuja pienennysleikkaus voidaan tehdä myös julkisella.
Joo, yksityinen lääkäri lähetti kuvauksiin ja hänen mielestään niiden kuvien perusteella voisin päästä julkiselle puolelle leikkaukseen. Kipujen takia tätä suunnittelen.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin pätkän tämän Olivian haastattelua ja hieman ihmettelen, että kuinka tällaisella "totanoinniinku" -höpinällä on voinut tulla koko kansan tuntemaksi, jota kaikki rakastaa kuin Jeesusta - henkilöksi.
Älä nyt viitsi liioitella, vaikka yritätkin ilkeillä, vaikutat vain typerältä. Ei ole kukaan väittänyt koko kansan tuntemaksi saati rakastamaksi, voi hyvää päivää...
Venäläisen puoskarin klinikasta ollut kysymys. Hänellä jo aikaisempiakin tuomioita vaikka mistä. Hesarissa lukee.
Vierailija kirjoitti:
Eihän hän ollut koko kansan tuntema ennen kuolemaansa, jonka jälkeen iltapäivälehtiin palkatut aikuispissikset alkoivat hakkaamaan rakennekynnet paukkuen klikkiansoja, joilla synnytettiin kuva kansalle, että hän oli itse asiassa Suomen tunnetuin ja aivan koko Suomen rakastama vaikuttaja. AV-mammat pisti vielä löylyä ilmestymällä tähän lankaan väittämään, että "olen seurannut Oliviaa jo kymmeniä vuosia", koska he halusivat olla ajan hermolla. Olivian valefani-AV-mammat eivät vain hoksanneet tehdä pientä laskutoimitusta, että Olivia ei ollut syntynytkään, kun he jankkasivat vauva.fi-palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Venäläisen puoskarin klinikasta ollut kysymys. Hänellä jo aikaisempiakin tuomioita vaikka mistä. Hesarissa lukee.
Otitko peukkua vai ihan vaan kaljaa aamusta? Venäläisen puoskarin suljettu klinikka ei liity Olivian kuolemaan mitenkään. Klinikka suljettiin elokuun loppupuolella. Herää... tai äläpä herääkään vaan ota kunnon sauhut peukkupiipusta.
Vierailija kirjoitti:
Lukutaidoton av-mamma vauhdissa:
"ESTETIC oy kertoo Instagramissa, että klinikalla ei ole yhteyttä viime aikoina puhuttaneeseen somevaikuttaja Olivia Oraksenkuolintapaukseen. Yle kertoi maanantaina, että Oras kuoli helsinkiläisellä klinikalla tehdyn rasvaimun yhteydessä.
Estetic oy:n perustaja Sofia Kazakov ihmettelee Lupa- ja valvontaviraston päätöstä tiedottaa klinikan palvelujen keskeyttämisestä juuri nyt, kun Oraksen kuolemaa käsitellään julkisuudessa."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukutaidoton av-mamma vauhdissa:
"ESTETIC oy kertoo Instagramissa, että klinikalla ei ole yhteyttä viime aikoina puhuttaneeseen somevaikuttaja Olivia Oraksenkuolintapaukseen. Yle kertoi maanantaina, että Oras kuoli helsinkiläisellä klinikalla tehdyn rasvaimun yhteydessä.
Estetic oy:n perustaja Sofia Kazakov ihmettelee Lupa- ja valvontaviraston päätöstä tiedottaa klinikan palvelujen keskeyttämisestä juuri nyt, kun Oraksen kuolemaa käsitellään julkisuudessa."
Ensimmäisessä uutisessa ei ollut mainintaa Oraksesta, tuli vasta päivityksen myötä.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä surullista että noin kauniin ja nuoren naisen piti yrittää korjailla kehoaan kirurgialla. Ja aivan liian korkean hinnan siitä maksoi.
Ja miksi ylipäänsä kenenkään pitäisi "korjailla"?Eikö ihminen riitä rakkaimmilleen juuri sellaisena kuin on.Jos ei riitä niin so what.Itse ainakin olen kuullut miehiltä vuosikymmenet arvostelua ulkonäöstäni vaikka synnyin ulkoisesti ihan keskiverto ihmiseksi ja riitän ainakin itselleni.Kuten ne kaikki tavis miehetkin jotka katsoivat oikeudekseen kommentoida "puutteitani".Mutta he eivät olleetkaan rakkaitani joten...
Ai miksikö?
Olet vaikka esiintyvä artisti ja sinulla on ryppyjä naamassa, kauhee älämölö ainakin aina tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Aika monella ihmisellä on kuitenkin vajavaiset/liian ankarat/tunnekylmät/päihdeongelmaiset tmv. vanhemmat. Musta 27-vuotiaan tapausta ei kuitenkaan voi laittaa vanhempien piikkiin. Sen ikäinen on aikuinen. Toiset vaan sen ikäisenä hyvinkin keskenkasvuisia.
Ihmisen kehitys ja kasvu on perimän (geenien), kasvatuksen ja ympäristön tiivistä yhteisvaikutusta, jossa nämä tekijät muokkaavat toisiaan hyvin monimutkaisessa kehityspolussa. Toki vanhemmilla on iso rooli.
Tuli tässä vaan mieleen kun kattoin sen sonja aiellon podcastiä missä puhuu siitä berberi toimenpiteistään ja esittelee uutta peppua niin siinä podisss tai jossain klipissä se mainitsi lääkärin nimen ja muistaakseni sanoi Johan
Tuo on kyllä järkyttävää miten nämä nuoret likat kannustavat toisiaan näihin toimenpiteisiin. Siinä podisss S selitti että ystävänsä/tuttunsa oli kannustanut häntä menemään konsultaatioon. Mielestäni äärimmäisen vaStuutonta myös Aiellolta hehkutttaa tämmöistä toimenpidettä ja näyttää mallia muille eikä siinä kyllä mitenkään riskeihin pureuduttu siinä podisss vaan oikeastaan vaan hehkutettiin koko hommaa.
Eihän hän ollut koko kansan tuntema ennen kuolemaansa, jonka jälkeen iltapäivälehtiin palkatut aikuispissikset alkoivat hakkaamaan rakennekynnet paukkuen klikkiansoja, joilla synnytettiin kuva kansalle, että hän oli itse asiassa Suomen tunnetuin ja aivan koko Suomen rakastama vaikuttaja. AV-mammat pisti vielä löylyä ilmestymällä tähän lankaan väittämään, että "olen seurannut Oliviaa jo kymmeniä vuosia", koska he halusivat olla ajan hermolla. Olivian valefani-AV-mammat eivät vain hoksanneet tehdä pientä laskutoimitusta, että Olivia ei ollut syntynytkään, kun he jankkasivat vauva.fi-palstalla.
Kaikkitietävä epäoleellisen asiantuntija mututeorioineen.
Ei siellä leikkauksessa saa kuitenkaan toheloida. Päivänselvää, että tapaus tutkitaan.