Miksi mies ei vaan tee pienehkö remonttihommaa, jota olen pyytänyt kuukausikausia?
Selitys työkalun puute, mutta samaan aikaan ostellaan muuta samanhintaista tavaraa.
Kommentit (205)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska mies ei rakasta sinua. Jos rakastaisi, ei hän pitkittäisi kuukausia sitä hommaa.
Jos nainen rakastaisi miestään ei hän heittäytyisi avuttomaksi huollettavaksi ja juoksuttaisi miestään kuin palvelijaa.
Mistäs asti miehet on huoltaneet ja korjanneet taloja vain sen takia, että nainen on muka avuton? Kai ne naisetkin remppais, jos aika olisi, mutta naisella on aika paljon kaikkea kotiin ja lapsiin liittyvää hoidettavan, että monesti sillä miehellä on enemmän aikaa noihin korjaushommiin. Jos mieheltä kysyy, että vahditko illan vauvaa ja isompia lapsia niin minä menen maalamaan ulkoseinää, niin mies kyllä mieluummin itse valitse sen maalaamisen, koska pääseehän siinä paljon helpommalla.
Remppa hommat on yleensä mukavia joten kyllähän niitä tekee. Yhden ihmisen aika ei vaan kaikkeen riitä, eikä se mieskään mikään vapaamatkustaja saa parisuhteessa olla. Jos ei remppahommat maistu voi aina hoitaa lapset ja kodin niin naiselle jää aikaa remppailla.
Ja kyllä normaali mies tajuaa, että taloa pitää hoitaa, että se arvo säilyy. Vain typerys antaa asunnon/talon ränsistyä.
Jos sulla on tuollainen ressukkamies joka on dumpannut perheen hoitamisen yksin sun niskaan, niin älä yleistä hänen tekemisiään kaikkiin miehiin.
Ap ei ole myöskään kertonut onko kyseessä tarpeellinen kunnossapito, vaiko akkainlehdistä apinoitu superihana hevonpaskasisustushomma, joka laskee viihtyisyyttä ja arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei estä sinua itsesi tekemästä niitä myös kun naiset pystyy ihan samaa mihin miehet pystyy
Totta kai naiset pystyy siihen, mihin miehetkin, mutta ongelma on siinä, että miehet ei pysty puoliinkaan siitä, mihin nainen pystyy, joten miehen pitäisi tehdä edes ne mitä osaa. Nainen kyllä osaa kaiken, mutta aika ei riitä kaikkeen. Kysymys ei olekaan siitä, ettei nainen osaisi, vaan työnjaosta. Miehen pitää tehdä edes niitä hommia mihin pystyy ja kykenee. Ei sitä ihan kaikkea voi naisenkaan tehtäväksi jättää. Kai normaali mies tuon ymmärtää?
Kerrotko mitä ne vain naisen osaamat hommat mahtavat olla, synnyttämisen ja imetyksen lisäksi?
Ei ole tähän ikään vielä tullut vastaan.
M53
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä et vaan tee sitä pienehköä remonttihommaa vaan nalkutat miehelle kuukausitolkulla? Osta itsellesi se työkalu, niin homma hoituu.
Ymmärrän kyllä, että monet nuoretkin naiset säästävät kynsiään sillä, että olettavat remonttihommien kuuluvan miehelle. Itse tein kotona pienen remonttihomman. Kun mies huomasi sen, hän kysyi "kuka täällä on käynyt". Ei todellakaan mustasukkainen ole, mutta ei tullut ajatelleeksi, että ihan omin pikkukätösin ja hyvin vähillä apuvälineillä sen tein.
Ensinnäkään, en "natkuta.". Olen pyytänyt kauniisti ja perustellut pyyntäni. Mistään kynsien säästämisestä ei ole kyse, ja olen miettinyt homman tekemistä itse, mutta ko. hommassa pituus helpottaisi huomattavasti.
Siivoatko sinä sitten enemmän kun olet lyhyempi ja kätesi ovat lähempänä lattiaa ja homma helpompaa sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä et vaan tee sitä pienehköä remonttihommaa vaan nalkutat miehelle kuukausitolkulla? Osta itsellesi se työkalu, niin homma hoituu.
Ymmärrän kyllä, että monet nuoretkin naiset säästävät kynsiään sillä, että olettavat remonttihommien kuuluvan miehelle. Itse tein kotona pienen remonttihomman. Kun mies huomasi sen, hän kysyi "kuka täällä on käynyt". Ei todellakaan mustasukkainen ole, mutta ei tullut ajatelleeksi, että ihan omin pikkukätösin ja hyvin vähillä apuvälineillä sen tein.
Ensinnäkään, en "natkuta.". Olen pyytänyt kauniisti ja perustellut pyyntäni. Mistään kynsien säästämisestä ei ole kyse, ja olen miettinyt homman tekemistä itse, mutta ko. hommassa pituus helpottaisi huomattavasti.
Siivoatko sinä sitten enemmän kun olet lyhyempi ja kätesi ovat lähempänä lattiaa ja homma helpompaa sinulle?
Asunnoissa on siivottavaa ihan kattoja myöten, joten ihan hyvin voi jakaa siivousalueet pituuden mukaan. Esimerkiksi kaikki keittiön yläkaapit kuuluisi pitemmän ihmisen siivottavaksi, samoin puolet vaatekaapeista. Normikorkeudella olevien ikkunoiden pesukin kuuluisi pidemmälle. Ja kyllä, sitä pölyä tarttuu huoneiden seinille ja kattoon, keittiössä varsinkin pyyhittävää riittää.
Ei oikein lähde nyt, kun tarkoitus oli vissiin saada "kaikki miehet" -haukkumiskaakatus käyntiin.